Komentáře 23

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-07-16 22:53:25 | 0 0
nejlepší příklad je jasnej Admirál Turkin v Rogue One kterej byl celej digitální až to do očí bylo nebo pseudo Doomsday, toho myslim taky nikdo nehrál....takže to nejsou hrané postavy, ale Neitri, Caesar, Hulk, Glum, dokonce i Šmak jsou hrané postavy všechno....
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-07-16 22:46:32 | 0 0
adamkeaton: Mýlíš se, ani já a troufám si říct, že ani nikdo jiný, tu nemá problém s pochopením, že obojí se dělá na počítači a patří do kategorie počítačových triků, jen prostě víme, že jen kvůli tomuto zařazení, užití motion Capture není a nikdy nebude to samé jako vytvoření plně digitální postavy. Když se jinak postupuje při výrobě, jinak to ve výsledku vypadá, jinak to funguje finančně i po stránce náročnosti a jinak to vnímají herci/dabéři, tak to prostě NENÍ stejné (stejně jako mramorová bábovka není to samý jako pečená husa jen proto, že se obojí dělá v troubě) :-).
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2017-07-16 22:11:38 | 0 0
adamkeaton: To že obě varianty jsou ve výsledku digitální postavy bych se rozhodně nehádal, ale ten zásadní rozdíl je, že přes počítač tomu chybí ten herecký výkon. Motion capture kromě pohybů, mimiky atd. zachytí hercův výkon - potom je jedno jestli Serkis hraje Gluma nebo Caesara, protože je to plně herecký výkon (ne nadarmo pro něj několikrát chtěli Oscara, nebo kvůli němu založit i kategorii). Brolin to taky celé odehraje.

Ale v základě (a o tom tohle bylo) jsou opravdu jak počítač tak motion capture digitální postavy a proti tomu neřeknu ani popel.
adamkeaton | Fandíme filmu
adamkeaton | 2017-07-16 21:39:48 | 0 0
>martsebe. Souhlas. Ale stále se jedná o plně digitální model rozpohybovaný postavou, v tomto případě slavným hercem. To že má detailnější podobu, je kvůli právě známému herci a tvůrci si tak dali záležet aby mu byl podobný. (ale ono to pak taky stojí trošku více peněz). Proto i ten Arnold se v digitální podobě objevil vždy jen na krátkou chvíli. Nechápu čemu ricmont150 a Emma nerozumí?
Jak píše Gates, vždycky je to dělané digitálně. V této branži dělám přes 20let. Vím o čem mluvím.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-07-16 16:06:20 | 0 0
Jak píšou martsebe a ricmont150 rozdíl v tom prostě je a je poměrně zásadní (minimálně co do vzhledové reálnosti na plátně, o investici na poli herectví a celkovému zapojení herce nemluvě). Proto byl ostatně např. Ruffalo po A1, kdy ještě výroba Hulka nebyla na dnešní úrovni, tak nadšený z toho, že už nemusí "hrát" zavřený v bedně, ale může být s ostatními herci na place a skutečně tu roli "prožít", viz rozhovory s ním. Kdyby to bylo tak stejné, asi by něco takového netvrdil, že. A stejně tak, kdyby nešel poznat rozdíl, autoři a studia by těžko ztráceli čas, prachy a energii s motion capture, kdyby to bylo vlastně úplně totéž, jako zadat zakázku pár brigádníkům fušujícím do programování. Ale pokud to někomu přijde jako jedno a to samé a nevidí rozdíl, tak je to jeho věc.
Stejně tak pokud má někdo pocit, že prostá zmínka v článku o tom, zda u nějakého studia nějakou postavu dělají plně digitálně, nebo ne, je hate a snaha studio potopit, je to jeho boj. Nicméně bych na jeho místě zvážila vyjmutí hlavové části těla z análního otvoru, a uvědomění si, že jeho chování je další dokonalá ukázka vztahovačnosti a neschopnosti vidět situaci objektivně, která jeho milovanému studiu jen víc a víc pošpiňuje pověst a prohlubuje averzi normálních diváků, kteří by bez podobných exotů tenhle uměle vytvořený konkurenční boj vůbec neřešili...
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2017-07-16 12:53:46 | 0 0
Tak už podle obrázků je ten rozdíl vidět. Před tím byl Thanos plně digitální a Brolin ho jenom namluvil, ale tady ta podobizna je podle IW vzhledu, kde ho Brolin už hraje a každý musí uznat, že vzhledově je Thanos jinačí a hlavně má jasně Brolinovi rysy (což je dobře, protože zabít Brolinovo charisma digi postavou, by bylo naprd)
ricmont150 | Fandíme filmu
ricmont150 | 2017-07-16 10:22:36 | 0 0
Adamkeaton: On je trochu rozdíl když digitální postavu hraje herec kterýho pak počítači znění opici atd. A mezi tím když ta postava jsou jen jedničky a nuly. Už jen proto že počítač pořád nezahraje tak dobře jako herec
adamkeaton | Fandíme filmu
adamkeaton | 2017-07-16 07:51:47 | 0 0
>Emma. Mezi plně digitální postavou a motion capture u Hulka je docela rozdíl... ?
Plně digitální postava je digitální postava. Ať je to Cesar u opic, Hulk či Iron-man. Motion Capture je pouze snímání pohybu skutečné postavy. Jestli se jedná o snímání mimiky či pohybů těla. V tom není rozdíl. Na obličeji je těch čidel pouze více a snímání je tak detalnější - samozřejmě technologií je více. U Nea v matrixu snímali digitální fotoaparáty (3d scanner) kde nesnímali pouze model, ale i pohyb mimiky. U pohybu těla vám stačí snímání kloubů. To že Hulk je v obličeji skutečnému herci podobný je záměr, ale stále se jedná o plně digitální model. Kdežto třeba u terminátora genysis či salvation - tam je postava skutečná a pouze hlava je plně digitální.
Gates | Fandíme filmu
Gates | 2017-07-15 23:38:41 | 0 0
Když zapojíš mozek, zjistíš, že v tom není rozdíl. Není rozdíl, jak tu postavu uděláš, jde to jen jednou možností a to je digitálně :-) Motion capture se používá především na mimiku, pohyb, bojové scény apod, prostě aby to vypadalo reálně. Tam to prostě jinak udělat nejde, občas se používají kulisy na place, prostě udělané, třeba Hulk měl pěsti, nohy, hlavu, Iron Man zase část obleku, helmu, Thanos bude řešen podobně.
A Strážci Galaxie bylo tak 90% digitálně :-)
Na film se těším, neřeším takové kraviny, jen prostě vidím, že tady jede jen Marvel a DC, jak kdyby byl prostě odpad, řeší se tu kde jaká blbost a hate na DC, Marvel je ok.
ricmont150 | Fandíme filmu
ricmont150 | 2017-07-15 23:09:15 | 0 0
Gates: Marvel používá digitální efekty částečně zatím co DC na nich staví 80% scén.

Roman: Ten pocit znám měl jsem to když jsem viděl BvS
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2017-07-15 22:26:33 | 0 0
https://i.redd.it/xmygbi3u7t9z… - celá sestava

jinak klip ještě předem vyzrazuje, kde se nachází poslední Kámen
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-07-15 22:24:23 | 0 0
martsebe vau ak toto tambude tak nechavam tomu dvere otvorene ale po civil war trapase neviem co si mam mysliet
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-07-15 22:10:13 | 0 0
New footage of The Guardians arriving somewhere on the Milano.
Star-Lord says that they need to be careful and that everyone should wear their mean faces.
A body slams against the front of the milano. It's Thor!
Mantis wakes him up.
"Who the hell are you guys?" he asks.
Loki is presenting Thanos the tesseract!
Spider-Man is on a school bus.
"Death follows him like a shadow" says someone of Thanos.
We see the Collector's lair destroyed. Gamora is in it, crying.
"Fun isn't something you consider when trying to balance the universe," he says, "But this does put a smile on my face!"
LOTS of Avengers fighting!
Cap has beard.
Back Widow with platinum hair.
Rocket hangs out with Thor.
Strange creating platforms for Star-Lord to jump onto
Black Panther leading Wakandian army
The Hulkbuster is back!
Spider-Man in his Avengers costume!
A giant battle with Thanos on an utterly decimated landscape.
He's able to reach out his arm and call down flaming comets from the heavens.
Dr. Strange is on the battlefield.
Iron Man is with Mantis.
Clip ends with Thanos using the gauntlet to shatter a moon and toss it at the Avengers.
Fallen | Fandíme filmu
Fallen | 2017-07-15 22:05:36 | 0 0
martsebe: To s Lokim není zcela jasné, v tom klipu to před někým drží, ale nemusí to být přímo Thanos. Já aspoň tedy doufám, rád bych už viděl Lokiho na straně správňáků po Thor The Dark World :D

(SPOILERS)
Ale jsem potěšen že tam Loki má určitou roli, to znm že ve trojce Thora nezemře. A vypadá to že podle toho klipu Thor je seslán kamsi dopryč s amnésií a objeví ho Strážci Galaxie na své lodi v kosmu. Což může inklinovat že ho na konci Ragnaroku Loki opět zradí a pošle do pryč, aby v klidu mohl předat tesseract.
Lunelaith | Fandíme filmu
Lunelaith | 2017-07-15 22:04:05 | 0 0
Hodil by se nějaký traileřík

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest