Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo

Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 13 obrázků
Dvojka se snaží být větší, epičtější, hloubavější a temnější, ale stále se chce zavděčit dětem.

Již za 3 dny, 21.11. 2019, dorazí do českých a slovenských kin vysoce očekávané pokračování nejvýdělečnějšího animáku všech dob – Ledové království 2 (Frozen 2). Jednička si z pokladen kin odnesla přes 1.2 miliardy amerických dolarů a stala se celosvětovým fenoménem. My si teď pojďme shrnout, co na pokračování říkají zahraniční kritici.

RottenTomatoes hlásí 83 % s průměrným ratingem 6.88/10 z 71 recenzí. Převládá spokojenost, ale zázraky se nekonají. Ledové království 2 nepošpinilo svého předchůdce, ale nedaří se mu vystoupit z jeho stínu. Krásná animace, vizuálně opojné hrátky se sněhem a ledem, příjemný humor, sympatické postavy a dobrodružný příběh, to vše Ledové království 2 nabízí.

Spousta kritiků se ovšem shoduje, že v mnohém nepřekvapí. Disney zkrátka vsadil na jistotu a bál se pořádně riskovat. Tón filmu se podle některých recenzí lehce změnil, dvojka se snaží být větší, epičtější, hloubavější a temnější, ale stále se chce zavděčit dětem. Snímek je proto nekonzistentní. Častokrát v recenzích dokonce padlo, že je zbytečný. Kouzlo se vytratilo. Pokud jste ovšem fanoušci prvního dílo, dvojka by vás zklamat neměla. Je to návrat do světa, který již jednou fungoval, za postavami, jež máme rádi. Jen nečekejme zázraky. Přikládáme všechny nové klipy a trailery, které si dále můžete přehrát a v galerii naleznete nejnovější plakáty a fotografie.

Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu Ledové království 2: Recenze slibují poctivé pokračování, ale kouzlo se zopakovat nepodařilo | Fandíme filmu