Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech

Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu
Lionsgate
Zobrazit dalších 19 obrázků
Co o snímku říkají recenze, poslední upoutávka a jak to vypadá s diváckým zájmem.

Osm let po posledních Hladových hrách se v našich kinech začínají promítat Hunger Games: Balada o ptácích a hadech. Dějově jde o prequel původních filmů, tedy o příběh zasazený poměrně daleko do minulosti, kdy sledujeme, jak se z prezidenta Snowa vyrostl chladnokrevný vůdce, který je schopný dlouhá léta dělat strádajícím lidem ze života peklo.

Zveřejněné recenze často neopomenou zmínit, že snímek opravdu působí do jisté míry nadbytečně, avšak když už musel být natočený, tak to nakonec vlastně nedopadlo špatně. Celý příběh sice má vypravěčské mouchy, které vycházejí z celkem povrchní knižní předlohy, jež se zbytečně babrá v nesmyslných reáliích smyšleného dystopického světa. Zároveň jsou tu ale silní herci, kteří film vyloženě táhnou. Tom Blyth podle kritiků dokázal vykreslit podlehnutí Coriolana Snowa vlastním temným instinktům a Rachel Zegler je mu živelnou protiváhou, díky které je v příběhu komu fandit.

Zároveň je ale zmiňované slabší zpracování trikových sekvencí a nedotažený závěr, jenž některé diváky vyloženě otráví. V součtu tak recenzentské známky končí někde kolem průměrné hodnoty cca 6/10. Diváci zdánlivě zájem mají. Podle aktuálních předpovědí by celosvětové tržba za víkend měly překročit stomilionovou hranici. To na první pohled může vypadat jako nic moc výsledek, když si vzpomene na tržby původní série, nebo dokonce i na Marvels z minulého víkendu. Zároveň ale platí, že třeba právě oproti Marvels hraje novým Hunger Games do karet, že měly pouze stomilionový rozpočet. To znamená, že snímku bude v pokladnách stačit utržit asi jen 400 milionů dolarů, aby se plně zaplatil. Což by mohla být dosažitelná suma.

Ještě přikládáme nejnovější upoutávku a plakáty a o víkendu můžete v případě zájmu vesele vyrazit do kina.

Začínají desáté Hladové hry. Osmnáctiletý Coriolanus Snow čeká jen na to, jak v nich zazáří. Tentokrát jako mentor jednoho z vyvolených. Tvrdě dřel, aby dokázal naplno využít svůj šarm, znalosti a dovednosti, které mohou dovést vyvoleného k vítězství. Bohužel, štěstěna mu není nakloněna. Dostal ponižující úkol. Trénovat největšího outsidera, dívčí zástupkyni chudého dvanáctého kraje Lucy Gray. V aréně bude probíhat boj na život a na smrt. Mimo arénu se v Coriolanovi ale probouzejí city... a tak se musí rozhodnout, zda bude dodržovat pravidla nebo se bude řídit pudem sebezáchovy, který mu radí něco jiného. Boj o přežití nakonec odhalí, kdo je nevinné ptáče a kdo had, čekající na svou příležitost zaútočit.

Prequel původní série s Jennifer Lawrence bude uvedený v českých kinech 16. listopadu 2023. V hlavních rolích vystupují Tom Blyth a Rachel Zegler. Jako režisér se vrací Francis Lawrence. Poslední verzi scénáře napsal Michael Lesslie, který upravil starší scénář od autorky předlohy Suzanne Collins a Michaela Arndta. V dalších úlohách rolích vystupují Hunter Schafer, Jason Schwartzman, Peter Dinklage, Viola Davis a další.

Podklady a foto: Lionsgate

Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu Hunger Games: Balada o ptácích a hadech – Další boj o život v našich kinech | Fandíme filmu