Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad

Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 27 obrázků
Co jste možná nepochytili v traileru s klasickým spidermanovským antihrdinou a rozhodně si to zaslouží vaši pozornost.
  3. Kapitola č.3
  4. Kapitola č.4

V dalším záběru se pak Brock uprostřed rozhovoru s Carltonem Drakem zmíní o experimentech, které končí smrtí dobrovolníků. O tom Drake samozřejmě nechce nic slyšet, a Brocka vykáže. Brock je zde neoblomný novinář, který jezdí na motorce, klade nepříjemné otázky a jde si za svým. Zároveň však jde o viditelně slušného člověka, a právě jeho charakter je v příběhu důležitý, protože právě na něm se pak symbiont krmí a snaží se jej pokřivit.

V dalších záběrech je pak Eddie sledován postavou, kterou hraje Jenny Slate. Ta pracuje pro Life Foundation, a v dřívějším záběru jsme ji mohli vidět v bílém plášti za zády Carltona Drakea. Eddieho upozorňuje právě na Drakea, a na experimenty, které provádí. Tato scéna zřejmě patří ještě před interview s Drakem, jehož startérem může být právě upozornění na experimenty od postavy Jenny Slate. Z téhle scény fanoušci také hodně probírají výslovnost anglického slova „sym-bi-ote“, kterou ve filmu přetvořili na „sym-bye-out“, nicméně mně osobně se líbí. Co na výslovnost říkáte vy?

V jednom ze záběru pak vidíme dalšího symbionta, který se od těch prvních dvou odlišuje jemnými žlutými linkami, a záběr na jakousi ženu, kterou zřejmě symbiont pohlcuje. Zde by se mohlo jednat o symbionta jménem Scream, jehož hostitelem je v komiksech žena jménem Donna Diego. Dále je pak vidět připoutaný muž, na kterém je také prováděn jakýsi experiment. Teoreticky by se mohlo jednat o dalšího symbionta Lashera, což je v komiksech muž jménem Raymond Hernández.

Záběr na monitor později navozuje dojem, že jde o subjekty z předchozích záběrů se symbionty, nicméně v rohu je vidět nápis „Subject Brock“, takže jde nejspíš o Eddieho ležícího na jakési magnetické rezonanci. Podle údajů na monitoru, kde vidíme měřenou frekvenci či decibely, však nejde o klasické MRI. Možná se tak jedná o scénu, ve které se budou snažit symbionta z Eddieho odstranit, jelikož symbiont nesnese vysoké frekvence a hlasité zvuky. Tímto způsobem ho ze sebe dostal Peter Parker.

V dalším záběru pak Eddie prozkoumává laboratoře Life Foundation, a v jedné z „cel“ je vidět žena, která na Eddieho zaútočí. Pokud se budeme držet pěti symbiontů, mohlo by se jednat o již zmíněnou Donnu Diego / Scream, případně o dalšího symbionta s ženským hostitelem jménem Leslie Gesneria, a to Agony. Po tomto střetu utíká otřesený Eddie pryč, zatímco se drží za hlavu a krk. Možná právě tohle je scéna, ve které se symbiont dostane do jeho těla vzhledem k tomu, že po návratu domů je mu viditelně špatně.

Poté přichází jedna z nejlepších věcí na traileru, a to Venomův hlas. Mně osobně přijde skvělý, správně démonický a zlověstný, a jak víme, v komiksech Venom většinou se svým hostitelem komunikoval. Je dost možné, že hlas namluvil sám Tom Hardy, a ten byl pak upravený. Odlišné hlasy Venoma a Eddieho Brocka pak dávají filmu skvělý Jekyll & Hyde feeling.

A konečně přecházíme do tuhého, tedy do scény, kdy se v Eddieho bytě objeví parta bouchačů v čele s Rolandem Treecem (Scott Haze), a s tím, že Carlton Drake chce svůj majetek zpět. Evidentně tak Drake o Brockovi ví, a nabízí se taky možnost, že Brock nějakým způsobem symbionta ukradl, i když to zní nepravděpodobně. Další mojí teorií pak je, že se Brock v první části filmu dobrovolně přihlásí do experimentů v rámci svého vyšetřování, případně se do nich nějak jinak zaplete, společnost ho infikuje symbiontem, a on poté i se symbiontem uteče - proto za ním společnost pošle svoje bouchače. Jak myslíte vy, že se Eddie k symbiontovi dostane?

Venom

05.10.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Horor

Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu