Komentáře 71

?? | Fandíme filmu
?? | 2017-01-23 23:05:43 | 0 0
Tak iron man 3 nepatri medzi mcu spicku ale ked uz spominate toho "Mandarina" tak aj v agents of shield je nieco podobne a to "riaditel" shieldu Jeffrey Mace (project patriot) tiez iba medialna tvar kde za nitky tahal Talbot a teraz bude Coulson
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 21:57:26 | 0 0
Carnage: trochu z jiného soudku....comicscentrum právě potvrdilo dotisk který si můžeš koupit Grandville, perfektní drsná kriminálka s výbornou kresbou a hned potvrdili i druhý díl...pro každého sběratele je tohle povinnost ....fakt výborné
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 19:08:51 | 0 0
nejde o to že se někdo a někoho vydával, jde o to že filmaři použili postavu která je ikonická a na kterou se lidé těšili (komiksáci) asi jako na Jokera, Magneta nbo na Ultrona a dostali uplně někoho jiného....v MCU Mandarin ještě nikdy nebyl předtím tak jak se za něj mohli vydávat když ho tam nikdo neznal? chápu kdyby ho předtavili už a v dalším filmu by se za něj někdo vydával....na to jak to funguje ted kašlu a že je předstírání normální kašlu taky....když potvrdí Mandarina, chci Mandarina, když potvrdí Bana chci Bana, když Magneta chci Magneta, když generála Zoda taky chci taky jeho.....co kdyby to takhle udělali s hrdinou? takhle mě naštvalo více filmů např Wolverine se Silverem Samurajem, F4 s Galactusem, seriál Lucifer....ale to je všechno muj problémnechc se tu o tom dál bavit....pro mě jsou Two days of Ultron a Iron man 3 nejhorší filmy MCU a můžete mi to vymlouvat jak chcete mám k tomu svoje důvody....nehádám se, od toho jsou tu jiní.....chtěl bych viděl jak by vypadal Strange před pár lety kdy ještě nebylo MCU na magii připraveno, to by asi dělal triky s kartama nebo nevim...ale pořád by se jmenoval Stephen Strange
. | Fandíme filmu
. | 2017-01-23 18:38:36 | 0 0
Že se někdo za někoho vydává, to není nic neobvyklého. Dokážu si představit, že někdo ve světě Marvelu získá přesnou kopii obleku nějakýho padoucha. Proč by nemohl suveréně napochodovat někam do banky a nenechat si vydat peníze. Obyčejní lidé by asi Magnetovi, nebo někomu podobnému nekladli odpor... No a tady to někdo použil ve velkém, věděl, že existuje teroristická organizace, které se spousta lidí bojí a málokdo s ní komunikuje, tak se za ni začali vydávat....

Taky nevstávám od zpráv vždycky když hlásí, že telefonát co oznamoval bombu byl lživý, protože se bomba na nádraží nebo ve vlaku nenašla.... V životě není všechno tak jak by ,,mělo" být, nebo ti někdo řekne, že ta zcela jistě uchopitelná věc (bomba) tam bude... Musíš počítat se vším, mě třeba vadí, že je více smrtí kapitána Ameriky v komixu, ale to nemá cenu řešit. Prostě si to přečtu a nikomu necpu, která verze je lepší a že když v první předloze to bylo takhle, tak od druhé knížku uteču, protože je to jinak.... Z kina jsem nikdy neutekl a myslím si, že to hlavně ruší lidi co nemají problémy a chtějí se v klidu dodívat!!!
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 17:37:57 | 0 0
.: já s tím umím žít, jen jsem napsal svůj názor a proč se mi to nelíbilo.....prostě pokud se do IM3 nehodila ještě magie, neměli vůbec nad postavou Mandarina uvažovat a celé to zaměřit na Extremis....já s tim žít umim, prostě jen na ten film nikdy znovu koukat nebudu.....je mi jasný že komiksový znalci jsou menšina, ale nemusí s nima uplně vyjebávat......to je jako by slibovali do Batmana Jokera, o kterém vyjde najevo že je to Franta Pytlík který se za něj vydával protože mu to řekl Riddler, kterej nakonec řekne: JÁ JSEM JOKER.....ale v pohodě IM3 je to poslední co mi dnes dělá starosti :-D
Red_Hood | Fandíme filmu
Red_Hood | 2017-01-23 15:36:32 | 0 0
Já jsem asi jediný, kdo je v tomto tématu takový rozpolcený. :D

. | Fandíme filmu
. | 2017-01-23 13:55:18 | 0 0
Do Iron mana 3 nešel dát záporák ovládající magii. Stark by si s ním nevěděl rady, divácí, ne komixový znalci, obyčejní diváci, by nechápali jak se tam najednou ve filmu o vědě vzal kouzelník, ti bystřejší by možná věděli, že k Iron manovi patří nějaký Thor a v jeho světě se čaruje, ale na zemi ne. Už se s tím Fimi nauč žít!!!
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 13:54:39 | 0 0
no ten co utekl se sérem Crosse tak je myslim od Hydry ale vzpomněl jsem si že tu teorii že je od Mandarina jsem taky slyšel....je dobré že je v pozadí a doufám že se ho dočkáme....oni to nejsou magické prsteny ve smyslu magie od Strange, ale spíš silové štíty, létání, energetické výboje, různé střely, manipuace energií, ale někdy i teleport a vytváření kostruktů...ale žádné manipulace časem, prostorem nebo tak něco
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-01-23 12:21:58 | 0 0
Fimi: V Antmanovi prý jeden z těch kupců, kteří si přišli obhlédnout Yelloujacket (nebo jak se to píše), měl na krku vytetovaný jeho znak a snad to měl být dokonce ten, co jim jako jediný utekl. Já to sice ve filmu nepostřehla, ale četla jsem to na dost místech na netu, tak tomu věřím, páč zas tak dobrý oči nemám :-). A docel by to i dávalo smysl, že se o to teroristi zajímají.
A z toho minulého komentu mi vypadlo slovo "by", čili jsem to myslel tak, že i kdyby ten Mandarin v IM3 byl pravej, tak s magickejma prstenem by proti Tonyho technickým hračkám a extremis, která byla vlastně taky čistou vědou, působil trochu divně. Ten Strange k němu prostě v rámci MCU sedí líp a já věřím, že toho pravého proti němu nakonec ještě uvidíme. Ale věřím právě i tomu, že se tam mihne Tony, protože s Mandarinem ho k sobě poutají okolnosti už od IM1.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 08:58:26 | 0 0
Red: no když z Mandarina vylezl kašpar tak jsem se zvedl a šel jsem z kina domu :-D což se mi stává opravdu raritně...asi jo, máme na to jiný pohled....
Red_Hood | Fandíme filmu
Red_Hood | 2017-01-23 07:21:01 | 0 0
Schonecek: I když si myslím, že Zod byl jako záporak lepší než Kaecilius, tak souhlasím s tím, co jsi o něm napsal v předminulém příspěvku.:)

Fimi: Asi máme jiný vkus, ale třeba s Gordnem souhlasím.

SaS: Vidíš, mně je Deathstroka z Arrowa přímo odporný. Deadshot je zde mnohem obstojnější.

Emma a Schonecek: I když mě štve, že Mandarin nebyl ten Mandarin z komiksu, tak musím souhlasit s vámi, protože ve filmu to fungovalo dobře a já, když jsem to viděl poprvé, tak jsem se vážně smál.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 07:17:44 | 0 0
Emma: tak to já patřím přesně k těm druhejm, jak je co aktuální a nějaké šedé eminence mi jsou uplně ukradený, tohle bylo zprasení předlohy asi na srovnatelné úrovni (i když trochu menší) jako seriál Lucifer.....no Mandarin je prostě pro Iron mana jako Loki pro Thora....ale je pravda že jedin proti komu tam může stát je Strange ale malá rozlučková týmovka se Strangem proti Mandarinovi by byla skvělá....no jelikož se za Mandarina jen vydával, tak ani nevěděl k čemu ty prsteny jsou, jen si zjistil že nosí prsteny a tim to pro něj haslo.......na Mandarina byla narážka i v Iron man 1...v Ant manovi bylo co?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-23 07:17:41 | 0 0
Emma: tak to já patřím přesně k těm druhejm, jak je co aktuální a nějaké šedé eminence mi jsou uplně ukradený, tohle bylo zprasení předlohy asi na srovnatelné úrovni (i když trochu menší) jako seriál Lucifer.....no Mandarin je prostě pro Iron mana jako Loki pro Thora....ale je pravda že jedin proti komu tam může stát je Strange ale malá rozlučková týmovka se Strangem proti Mandarinovi by byla skvělá....no jelikož se za Mandarina jen vydával, tak ani nevěděl k čemu ty prsteny jsou, jen si zjistil že nosí prsteny a tim to pro něj haslo.......na Mandarina byla narážka i v Iron man 1...v Ant manovi bylo co?
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-01-22 23:51:18 | 0 0
Já si myslím, že Mandarina ještě uvidíme, protože i v Antmanovi byl easter egg vedoucí k Mandarinově organizaci a to znamená, že je pořád aktivní, jen číhá ve stínu. A dost možná skutečně na toho Strange, protože pokud vím, má v komiksech nějaké magické prsteny a s těmi v MCU v době IM3 ještě vypadal jak šašek.
Teď už ho ale publikum přijme s otevřenou náručí, nemluvě o tom, že by díky němu mohli ve filmech spojit Strange a Iron Mana což by byl myslím sen mnoha filmových fanoušků. A ještě k tomu by to šlo použít jako onen "předávací film", jak se pořád říkalo, že Benetict má jednou nahradit Roberta v roli "tahouna a vlajkové lodi MCU".
A pokud jde o IM3, tak se taky hlásím k těm, kterým to celé přišlo chytře vymyšlené. Celá ta premisa uměle vytvořené hrozby a šedé eminence v zákulisí je bohužel v dnešní době až příliš aktuální. Ale zas chápu i druhou stranu, no. Taky by mi vadilo kdyby třeba v HP spojili dohromady dvě postavy a udělali z nich jednu a ještě k tomu falešnou. Jen mě trochu mzrí, že kvůli tomu spousta lidí pohřbívá celého IM3 i když ten film je jinak IMO super.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-22 22:10:42 | 0 0
mně nasralo to že z největšího nemesis Iron mana udělali idiota...protože Aldrich Killian je prostě padouch zase z jiného komiksu o Extremis a oni prostě vzali dvě postavy a uplně je překopali...to je jakoby vzali RedSkulla nebo Lokiho a udělali z něj Venoma a třeba Malekitha....pro mě největší podpásovka od nich..a to nemluvim ještě o tom že vzali AIM která je v komiksech taková druhá Hydra, má svoje lidi s typickou uniformou a velí jí MODOK, tady právě Killian...no hovořilo se že by Mandarina použili proti Strangovi....

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Spider-Man: Homecoming

07.07.2017 | USA, Německo
Akční, Komedie, Sci-Fi, Dobrodružný, Fantasy
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest