Komentáře 33

Ossiry-dam | Fandíme filmu
Ossiry-dam | 2016-01-22 00:26:14 | 0 0
Myslíš, že starej pašak Qui-Gon se pochlapil a někde spíchnul potomka?
To by musela být jeho pravnučkou.
To fakt spíš myslim, že je vnučkou Obi-Wana. Když už kodex neplatil, žádnej Yoda, Mace Windu nebo Yarel Poff za zadkem... a byl pořád v celku mladým věku sám na Tattionu? Proč by nemohl potkat nějakou mladici... a spíchnput potomka aby Jediové nevymřeli?? Zoufalá doba - "zoufalé" činny. Mmm a přez rodiče se síla doatala k malý Rey. Pouštní planeta, Obi-Wanovi hlasy? To je jasný!!
fuckyoudisney | Fandíme filmu
fuckyoudisney | 2016-01-21 18:43:29 | 0 0
To je pravda, jelikož Star Wars padly do velmi temného hov...a.
Josef | Fandíme filmu
Josef | 2016-01-21 16:59:47 | 0 0
Jinak ještě s tím kodexem, jen taková myšlenka co mě těd napadla. Známe jednoho jediho, který hrál dost důležitou roli v životě Obi Wana i Anakina, který se kódem úplně neřídil (ale nevíme jaký způsobem se jím neřídil). Ale naroubovat její původ nějak na něj by teda podle mě taky byla prasárna, když už o něm po jeho smrti není vůbec žádná zmínka a ani žádný minimální náznak, že by mohl mít nějaké děti.
Josef | Fandíme filmu
Josef | 2016-01-21 16:47:22 | 0 0
Tank: vy furt čtete něco, co jsem nikde nenapsal. Že možná Luka již potkala, že ji možná Luke i trénoval, přece vůbec neznamená, že musí být jeho dcera. Bylo řečeno, že těch učedníků měl kromě Bena/Kyla několik. Naopak sem psal, pokud se potvrdí, že její původ se dozvíme až v ep. 9, tak tahle asi nejoblíbenější fan teorie, že Luke je její otec, moc reálná není. A přesně z důvodů toho kodexu si myslím, že Lukova dcera to není, i když se tvůrci diváky tím směrem nasměrovat trochu podle mě snaží, stejně jako se před uvedením ep. VII snažili namluvit, že novým jediem bude Finn. Jak sem psal, nevím kdo jsou její rodiče a rozhodně nemusí mít žádné příbuzenské napojení na nějakého jedi, ostatně se mi docela líbí teorie, že je Palpatinova dcera. :D Ale moc reálně to nevidim. Nicméně že má Rey nějaké hlubší napojení na celou ságu je veřejným tajemstvím, ostatně kdyby byla jen náhodnou postavou, která by se zrovna objevila ostatním do cesty, tak by ta její role opravdu smysl nedávala.
Tank | Fandíme filmu
Tank | 2016-01-21 16:11:53 | 0 0
Ratemus./ Přesně tak. Yoda tam těm malejm padawanům něco vštěpuje do hlavy, učí je, radí a mentoruje. Pk si přijde nějaká holka z pouště, nechá si hned z fleku sundat pouta a decentně zraněnému poloSithovi nakope zadek? Tak ty vole ale tohle je teda restart a všechno co platilo už neplatí.

Josef/ Doufám já že ty pravdu nemáš. Obi-wan a další Jediové mají kodex, takže něco jako city neexistovalo, protože to je pokušení temné strany a další nesmysly. Jestli je Rey dcerou Luka a v VIII a on jí to někde řekne a předtím jí usekne ruku tak vypínám plátnou a jdeme domů. Doufám že není dcerou nikoho známého. Tyhle sentimentální linky jsme si užili dost už v VII.
Josef | Fandíme filmu
Josef | 2016-01-21 15:45:09 | 0 0
Jo a Star Wars je rozhodně spíš fantasy, než sci-fi. ;)
Josef | Fandíme filmu
Josef | 2016-01-21 15:41:56 | 0 0
No a kdy se to naučil Luke? A teď z něho plno lidí dělá skoro poloboha? V těch jejích vidinách, když vzala do ruky lukův meč, tak tam byly záblesky z té Lukovo akademii a jak byli ti padawani povražděni. S ohledem na to, že Luke s tím mečem od epizody pět nepřišel do styku, tak to podle mě nemohly být jeho vzpomínky, ale spíš ten meč probudil vzpomínky samotné Rey na události, které si ale z nějakého důvodu prostě nepamatuje a vůbec by mě nepřekvapilo, jestli se dozvíme, že už trénovaná byla. A fakt, že v těch vidinách na ní promlouval Obi Wan jejím jménem by taky byla asi trochu velká náhoda, kdyby to nemělo nějaký větší význam. Otázka ale je, kdo teda Rey je, proč si to nepamatuje a proč jí její "rodiče" nechali samotnou tak, kde jí nechali? Chápu že tyhle věci (mind trick atd) mužou lidem připadat zvláštní, ale osobně si myslím, že to ještě bude vysvětleno. PS:
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2016-01-21 15:41:41 | 0 0
můžete mi někdo říct, ve kterém filmu se naposledy troopeři trefili na cíl? jen tak mimochodem...přijdou mi jako armáda amatérů :-D
Ossiry-dam | Fandíme filmu
Ossiry-dam | 2016-01-21 15:14:05 | 0 0
Ano přesně tak! Tím mind controlem to totálně zabili. A podobnejch chujovin to bylo plný.....nádechem a atmosférou to připomíná spíš Stargate SG1 a každou chvílí čekam kdy vyskočí "Tyolk".......nehledě na to, že mě rozesmálo, že toho troopra hrál D. Craig. V kině sem si říkal kde toho herce vyhrabali :D.
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2016-01-21 14:58:25 | 0 0
no jde o to že v epizodě 1 jasně rada řekla že Anakin je na výcvik hrozně starý, jedi se to učili ovládat od malička a později už bylo pozdě a najednou přijde nějaká holka, ovane jí Síla a hned ovládá Mind control? to si děláte prdel
Ossiry-dam | Fandíme filmu
Ossiry-dam | 2016-01-21 13:26:15 | 0 0
A kdo řiká, že jsou SW konečně relistický? O můj bože - kdysi dávno v jedné předaleké GALAXII.
Proč se to musí srovnávat s našim světem??
Je to pořad scifi a svět SW se nedá srovnávat s naším. Takže ne nelíbí se mi co z Epizody 7 udelali.
Ossiry-dam | Fandíme filmu
Ossiry-dam | 2016-01-21 13:19:38 | 0 0
SPOILERY
S Plagueisem jako snokem bych počital tak na 70% jeho hudební motiv je skoro totožný jako v ep.3 když o něm Palpatine mluví (díky csfd!). Dál je tu ta fotka Serkise s "holí" co pužíval Plagueis. A hlavně nejmocnějši sithově vždy smrt dokázali obelstít. A teorie, že byl v pozadí za Palpatinem, byť si on sám myslel, že je to jeho vůle, ale jen hrál podle notiček by se mi extrémně líbila.
Celkově mohou být rytíři renu jen trollvé na špinavou práci. A nový sithský učedník nemusí být Kylo.
Stejně se Kylo vykoupí a bude z něj zase Jedi.
Co se týká Rey, doufám že bude Obi-wanovou vnučkou. Věkově by to sedělo a schopnostma taky. To by bylo boží a tajně doufám, že se objeví další Skywalkerové....
Z Finna by mohli udělat pro změnu vnuka Rexe nebo jinýho klonovýho vojáka co stáli po boku rebelů(ano kanó SW Rebels) a byl bych nakonec spokojen.

Osobní vkus na Síla se probouzí?
To že J.J. v podstatě řekl, že žádný midichloriany neexistujou a 1-3 prakticky "nebylo" , tak to fakt zabil. Vím bylo to ukecany a předigitalizovaný, ale rozšířilo to universum o něco víc. Až mitologicky. Tohle plácání se ve špíně, rebelové a nekonečná rezistence na mě působí depresivně. Doufal jsem, že nová republika bude chtít dosáhnout a překonat vrchol tý starý a né dovolit fanatikům, to co jim dovolili ano první řádu.
A věc druhá, Rey může být sebevíc nadaná v síle.... ale všechno ovládala v pokročilejším věku až moc rychle! Vyvrací to všechno co bylo daný dřiv.
J.J. tomu vzal mitologii a předělal jasně daný zákony a pravidla. A udělal z toho něco jinýho.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2016-01-21 12:38:31 | 0 0
Rudmen souhlasim podle me se vrátí Darth Maul kdyz prezil a Palpatine urcite taky prezil
Rudmen | Fandíme filmu
Rudmen | 2016-01-21 12:19:54 | 0 0
S tím Plagueisem bych moc nepočítal. Sám Sidious o něm přece mluví v 3. epizodě, že ho jeho učedník (asi teda Sidious) zabil ve spánku, potom, co se od něj všechno naučil.
Josef | Fandíme filmu
Josef | 2016-01-21 11:57:27 | 0 0
Ratemus: To je sice pravda, ale žádný záporák zatím nebyl tak otevřeně vnitřně rozpolcen jako Kylo v ep. VII - od začátku, co ho potkáme, chce patřit na temnou stranu, ale několikrát za ten film tam pochybuje, jestli toho je opravdu schopný. Ostatní záporáci si svými činy byli dost jisti a ani jeden je nikdy nezpochybňoval (Pallpatin, Maul, Dooku, Vader). Něčím podobným sice procházel Anakin, ale ten až do konce ep. III záporák nebyl, všechno co dělal sice vedlo k tomu, že se z něj nakonec stal, ale dělal to z přesvědčení, že dělá dobro pro někoho jiného. Proto například, vždy když někdo něco posral a Kyla to naštvalo, tak sice rozmlátil vše kolem sebe, ale nikoho nezabil, přitom Vader by v podobných situacích škrtil bez mrknutí oka. A myslím si, že tento jeho psychickej stav v tom souboji taky hrál velkou roli - navíc když ještě pár minut předtím zabil svého otce. Navíc byla tam i ta situace, kdy sám Kylo se začal víc zajímat o ty "uprchlíky" ve chvíli, když se dozvěděl, že je mezi nimi neznámá žena. Už si přesně nepamatuji tu scénu jak probíhala (měl bych na to zajít ještě jednou), každopádně tam jeho reakce podle mě trochu naznačovala, že sice neví o koho přesně jde, ale už o nějaký ženě slyšel, která by pro ně (Sithy/First Order) mohla být hodně nebezpečná, což všechno naznačuje, že co se týče síly, tak nebude jen tak obyčejná holka, navíc pokud o nějaké takové holce sithové slyšeli, tak je dost pravděpodobné, že nějaký způsobem ke kontaktu se sílou již přišla, i když si to sama nepamatuje. Prostě nepřijde mi, že by zrovna tohle bylo ve světe Star Wars nereálný a myslím si, že ep VIII a IX to ještě vysvětlí. Jinak s tím Plagiusem souhlasím, bylo by to zajímavé a z těch teorií co jsem o něm četl, mi tam s Plagiusem přijde nejreálnější. I když si sám zatím moc nedokážu vysvětlit, proč by teda tak dlouho žil někde v ústraní.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu