Komentáře 79

PorterSk | Fandíme filmu
PorterSk | 2016-12-19 17:46:20 | 1 0
Takže začnem asi tym že star wars vám odporučam.Kedže som dlhodoby sledovatel všetkych dielov a tak.Ale aby sme sa dostali konkretne ku filmu the force awakens.Takže najprv budem hovorit kladne stranky filmu samozrejme podla mna ! Za prve vyborny spraveny film čo sa tyka prostredia,určite je lepšie ked herci niesu pred zelenym plátnom ale v živom prostredi a tym padom vedia podat lepší herecký vykon.Dalej ako som už povedal vyborny herecky vykon či už Daisy Ridley alebo či už Johna Boyegu.A som rád že režiser J.J Abrams upustil od takych tych klasickych postav ktore boli v pôvodnych star wars.Ešte zmienim jednu vec ohladne kylo rena-bol perfektne zahrany a najviac som na nom ocenil že to neni nijaky bezduchy sith ale že ma aj nejake city a strašne sa mi na nom lubi že neni jak ostatni sithovi kylo sa snaži odolat bielej strane sily a to je super lebo toto sme ešte u žiadneho sitha zatial nevideli.Ešte by som vedel vela veci rozpravat o tomto filme ale nechem aby tento članok bol extra dlhy a nehcem davat ani spoileri.A teraz ide na scenu jedna pre mna taka jedna drobnost ktora aštak nevadi ale nemusela tam byt a to je strašna podobnost z dielom 4,asi najviac sa podoba ten začiatok.Inak nemam čo dodat vyborny fil a preto dávam 9 z 10 ! A osravedlnte ma za taku dlhu recenziu ale predsa som tu len chvilku na stranke :D Dúfam že som vám pomohol !
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-01-18 07:02:12 | 0 0
Tak ani po třetí mě to nenadchlo. Dělám si legraci, po třetí bych na to už nešel. I kdybych tomu filmu odpustil toho směšného záporáka, neodpustím mu ten příšerný příběh. Aby mě film oslnil, musí mít zajímavý příběh. Počkat! O jakém příběhu to mluvím? SW 7 nemá vůbec žádný příběh. Je to vykrádačka staré trilogie bez vlastního příběhu. Vy to vážně nevidíte? Star Wars bez George Lucase je jako tělo bez duše.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2016-01-16 15:59:46 | 0 0
Pro fanouska ubohe zklamani....znam kazdy dil nazpamet...hral jsem vsechny hry a cetl asi 10 knih ktere navazuji na udalosti po 6 epizode. A tohle je trapny brak bez pribehu a napaditosti...zadna epicka scena ktera se vryje do pameti...zadne pamatne hlasky...jen vzpominkovy vecirek u caje .... a temny lord co furt breci a je taaak moc kruty a nemilosrdny ze pri selhani vojaku radsi rozseka panel vedle nez aby zabil onoho vojaka. Pro laiky je to technicky krasny scifi plne jakesi akce ale jinak bezducha blbost jako vsechny nove filmy...
Jar Jar Abrams | Fandíme filmu
Jar Jar Abrams | 2016-01-14 22:46:01 | 0 0
Děsná srágora tenhle film.
tom | Fandíme filmu
tom | 2016-01-07 20:03:00 | 0 0
kdo chce psa bít hůl si najde, aneb vždy se najde někdo komu se to nebude líbit. Rádoby fanoušci by se měli zamyslet nad tím co se dá udělat s motivem 30let starým, jeden chce aby to bylo tak jak to bylo ve starých dílech, druhýmu se zase nelibí že to je moc moderní a mění si to pravidla,každej má názor ale ty srance co tu kolikrát kdo napsal no směju se jak sem psal nahoře, vždycky se někdo najde komu se to líbit nebude
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-01-03 01:36:29 | 0 0
Lune: Ano, SW 7 hodnotím odpadem a šel jsem na to podruhé. Kolikrát se mi stane, že nějaký film nesplní má očekávání, nelíbí se mi a po čase, když se mi to rozleží v hlavě (příp. to vidím opakovaně) změním názor. Jako skalní fanoušek Star Wars jsem tomu filmu musel dát ještě šanci. Můj bratr na to šel týden po premiéře a já šel s ním v naději, že jsem se při hodnocení po premiéře unáhlil. Bohužel jsem zjistil pouze to, že jsem se neunáhlil. Kdyby to byl jakýkoliv jiný film, mávnu nad tím rukou a ani se neobtěžuji někam psát, jak moc mě to zklamalo, ale u Star Wars mám tu potřebu o tom psát. Dnes jsem četl článek o tom, že ani George Lucas není nadšený z nové epizody (nevím, co je na tom pravdy) a já se mu ani nedivím.
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2016-01-03 00:21:20 | 0 0
Dominik: Jistě že jsou tam věci, kterým jsme se divili, jistě že Abrams něco pozměnil a udělal po svém a s tím snad musel každý počítat, navíc ještě před premiérou řekl, že Sílu zpracuje trochu jinak, než jsme zvyklý. A já to dokážu překousnout a film si užít. Tvoje myšlenkový pochody, ale vážně nechápu- film hodnotíš odpadem a jdeš na něj do kina podruhé!? :D
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-01-02 15:57:41 | 0 0
Vašek: Tuto recenzi jsem četl. Četl jsem spoustu recenzí na epizodu VII. Nemůžu uvěřit tomu, že jsou všechny recenze pozitivní. Prý jsem ten film nepochopil, ale já ho pochopil. Pochopil jsem ho, ale nelíbí se mi a nesouhlasím s tím, co nám Abrams naservíroval. Fanoušci můžou mít nejrůznější teorie a Abrams může přijít s jakýmkoliv vysvětlením, ale svůj názor na epizodu VII nikdy nezměním. Běžný divák, který ocení akcí nabitý film, bude z tohoto filmu nadšený, ale skalní fanoušek SW musí být zákonitě zklamaný. Já jsem fanouškem SW od šesti let (dnes mi je 28 let). Vždycky jsem se těšil na případnou epizodu VII. Hlavně na to, až uvidím, jak Luke zakládá nový řád Jedi. Teď měla epizoda VII premiéru a já říkám: "Co to má ku..a znamenat?!"
Vašek | Fandíme filmu
Vašek | 2016-01-02 13:42:02 | 0 0
Dávám tady komentář na nové Star Wars. Pisatel nad dějem přemýšlel a nekteré věci se pokusil vysvětlit. Třeba to, proč je Ray tak dobrá v zacházení s mečem nebo proč se naučila tak rychle ovládat sílu :-) Hezké počtení :-)

Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-01-02 01:04:57 | 0 0
Byl jsem na této blbosti podruhé. Myslel jsem si, že třeba změním názor a změním hodnocení z odpadu alespoň na jednu hvězdičku. Mýlil jsem se! Starou i novou trilogii mám rád, ale epizody VII - IX nebudu nikdy považovat za součást světa Star Wars. J. J. Abrams nenatočil pokračování, ale remake. Natočil známý příběh a změnil pouze postavy. Hlavní záporák Kylo Ren není druhým Darth Vaderem, ale druhým Mr. Beanem. Kdybych ho přirovnal k Jar-Jarovi, urazil bych tím Jar-Jara. Kylo Ren byl poražen dívkou, která se teprve začala učit používat Sílu a světelný meč držela v ruce poprvé v životě. Hodně lidí argumentuje tím, že se Rey umí dobře ohánět tou svou bojovou holí a proto zvládla souboj se světelným mečem. Jak mi ale vysvětlíte to, že se tak rychle naučila používat Sílu. Anakin i Luke potřebovali několikaletý výcvik rytířů Jedi, aby se naučili používat Sílu se vším všudy a Rey to dokázala během několika hodin. To si snad ze mě dělají ... Abrams zkrátka mění pravidla hry. Duchovní otec Star Wars George Lucas ustanoví, že k tomu, aby člověk uměl používat Sílu, potřebuje řádný výcvik a potom přijde Abrams a začne ustanovovat vlastní pravidla. Vám vážně nepřijde divné, že Anakinův/Lukův světelný meč Rey volal a vybral si ji? Od kdy mají světelné meče vlastní vědomí? Předpokládám, že Abrams teď někdy viděl Harryho Pottera. Tam mají kouzelnické hůlky vlastní vědomí a vybírají si své kouzelníky, ale u světelných mečů to tak nefunguje. Alespoň to tak předtím, než se do Star Wars začal plést Abrams, nefungovalo. Rey, Finn, Poe a BB-8 jsou úžasní, ale příběh, hlavní záporák a Abramsova nová pravidla ve světě Star Wars tuto epizodu a troufám si tvrdit, že i celou nejnovější trilogii pokazili a ani ti úžasní hlavní protagonisté to nezachránili.
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2015-12-31 11:25:37 | 0 0
no tohle nebyla pocta ale kopie...o to víc budou originálnější další díly už....jen se těšim na Severuse Snapea co z něj Darth Voldemort udělá za padoucha pořádného
novak | Fandíme filmu
novak | 2015-12-30 07:55:23 | 0 0
nevim nevim... ja jsem moc nadseny nebyl.. mozna to udelala verze 3D a cz dabing... nove postavy jsou az moc powerfull... v predchozich epizodach trvalo roky nez se naucili ovladat silu a tady po peti minutach ovladaji silu a svetelny mec jako kdyby se s obojim narodily.. to je trochu nerealne i na scifi! dale jako pres kopirak zniceni zbrane uplne na chlup stejne jako v epizode 4..... to se mi take vubec nelibilo.. a dalsi nelogicky prvek.. na konci seste epizody sdeluje Luke sve sestre ze jsou sourozenci a rika ji ze ovladne silu stejne jako ona... ale v sedmicce neni ani naznak ze by to mela umet se svetelnym mecem...
asi nejvetsi radost mi udella R2D2 ze se na konci probral z hibernace! :-)
Edds | Fandíme filmu
Edds | 2015-12-27 19:54:54 | 0 0
Tak epizodka je nieco cez tyzden v kinach a aktualne ma na konte 1.1mld $ worldwide.
Krajan | Fandíme filmu
Krajan | 2015-12-26 00:52:24 | 0 0
Tak jsem ztratil i tu poslední kapku naděje, že se Abramsovi vrátí nějaká originalita zpět do mysli. Jestli je tento film brán jako pocta původní trilogii, tak je naprosto zbytečný. Jelikož dobrá polovina filmu se utápí v nostalgických momentech. O to víc si budu vážit prequelů, ne kvůli kvalitě... to rozhodně ne, ale kvůli originalitě nápadu. JJ mohl z nově tvořeného světa vytěžit mnohem víc, než-li se jenom ohlížet do minulosti.
Tank | Fandíme filmu
Tank | 2015-12-24 09:07:16 | 0 0
Vrátil jsem se z kina, no a tolik opěvovaný film jsem tam opravdu neviděl. Takže je tu otázka: "Viděl jsem v kině to samé co ostatní?". Miluju hejty na E:I, ale tady to nebylo o nic slavnější. Od Abrams jsem čekal víc. Když tak dobře rozjel Star Trek. Snad režisér Loopera nabídne v pokračování agresivnější přístup.