jh666: what? to přepsaly celou jejich historii ?
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-01-05 13:49:48 | 0 0
Ratemus: No jasně, jenže oni je doopravdy nevyřídili, jen vyhráli bitvu. Válka ovšem pokračuje :-).
Ratemus | Fandíme filmu
Ratemus | 2015-01-05 12:07:18 | 0 0
tak to bych taky nechtěl aby je tihle vytlačili, ale aby je vyřídili tak trapnými způsoby jako se to stalo doposud to je trochu síla, je super že se to točí hlavně kolem Hydry a Inhumans to jo..to je jakoby Hydra vysvobodila Abomination z Aljašky a Fitz ho vyřídil během jednoho dílu..

chápu nemůžu se dočkat března a hlavně agent Carter
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-01-05 10:25:55 | 0 0
Ratemus: Jasně, že by šla vymyselt dobrá akce, ale prostě si nedokážu představit, jak by jmenované postavy dokázaly v roli hlavních záporáků samy utáhnout seriál na víc dílů, než kolik jim bylo věnováno (myslím v kuse-vracet za nějaký čas se klidně můžou). Jako vedlejší akční linie jsou super, ale Hydra a Inhumans jsou jako ta hlavní (alespoň pro mě) prostě zajímavější a nechtěla bych, aby je tihle vytlačily.
jh666 | Fandíme filmu
jh666 | 2015-01-05 09:48:09 | 0 0
Speedy: Myslím tím, že už nejsou Magnetovi děti ani v komiksech, viz AXIS
Ratemus | Fandíme filmu
Ratemus | 2015-01-05 08:21:11 | 0 0
ono s trochou fantazie by se dala vymyslet dobrá akce, doufám, že s tim Gravitonem si alespon trochu vyhrajou.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-01-04 22:18:08 | 0 0
Absorbing man ani Blizard určitě definitivně vyřízení nejsou (stejně jako Deathlok). Kdyby vyřízení byli, vypadaly by jejich "skony" a odchody úplně jinak. Ovšem jen těžko se jim může seriál věnovat půl řady, když umí pořád jen to samé dokola. To možná vypadá dobře na papíře, ale na obrazovce by nekonečné souboje s někým, kdo umí "jen" měnit své tělo, nebo zmrazit na co přijde, spíš nudily, než bavily (to si nedovolili ani Foxové v X-menech). Proto je tak věčným seriálovým námětem Hydra nebo potomci Inhumans, protože Hydra je jako celá síť agentů schopná čehokoliv a "Marveláčtí mutanti" jsou zase neskutečně rozmanití a evidentně propojení. Oproti tomu Absorbing mana nebo Blizarda je nutné opatrně začlenit do složitějších zápletek, jako třeba v MCU Hulka (který umí "jen" ničit) nebo Thora (který umí "jen" mlátit kladivem), aby se z nich dalo vytěžit víc, než pouze bezduchá akce, kterou Marvel nikdy nepodporoval. Zatím se to seriálu docela dařilo, takže nevidím důvod autorům nedůvěřovat i nadále :-).
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-01-04 21:24:46 | 0 0
to mě taky štve, v komiksech je Absorbing man a Blizard celkem silní a tady se s nimi vypořádají během pár dílů, doufám že jim ještě není konec jako protože to je docela trapný aby tam byl každej záporák jen na dva díly během kterých je vyřídí....s Wardem se serou celý seriál a tyhle dva superpadouchy jsou hned pryč.....a to se tam ještě neobjevil Graviton se ten doufám taky ještě objeví ale zase abychom na něj nečekali a potom tam nebyl jeden nebo dva díly během kterých ho vyřídí trapným způsobem, normálně na něj ani Avengers nestačí tak jsem na to zvědavej....
Salem | Fandíme filmu
Salem | 2015-01-04 21:17:34 | 0 0
Je škoda že tam Xena nevydržela moc dlouho, i když třeba se stane že po tom co byl aktivován Hybatel že zas "odkamení," přece jen Absorbman by měl celkem potenciál
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-01-04 19:45:21 | 0 0
Emma: zajímavá teorie, lepší mě nenapadá
Speedy | Fandíme filmu
Speedy | 2015-01-04 18:38:07 | 0 0
jh666: u Marvelu být nemůžou, to je jasné
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-01-04 17:59:46 | 0 0
Fimi: Radši to označím jako SPOILER: Ono je to s tím obeliskem asi docela komplikované (možná jich je dokonce i víc, to mi nebylo z poslední scény úplně jasné, jestli se k tomu bezokému původní obelisk jen "přesunul" nebo měl vlastní-spíš bych řekla, že to byl obelisk č.2 a ta osoba, které volal, měla č.3). Reině ani Sky nestačilo se ho jen dotknout, museli ho vzít do chrámu, ale zas u matky Sky to z vyprávění jejího otce nevypadalo, že by ve městě někdy byla (přesto nestárla). Takže kdo ví, třeba se někteří potomci Inhumans mohou s aktivovanými schopnostmi už narodit a jiní je potřebují aktivovat v chrámu. Pak by dvojčata z A2 mohli být aktivovaní od dětství a Hydra třeba vůbec netuší proč, jen je zotročuje.
jh666 | Fandíme filmu
jh666 | 2015-01-04 17:47:15 | 0 0
Speedy: Quicksilver a Scarlet Witch už děti Magneta nejsou.