hňup je to : To, že má někdo jiný názor než ty, neznamená, že je hňup.
davides | Fandíme filmu
davides | 2014-08-27 11:19:56 | 0 0
Jasne je, že prvý diel Transformerov bol aj najlepší diel celej série, ale neviem prečo, ale mne sa tam viac hodil ten Wahlberg ako hlavná postava
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2014-07-23 22:46:53 | 0 0
No pane bože! To bylo teda něco. Větší kravina snad neexistuje nechápu jak se tento díl může někomu líbit po kvalitách prvního dílu jak vůbec tohle může natočit? Do předchozích dílů dal nějaký to srdce a nápady a tohle je jak kdyby točil za trest nebo jen domací úkol od studia jakože to vydělává tak natoč zase to stejný nějak se stím neser rozpočet trochu zmenšíme, ale prskavky asi drahý nejsou. Ty výdělky to jen ukazuje omezenost naší populace. Bayi už se na to prosímtě vyser! A skoč na ty Mizery. On se snad pomátl teb Bay. 6/10 viděli jsme stejný film? Vždyť je to taková trapná ubohost. Celej film tam něco vybuchuje a hlavní nesmrtelní hrdinové ani jediný škrábnutí nic je nebolí to sou teda dobří. Za prdelí když běží po střeše jim vybuchne raketa a oni na to? Nic běžíme dál to byla nějaká prskavka beztak.. tlaková vlna a popáleniny? :D Co to je. Čínské ministerstvo obrany zjistí, že na ně utočí obří mimozemská loď až když jim vysává město taky super.. radary byly asi na kafe. Co tam máme dál 3 hlavní nesympatické postavy co nic nehrajou, nulový emoce, nevěřím jim ani smích. Markovy tupý otcovský texty ve kterých zdůrazňuje celý film to stejný. Neúspěšný vynálezce vidí smrt nejlepšího přítele ani nepípne a jde dál to natrénoval kde? A najednou je z nej voják superhrdina :D. Hlavní robot Optimus a záporák pořád umírají a obživují se a reinkarnují a spravují nuda co dál. Diaology čím dál trapnější pořád to vlastenectví, čest a spravedlnost ježiši. Všude po silnicích jakože umírají lidi ve vybuchujících autech atp. a kde je armáda? To nikoho nezajímá? V Číně pár policejních aut tak jako dobrý třeba je zatkli. A třešnička nakonec najednou Optimus umí lítat jen tak do vesmíru, zbytek radši nekomentuju. Taková ubohá přehnaná nuda, 2 hodiny bezduchý tupý akce. Film lákal na nějaký robo dinosaury jo, že příjdou zase s něčím novým a objeví se tam v posledních 15 mintách před koncem joke. Nikdy jsem si takhle nepřál, aby film už skončil.
crosshairs | Fandíme filmu
crosshairs | 2014-07-23 20:13:52 | 0 0
nejlepší film na světě,a film si koupín na dvd.
hňup je to | Fandíme filmu
hňup je to | 2014-07-20 18:33:48 | 0 0
ten Anarvin je ale totální hňup ;)
Chester | Fandíme filmu
Chester | 2014-07-05 15:35:34 | 0 0
A ačkoliv Linkin Park jsou pro mě srdcová záležitost, tak Imagine Dragons a jejich Battle Cry do filmu skvěle sedí a song sám o sobě je hodně dobrej!
Chester | Fandíme filmu
Chester | 2014-07-05 15:32:05 | 0 0
Pátek 4.7.2014 - Flóra Imax 3D s titulky
První půl hodinu se vesměs nic neděje, strašně moc vaty ohledně lidí, málo prostoru věnovaným robotům a ne moc bitek. Několik nelogických věcí, ale to k tomu patří. Transformers 1 pořád na špici série, ale "Zánik" nepřekonal jak Transformers 2 tak 3. Přepálená stopáž, zkrátit o 30 minut by filmu jen prospělo. Klasicky film obsahoval na mnoha místech zbytečný výbuchy :D Otravná, ale celkem pěkná dceruška a Mark předvedl svůj standart. Bitek moc nebylo, ale stály za to. Ale ve finále zklamání a až moc přehnanej Product Placement.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2014-06-30 08:08:53 | 0 0
Viděno včera 2D titulky, za mě 8/10. Na jedničku už nemůže mít ani sté pokračování, nadšenost, kterou jsem však u dvojky a trojky nepocítil se mi vrátila s plnou parádou. Je to extrémně stupidní, neuvěřitelně dementní a strašně nelogické, ale k mému překvapení to pořád zabaví a ještě nadchne. Filmu by ale neuškodilo zkrácení o takovou 3/4 hodinu. Jinak akce skvělá i po čtvrté, Hound byl super a to ani nemluvím o Stanelym Tuccym. Prvotřídní zažitek.
Ondra : Díky za komentář, teď alespoň konečně vím, že tu nejsem jedinej dvanáctiletej.
ondra | Fandíme filmu
ondra | 2014-06-27 17:56:54 | 0 0
ahoj
nechápu proč se hádáte nad takovou blbostí :D
Já na TF4 byl už včera a z efektů jsem byl spokojen ale příběh se mi moc nezalíbil.
ale i přesto se mi film TF4 docela líbil.
Dokonce tam je i náznak toho, že bude další díl. doufám že ten bude smysluplnější :P
já osobně jsem naštěstí u filmu v kině nikdy neusnul, už jenom za ty peníz :DDDDD
A to jsem v kině byl hodněkrát, přestože je mi jen 12 let.:D
A doufám že se dožiju toho TF5, a i případně TF6.
Díky... Ondra
Daniel | Fandíme filmu
Daniel | 2014-06-27 17:01:26 | 0 0
Tranche:Nemas me cim nastvat :-) Akurat by celkem bylo zabavne sledovat te pri zabijeni casu prekladanim komentaru do AJ : -)
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2014-06-27 16:37:31 | 0 0
OMG,paci sa mi ako sa dokazete hadat nad reklamou na hracky, presne ako deti v skolke....uznavam, ze este TF1 mohol byt povazovany za film, mal dej, myslienku, prehladnu akciu, identifikovatelne postavy aspon s nejakym vyvinom, a dokonca aj ti transformeri sa "skladali" aspon zhruba ako tie hracky, nie uplne chaoticky.... dalsie diely boli len v znameni "VIAC" ....viac chaosu, viac scenaristickej debility, viac robotov , viac efektov, viac vybuchov, viac trapnych vyrokov prednasanych s patricnym patosom typu "vem si me dily, Optime", viac skolkarskych vtipov, viac Nike, viac GMC, viac Mountain dew, viac product placementu celkovo...jedine co ubudlo su prave tie veci co by mali odlisovat film od reklamy....a vlastne este ubudlo sexy poz Megan Fox (a holy zadok ukazuje John Turturro, WTF :D)....presne ako si to vyzaduje konzumna spolocnost od produktu mieriaceho na deti, ....a ani sa nedivim masovemu komercnemu uspechu tychto filmov, tiez som kedysi v sobotu dopoludnia hltal serialy a reklamy na ORF plne krasnych ligotavych hraciek Transformers a GI Joe, tajomnych hracich konzol Nintendo a Sega a veselych deti ktorym som zavidel tie hracky :P
...priznavam, ze na dvojke som od nudy zaspal v kine (jediny film spolu s avatarom, kde sa mi to "podarilo"), trojku som nedokazal dopozerat ani upiratenu, a aj ked Bay sluboval kadeco (aspon ze znovu neobsadil toho koktajuceho trapka Shiu), nakoniec vdaka tejto aj inym recenziam viem ze toto sa ani stahovat uz neoplati...
Tranche | Fandíme filmu
Tranche | 2014-06-27 15:01:08 | 0 0
Řeknu vám co udělám. Počkám ještě tak den nebo dva, potom beru tuhle diskusi. Kompletně celou jí přeložim do Angličtiny a pověsím na net, kde sí jí všichni přečtou. Výsledek bude ten že a) naštvu Daniela (sorry kámo), b) Bay si dovolenou a natočí konečně ty Mizery 3, c) Tranformeři budou rebootovaní a až budou v kinech očekávám podobnou diskusi. Tranche končí, díky moc :D
vofo | Fandíme filmu
vofo | 2014-06-27 14:03:26 | 0 0
:D :D :D :D Celá tahle diskuze je snad lepší, než film samotný. Na ten se podívám o víkendu. Jen tak dál chlapci. ;)