Komentáře 38

saint3n | Fandíme filmu
saint3n | 2014-02-20 18:42:00 | 0 0
IMHO největší castingovej fail posledních let, zlatej Ben Affleck jako stárnoucí Batman, to nabízí daleko větší prostor pro imaginaci se správným přístupem. nechci bejt za zlouna, ale proti Jayovi je Ben přímo oskarovej talent.. teda před kamerou, za kamerou už si svý dokázal. i nám fanouškům. Jay je dřevo a basta. vrr..
Barbar | Fandíme filmu
Barbar | 2014-02-20 18:16:01 | 0 0
Podľa mňa tam Jeff Bridges vyzeral ako pekne urobená digitálna figúrka. Ale ako živý človek určite nie. Keďže sa Tron odohráva vo virtuálnom svete, tak to až tak nevadilo, ale keby mal Arnold takto vyzerať v novom Terminátorovi, v reálnom svete, to by bol pekný hnus :)
adamkeaton | Fandíme filmu
adamkeaton | 2014-02-20 18:00:36 | 0 0
Náhodou, Jeff Bridges v Tron Legacy vypadal hodně dobře. Samozřejmě, že když to člověk ví, že je to přes PC, tak v tom hledá detaily (chyby). Ale zrovna v tomhle filmu si myslim, že se jim to hodně povedlo.
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-02-20 17:22:56 | 0 0
Pane Jaaaara, moje tvrzení poukazující na slovní útok něčí matky jste si špatně vyložil. Zřejmě jsem toto odůvodnění špatně formuloval. Budu se snažit s tohoto tvrzení poučit.
Měl jsem tím totiž na mysli, že krátce napsáno "Jeff Bridges" vypadal hrozně, nebo jak jste napsal konkrétně vy sám, "to byl děs" je nedostačující tvrzení. Tedy nic proti vašemu názoru, ale k takovéto výtce bych očekával trochu obsáhlejší důvody. Ty jste nicméně napsal až po dalším příspěvku, kdy jste se to snažil formulovat slovy typu "vypadal nepřirozeně a umělohmotně". Ano, to je to co jsem od vás chtěl přesně slyšet resp. číst.
A v tomto ohledu přichází na řadu útok vůči něčí Matce, pokud nemám dostatečné informace o něčí matce, a nebo ji dokonce sám neznám, nemohu ji jakkoliv slovně napadat. Chtěl jsem od vás dostat jiný popis toho co na začátku uvádíte jako pouhou jednu větu. A vy jste mě ho poskytnul. A to je dobře.
Je to podobné jako když někdo v davu lidí "zařve" nějakou protestní hlášku která evidentně postrádá obsah. Poté se dožadujete toho aby vám onen náhodný protestant v davu vysvětlil důvody svého slovního útoku. Zkrátka a jednoduše pokud něco tvrdíte musíte se k tomu dostatečně vyjádřit což jsem od vás čekal už od začátku vašeho tvrzení o Jeffu Bridgesovi.
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-02-20 16:57:14 | 0 0
Pane Anarvin. Souhlasím s vámi, také se nechám překvapit, nicméně hodí se alespoň popřemýšlet nad eventuální digitální adaptací, kterou by Arnold mohl ztvárnit, ne proto že bych to chtěl já. Ale proto, že filmové studio se k takovému kroku může přece-jen samo rozhodnout. V tom případě vidíte sám, že je k věci o tomto tématu už předem diskutovat. Ne proto že tu tato možnost existuje, ale když bych to řekl slovy směřujícími k vám, alespoň proto, že si dokážete snad i vy sám uvědomit ten rozdíl v provedení, zda-li Arnold bude nebo nebude digitálně ztvárněn. A to je důležité.
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2014-02-20 16:48:28 | 0 0
Smash!: "Obávám se, že toto tvrzení, že digitální Jeff Bridges vypadal "hrozně" je čirá hloupost. Napsat krátkou větou toto rčení je taktéž hloupost sama o sobě." Tvoje slova... Přijde ti to jako lichotka? ;-) Já se nehádám, pouze na něčem trvám a upozornil jsem na to, že tvůj příklad nedává smysl, což nedává. Myslet si můžeš, co chceš, přičemž pevně doufám, že kvalita vizuálu bude lepší než u Bridgesova omlazení v Tronovi. A tykat klidně můžeš, nevidím v tom vůbec žádný problém, ostatně všichni tu aspoň nějak "fandíme filmu".
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-02-20 16:44:26 | 0 0
Pane Jaaaara, vaše duchovní úroveň ruku v ruce s vzdělaností nepůsobí moc dobře, pokud se moje příspěvky snažíte označit za eseje nebo je brát jako výsledek hádky. V opačném případě mě výraz "esej" dokáže polichotit. Děkuji.
Mimochodem neznám vás a nedovoluji si vás urážet či vám tykat, tak jako pro změnu vy mě. Ovšem pokud trváte přesto na tom že se jedná o "hádku" pak pouze riskujete svoji již zmiňovanou duchovní úroveň. Nemám sebemenší zájem kohokoliv zde urážet a slovně napadat. Pokud vám tento příspěvek však připadá jako útok na vaši osobu, přesto se omlouvám. Nicméně cílem nebylo vás ani nikoho jiného urazit.

Pokud jste si nevšimnul předmětem diskuze je obsazení Arnoldovi role. Zdroj imbd.com jej uvádí jako Terminátora, diskuze zde vychází z komplikace jeho stáří v roli tohoto stroje řekněme.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-02-20 16:41:32 | 0 0
Smash! - Heleď, já se nechám filmaři překvapit, jak si s Arnoldovým věkem poradím, já říkám jenom to, že digitální Jeff Bridges na mě v Tronovi Legacy působil hrozně nepřirozeně a uměle, to je celé ;-)
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2014-02-20 16:27:18 | 0 0
Smash!: Obávám se, že tvoje eseje jsou malinko mimo... Bridges vypadal nepřirozeně a umělohmotně, přičemž hloupost je se o tom tímto způsobem hádat... A co to meleš za nesmysly: "Ovšem uvést jednoduchou větou že se vám pouze "zdá", že vypadal "hrozně", to je jako bych jednou větou podobně útočil na vaši vlastní Matku, kterou neznám a nikdy jsem ji neviděl, a taktéž nemám žádné právo o ní bez jakýchkoliv podkladů či informací takto smýšlet či hovořit že? Jeff Bridges tak za mlada skutečně vypadal, on sám potvrdil svůj vzhled v mnoha předmětných debatách." 1) Nenapsal jsem "zdá", ale že vypadal hrozně (nepřirozeně, uměle, místy nelidsky) 2) Tvůj příklad s matkou je úplně nesmyslný, neboť já jsem Bridgese (film) viděl, proto to přece mohu soudit! 3) A co myslíš, že asi bude říkat? Jo, hoši z vizuálních efektů to pěkně pohnojili, vypadám jak zpocený Ken z umělé hmoty...? Ale no tak, Hollywood je postavený na PR, lžích a penězích. Vychvalování má ve smlouvě ;-)
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-02-20 16:23:22 | 0 0
Tisíc a jedním slovem, dobře řečeno. Ovšem snažil jsem se jen poukázat na rozpolcenost dvou názorů na počest digitálních efektů, které všeobecně mezi lidmi panují.
V druhé polovině příspěvku sám zmiňuji nevhodnost použití některých digitálních forem, resp. jejich ztvárnění.
To co chci slyšet, číst nebo se dozvědět je, jak dosáhnete omlazení jiným něž digitálním způsobem? Neberte prosím tuto otázku jako narážku nebo útok na vaši stranu, pouze bych vás rád přinutil přijmout tuto teorii za právoplatnou. Pokud herci nejsou podobající se dvojčata, neexistuje jiná volba, nebo řešení které by to dokázalo věrněji aplikovat.
Důvodem zmínění filmu Tron: Legacy jakož to příkladu podobného využití, kde byl herec tzv. omlazen je celkem na místě. Jak již určité řada z vás ví, Skynet vyrábí Terminátory. A Terminátoři nejeví žádné známky stárnutí, únavy nebo pokročilého věku. Nuže?
Otázkou tedy není komu a kdy se jak budou pozdávat tyto digitální efekty. Ale především zvážení toho jak v tomto případě docílit kýženého výsledku?
Ještě jednou musím úmyslně dodat, že Terminátoři nejeví známky stáří, jakým jiným způsobem si tedy dovedete Arnolda jako Terminátora představit?
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-02-20 16:06:56 | 0 0
Napsal jsi tisíc a jedním slovem, že tobě subjektivně připadalo, že Jeff Bridges vypadal dobře, my jsme bez příkras napsali, že vypadal hrozně. Náš subjektivní dojem netřeba nijak "podkládat" - prostě to tak je - digitální postava na nás nepůsobila přirozeně. Ale věz, že v tom nejsme sami, jsi asi první na koho jsem narazil, na koho digitální bridges zapůsobil dobře.
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-02-20 16:02:06 | 0 0
Obávám se, že toto tvrzení, že digitální Jeff Bridges vypadal "hrozně" je čirá hloupost.
Napsat krátkou větou toto rčení je taktéž hloupost sama o sobě.
Nějaké další upřesňující důkazy pro tento výrok? Nějaké údaje podporující a obohacující tento výrok by se totiž skutečně hodily, poté můžeme právoplatně diskutovat.
Ovšem uvést jednoduchou větou že se vám pouze "zdá", že vypadal "hrozně", to je jako bych jednou větou podobně útočil na vaši vlastní Matku, kterou neznám a nikdy jsem ji neviděl, a taktéž nemám žádné právo o ní bez jakýchkoliv podkladů či informací takto smýšlet či hovořit že?
Jeff Bridges tak za mlada skutečně vypadal, on sám potvrdil svůj vzhled v mnoha předmětných debatách. A i během natáčení spolu se svými vlastními dobovými fotografiemi spolupracoval na svém vlastním digitálním ztvárnění. To vše doplňovalo mimické ztvárnění "motion capture" které se z 99,9% shoduje s tváří skutečného herce. Jedná se o jednu z nejúspěšnějších digitálních adaptací jaká kdy byla zhotovena na filmovém plátně. A podotýkám, že se nejedná o můj vlastní názor či výrok který si chci pouze sám ospravedlnit.
Pokud jste film viděl skutečně v 1080p(i) kvalitě, nebo ještě lépe na Blue-Ray formátu, pak s vámi zásadně nemohu souhlasit. Množstvím finančních prostředků se téměř ve většině případů limituje nebo prosazuje daný počítačový efekt či animace. Obávám se proto, že Tron: Legacy nepatří zrovna mezi tzv. "béčkové" snímky. Tak jako například Terminator: Salvation jenž má na svědomí režisér Charlieho Andílků, konec konců posuďte sami.
Chápu, že lidé nemají v digitální efekty, obzvláště pokud se jedná o adaptaci samotného herce takovou důvěru, je to pochopitelné. Ale v případě omlazení bohužel v současnosti neexistuje jiná volba nebo způsob takového dosažení. Nicméně souhlasím s tím, že určité množství počítačových efektů může působit nevěrohodně, překombinovaně nebo snad až příliš propracovaně. Kameraman měl vždy obtíže zachytit výsledný efekt, proto nastupuje digitální forma. Ovšem né-vždy je počítačové provedení úplně ideálním řešením. V případě eventuální diskuze o digitálně dělaných Terminátorech se naopak mnohem raději přikláním k tzv. protetickým efektům, které měl doposud na starosti legendární Stan Winston a jeho stejnojmenné studio.
Mnohem raději bych osobně viděl skutečné repliky Terminátorů ovládaných pomocí kabelů a drátů, tak jako v mnoha filmech z 80. let (Vetřelec, Predátor) kde byli digitální efekty použité jen pro určité momenty.
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2014-02-20 15:26:02 | 0 0
Jop, to byl děs ;-)
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-02-20 15:01:04 | 0 0
Digitální Bridges vypadal hrozně ;-)
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-02-20 14:57:51 | 0 0
Je logické že mnoho fanoušků či zájemců tohoto chystaného filmu jednoduše nedokáže počítat se stářím Arnoldova věku, jakož to ztvárněného Terminátora.
Ovšem pokud jste ale viděli film Tron: Legacy, pak by jste si měli uvědomit, že herec Jeff Bridges zde ztvárnil dvojroli, resp. dvě rozdílné role.
Jeff Bridges zde hraje roli otce svého syna Sama Flinna, a také postavu jménem Clu, která je mladší kopií jednoho a toho samého herce.
Starý Kevin Flinn jakož to otec Sama je ztvárněn tak jak herec Jeff Bridges vypadá v dnešní současnosti, mezi-tím co postavu Clu jenž hraje taktéž Jeff Bridges ztvárňuje mladší provedení stejné osoby, pochopitelně digitálně upravené.
Znamená to tedy, že ve filmu hraje jeden herec dvě role, a jen jedna je skutečná, mezi-tím co ta druhá je digitálně omlazena.
Ano, možná vám tímto mohu připomenout digitální vyobrazení nahého Arnolda z krátké scény v Terminator: Salvation, ovšem úroveň grafického zpracování efektů ve filmu Tron: Legacy a Terminator: Salvation je diametrálně rozdílné.
A věřte mi nebo ne, já sám jsem o této dvojroli jenž Jeff Bridges zahrál v Tron: Legacy ještě donedávna nevěděl, což jen svědčí o věrohodném ztvárnění počítačového omlazení které tato dvojrole představuje.
Pokud by byl Arnold jako Terminátor digitálně omlazen, muselo by se jednat o podobně precizně-odvedenou práci tak jako v případě dvojrole v Tron: Legacy, což vyžaduje skutečně nesmírně veliký finanční rozpočet a využití technologie "Motion Capture" která je nezbytná k zachování přesné hercovi mimiky v rámci použitého grafického zpracování.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu