Komentáře 10

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-02-19 15:07:51 | 0 0
Kang rozhodně nebyl poražen lehce, celou dobu byl neporazitelný a měl navrh, jen nepočítal s mravenci. Inv souboji jeden na jednoho neměl Lang šanci. Každý má svou slabinu, jak myslíš že poražení hrdinové Kanga v komiksu..
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2023-02-17 22:19:04 | 0 0
Pbd Já spíše nechápu byl z budoucnosti měl technologii budoucnosti a dá se napsat i armádu a přesto ho porazilo několik domorodců.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2023-02-17 22:16:22 | 0 0
Spoiler Těch více Kangů bude něco jak armáda chitaury co měl Thanos nečekám, že bude nějaký z nich výrazně silný však tam byla i opice . Hlavní záporáci tipuji, že budou ti 3 v potitulkovce možná se pobijou navzájem a ten co vyhraje bude největší hrozba. Otázka je , když ten co byl v Ant Manovi 3 byl nejsilnější (jeho slova) a dokázala ho porazit Ant Man famílie a několik mravenců jak moc musí být ti ostatní slabí? A to Feige říkal, že bude větší hrozba než Thanos zatím to tak nevypadá teda.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2023-02-16 13:48:01 | 0 0
Fimi: jako ano, to je ten klasický trope, kdy záporáka dostihne jeho arogance, ale prostě na to, že roky a roky budoval nějaké impérium, tak krom vysutých mostů toho moc nevymyslel. prostě mě tahle část zklamala. ale jako jo, za mě to je někde v průměru a nasranej jsem vyloženě neodešel z kina.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-02-16 11:35:08 | 0 0
No je pravda že na to jak byl geniální tak prostě některé věci byly mimo ale není to nic horšího než logické chyby v Infinity War a jiných Marvel filmech...
Víš většinou to funguje tak že čím víc je záporák geniální, tím víc je zahleděný do sebe a nevisí své slabiny a ani si je nepřipouští, je nadřazen druhým a tomu věří... uvidíš že to samé bude Doom...
Taky si myslím že po Kang Dynasty bude jeden Uber Kang který si bude říkat Beyonder
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2023-02-16 09:35:32 | 0 0
SPOILERY

Fimi: pravděpodobně realisticky jelikož máš teď tisíce takových "geniálních" a silných záporáků, kterým už "Avengers splývají" jak je zabíjí jak na páse, nepůjde to brute force, ale nějakou rádoby chytračinou. Takže např. tak, že se nějak skrz technologii spojí do jednoho mocného Kanga/Avengers zabijí mimo time and space nějakýho zárodek technologického génia v něm anebo se jeden z nich jako v komiksu postaví někomu v rámci Secret Wars a ostatní si řeknou "no dobře no, fair". Nebo, jelikož se ti Kangové bojí o multiverzum, se to "domluví" takže multiverse se uzavře pro 616 a tím pádem multiverse saga hotovo. Okolo toho/předtím bude samozřejmě CGI bitva a tak. Uvidíme různý varianty všech a tak. Prostě se stačí podívat na Lokiho, MoM dvakrát za sebou skrz naskrz a bude to to samý. Můžeme se pak pobavit o tom, až ty filmy vylezou.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-02-16 08:59:57 | 0 0
Pbd a jak tedy dopadne fáze když už teď je to jasný?

pbd | Fandíme filmu
pbd | 2023-02-16 08:57:24 | 0 0
Souhlas s Fimi. Zbytečný film v podstatě, vtipy taky klasika poslední doby v MCU. Chybí velikáni jako RDJ, kteří nebyli ochotni z úst vypustit kde co. CGI bordel to sice byl, ale nebylo to nijak do očí bijící nebo ofenzivní, tam recenze jsou zbytečně tvrdý. Dalo se na to koukat, Kang byl fajn. Já teda nejsem fanoušek první potitulkový scény, už teď je jasný, jak dopadne celá fáze. 5-6/10

SPOILER A návrat k mravencům za mě teda naprostý fail, sorry jako SPOILER ale aby se všichni ztratili v kvantové říši v reálném čase a mravenci mezitím stihli vybudovat fourth reich a žít milénium? Convenient! :) Takže to nakonec odmakala nějaká civilizace, které si roky Kant ani nevšiml (convenient!) a celý film reálně nemusel vzniknout, nikdo nemusel být ve smrtelném nebezpečí.. ach. Takové scenáristické zkratky by měly být na zlatou malinu a prodělaný peníze. Ostuda.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-02-15 22:34:04 | 1 0
Nejedná se o nejlepší film mcu, možná ani o nejlepší díl trilogie, ale rozhodně se jedná o nejvíc sci-fi film MCU a film s jedním z nejlépe zpracovaných záporáků. Kang si krade každý záběr, každou scénu pro sebe. Majors je Kang budící maximální respekt, působí epicky mocně a hrdinové proti němu nemají šanci. Je to doslova boj nejsilnějšího padoucha s nejslabším hrdinou. Další věc, kterou prostě musím vypíchnout, je návrat k mravencům. Svět Kvantové říše připomíná Pandoru a zároveň máte pocit, že koukáte na nějakou pseudo verzi Star Wars prequelové trilogie. To jsou ale všechny klady. Film jako takový je zbytečný a jediné, co má velký vliv do budoucna, jsou potitulkové scény. Film je doslova celý před zeleným plátnem, filmaři si vyhráli jak jen mohli i když mohli více, ne že zrovna toto by mi nějak vadilo, jen jsem čekal asi víc. Humoru výrazně ubylo i když tu pořád je, Některé postavy působí zbytečně. V poslední řadě MODOK, to teda bylo něco hroznýho. Proč museli tohle zpracovat a nevymysleli raději něco nového, ten sráží film trochu dolů. Sumasumárum zlatý střední průměr, který má dva velké plusy, návrat k mravencům a hlavně záporák.
7/10
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2023-02-14 21:35:52 | 0 0