Komentáře 22

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-11-12 12:24:27 | 0 0
Je ale zajímavé jak někdo pokrytecky dá na záporné recenze ale u jiného filmu na ně zase nedá...no jo, klasika
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-11-12 08:55:01 | 0 0
Jax zajímavá teorie a řekl bych že něco takového nás asi čeká, teď když v MCu nebude vibranium jen ve wakande tak začne boj o tento materiál a řekl bych že s tím souvisí jistě i příchod Adamantia do MCu...už vidím jak se najednou v nějakém filmu objeví Stryker
Hronik | Fandíme filmu
Hronik | 2022-11-11 22:20:21 | 0 0
Teď jsem se vrátil z kina.Film se mi líbil.Hlavne výkon Angely Basset a Letitie. Zaporak výborný řekl bych,že jeden z nejlepších v MCU. Dá se s ním i sympatizovat. Na to jak jsem se při obsazení Huerta bál tak zahrál velmi dobře. Podvodní svět skvělý, tmavý takový jaký by asi i ve skutečnosti byl ne jak to Vegas v Aquamanovi:) Riri mi nevadila těším se na její seriál. Překvapení v podobě provázání Rosse s Valentinou to jsem nečekal. Za mně nejlepší film této fáze. Těším se co bude dál a doufám,že si užijeme více Namora!
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2022-11-11 20:10:46 | 0 0
@Jax

Jo... to jsem zapomněl zmínit. To byl spíš divadelní než filmový výkon... bohužel spíš směrem k ochotnickému divadlu... :_(
orechkokosovy | Fandíme filmu
orechkokosovy | 2022-11-11 18:56:33 | 0 0
Recenzent pridal tak dva body naviac. Vidno že je veľký fanúšik . Určite to nieje zlý film. Súhlasím že asi najlepší z aktuálnej fázy. Na filme som bol včera. Viac ako 7 z 10 si to fakt nezaslúži. Stopáž by som skrátil tak o 30 minút. Fázu to nejak extra neposunulo.Čakám že Antman to viac posunie. Tajne som dúfal že si odpustia lgbt scénu. Nestalo sa.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-11-11 18:46:52 | 0 0
Antik a co kladně recenze, ty sis četl?
Jax | Fandíme filmu
Jax | 2022-11-11 18:46:49 | 0 0
*Komentář obsahuje spoilery či spekulace

Nebudu se rozepisovat o hodnocení, už toho tu dost padlo. Jen bych vypíchnul výkon Angely Bassett, o kterém se tu zatím nikdo nezmínil.

Nicméně události Wakanda Forever jsou zajímavé z hlediska dalších filmů. Při sledování She-Hulk jsem byl tak nějak přesvědčen, že připravuje půdu pro New World Order, který bude částečnou adaptací World War Hulk. Po Black Pantherovi by to ale klidně mohlo být tak, že "nový světový řád" se bude týkat války o vibranium mezi zbytkem světa a novou aliancí. Určité úniky týkající se Thunderbolts zmiňovaly, že Valentina vyšle tým na Antarktidu za účelem získání vibrania z nově nalezeného ložiska a wakanďané se tomu pokusí zabránit. To se po roli Valentiny v BP ukazuje jako celkem realistická varianta. Jediný problém je v tom, že Thunderbolts jdou do kin až po CA4. Možná ale bude New World Order mixem obojího - hulků a boje o vibranium. A to se do hry ještě může přidat Doom i celá Latveria. Jako že mě čtvrtý kapitán vůbec nezajímal, tak teď jsem celkem zvědav, o čem nakonec bude a jak moc se bude inspirovat komiksem.
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2022-11-11 18:35:41 | 0 0
@Carnage

Seriál s ní bude prequel a hádám, že se na to kouknu kvůli úplně jiným postavám... koukám na tebe, Mephisto! :D
antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2022-11-11 17:50:23 | 0 0
FIMI : je uplně jedno jestli to uvidim v kině nebo si to po pár dnech pustim online, z traileru se mi to treba líbit nemusí a tak na to do kina nejdu a radši si to po par dnech pustim online v blbý kvalitě, a muze se stát ze se mi to i ve finale bude libit a je jedno jestli si to pustim doma nebo v kině nebo v top - blbý kvalitě :) trailer mě nezaujal + to hodnocení na CSFD taky ne + komentáre na FB od nekterych taky ne takze sem si rek NE do kina NEJDU, ale jak rikam az si to za par dní pustim tak se mi to TŘEBA libit muze a nesejde na kvalitě

MARTIN : já potitulkovku videl na youtube dneska ráno a musim ríct ze taky uplná hruza a bulshit :D ale nejsme jediný ono víc lidi tam psalo ze to je bud kravina nebo ze to nechápou, tady je chyba ze vystrihli DOOMA ....
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-11-11 17:12:54 | 0 0
Antik tak teprve teď tve výkřiky dávají smysl, je tu víc než jeden záporný názor na film, ale oni to alespoň viděli v kině, ne v kinoripu...

Koukám že jsem tu jediný komu se to vyloženě líbilo...
Za mě zápory, finální akce, ty dva obleky působily divně, a jak říká Martin ve výsledku ani nezáleželo na vydání Riri.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-11-11 17:00:18 | 0 0
Za mě 6 z 10 více ani omylem. IronHeart v pohodě jen měla málo prostoru je nedomyšlené, že jí ten oblek nedaly, ale Winter Soldierovi udělaly novou paži a to jim nevadilo. Ta nová členka Dora Milage zbytečná postava zbytečnější je snad jen to děcko v Thorovi láska jako hrom akorát to nemělo ani 5 minut zatímco ona tak půl hodiny o Rossovi škoda mluvit úplně. Vtipy až na tu scénu s Okoye a make upem dobré jednou jsem se dokonce zasmál u toho obleku pod vodou tuším. Překvapila mě smrt jedné postavy co je dojemná a bylo mě jí líto naopak odkaz Chadwicka špatně podaný dostal jen jeden pos*aný street art v podstatě nevíme ani na co umřel a film to ani nevysvětlí. Z M´Baka udělaly úplného idiota ze 2 soubojů oba prohrál a pak se podělal a nechtěl ani bojovat. Zápletka ani počínání záporáka nedává smysl první chce IronHeart vydat pak řekne, že i když ji vydají tak mu je to jedno a bude válka první říká, že T´Challa řekl lidem, že mají vibranium a to je důvod útoku pak říká, že to vibranium u nich už bylo. Black Panther je tam tak půl hodiny ten kostým je divný Porážka Namora divná porazí ho ´´náhodným,, výbuchem a potitulkovka nejhorší ze 4 fáze nevyplatí se na ni ani čekat pokud nemusíte nečekejte na ni o nic nepřijdete.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2022-11-11 16:42:06 | 0 0
Další věc, Talokan. Líbí se mi že se nesnažili kopírovat atlantidu z Aquamana kde je všechno křišťálově čisté ale zase to bohužel bylo opravdu dost tmavý což bylo i trochu vysvětleno ale co se jim moc nepovedlo byli obyvatelé. Na těch hercích bylo vidět že zadržují dech což je u bytostí který umí dýchat pod vodou dost blbý.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-11-11 16:17:02 | 0 0
Carnage mně tedy ta postava Riri zde nevadila, vnímám ji úplně stejně jako Chaves nebo Kamalu, v komiksech mě nezajímá, netoužím ji vidět znovu ale když bude někde znovu, nebude mi to vadit...mimochodem aktuálně má Riri v komiksu celkem zajímavý příběhový oblouk. Stark vytvořil nějaký protokol na registr všech artefaktů a odevzdání jej ale Riri odmítá vydat deset prstenů které má a to je problém..takže vzniká konflikt. Včera to na mě vyskočilo.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2022-11-11 16:07:11 | 0 0
Myslim že nemam moc co dodat, ostatní to vypsali za mě a film hodnotim spíš pozitivně ale bylo to teda fakt dlouhý.Co mi vadilo byla akce a občas efekty. Jakoby když lítal Namor byl často divně máznutej jestli to dává smysl a nemyslím tim když ryhcle lítal nebo tak to je jasný ale přišlo mi že to bylo prostě divně retušovaný. Akce když už byla tak byla hodně sestříhaná, těšil sem se na Black Panther vs Namor a nejprve to vypadalo slibně s tim slow motion startem ale pak najednou zase stejný jako ve zbytku filmu, na místo propracovaný choreografie byli ty souboje strašně sestříhaný nebo dokonce naschvál skákali do jinýho souboje. Potenciál Pantherova obleku byl taky celkem nevyužit, několikrát bylo vidět že si ukládá kinetickou energie nárazem ale použít jí zpět byl problém dokonce si myslím že tam jedno použití bylo u té skály ale bylo to vidět z dálky, bylo to k ničemu a hned rychle potom byl střih na jiný souboj někoho jiného, zase! A takhle byli natočeny skoro všechny souboje.

Nová Marvel hrdinka Riri, předem řeknu že mi ta postava nic neříkala ani v komiksech a nejsem jedinej. Její komisky prostě neprodávají protože nikdo není zvědavej na náhradu za Iron mana a to tady dokonce nemá se Starkem absolutně žádný vztah, jakože vůbec. Před premiérou režisér a další lidi od filmu tvrdili že Riri má se Starkem zajímavý propojení nebo něco takovýho. Takže logicky jsem čekal že buď bude sestra toho kluka co umřel v Sokovii a jejich máma Starka zpražila na začátku Civil War nebo že od Starka dostala stipendium jako Parker a ono nic, absolutně nic jediná zmínka byla že tam má Starkovo technologii, jak k tomu přišla, proč vlastně chce stavět brnění atd. Takže buď bylo spoustu věcí vystřiženo nebo si to nechávají na ten její seriál. Každopádně za mě ta postava je o ničem a prostě tam byla a to je všechno. Nemam vůbec zájem ji vidět příště a to je špatný protože např. na She-Hulk sem v nějakym projektu a týmovce hodně zvědavej a to je co říct když vezmu v potaz jak nenáviděněj její seroš je a jak byl i za mě průměrnej. Marvel a Disney se točí v kruhu, Riri v komiksu začala jako "novej" Iron Man a lidi to nezajímalo a nelíbilo se jim to takže autoři změnili její brnění,dali jí vlastní superhero jméno a co se stalo? Nic, pořád nikoho nezajímá a její brnění je ošklivý a já se trochu bojim že takhle to dopadne i ve filmech a prostě tam jen bude aby se neřeklo.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-11-11 15:41:27 | 0 0
předvídatelnost*