Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2022-08-08 22:22:08 | 0 0
Hodně povedený. Sračkoidní Evoluce budiž navždy zapomenuta.
Martrix | Fandíme filmu
Martrix | 2022-08-08 16:52:43 | 1 1
Keoki:
Reakce na udělení 9/10, což je hodnocení pro téměř bezchybný film, s patřičným vysvětlením proč to vidím jinak, není hejtění. Osobně to vidím na 7/10 s tím, že je to sympatický počin. Nemám problém se scénářem, resp. jeho směřováním, hustotou, ale s tím, jak se tvůrci rozhodli ohledně jednání postav Predyho a Naru.
Vysvětlení, že Predy byl mlaďoch v zácviku, nebo prostě slabší kus....to je opravdu legrační. Asi jakože Lex Luthor byl ten den u zubaře, Thanose bolelo koleno... . Predátor je postava, která cestuje vesmírem, na různých planetách loví trofeje vrcholových predátorů...neměl by to být idiot, ani teenager a zcela jistě by s jeho likvidací mělo být víc práce. Ale jo ...Prey je i tak v několika ohledech lepší než cokoliv, co na nás z tohoto universa za posledních 20 let poslali. Možná jsou menší projekty výhodnější pro diváka v tom, že je tam menší zasahování studia.
Adamkeaton | Fandíme filmu
Adamkeaton | 2022-08-08 14:35:39 | 0 0
Za mě taky parádní film...akce s predátorem naprosto super - hlavně s tím medvědem. Líbilo se mi, jak ho i ten vlk překvapil..no a pak to řezal hlava nehlava. Jen co mě mrzí, že to neprezentoval jako film s indiány (bez názvu predátor) a pak by ho tam najednou v půlce ukázal...mělo by to větší efekt (něco jako Willis ve filmu rozpolcený. Jinak nemám co vytknout.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-08-08 12:27:25 | 0 0
Konečně se to povedlo. Má to skvělou atmosféru (sice ne tak skvělou jak dva původní díly), má to skvělou akci a jako co víc chtít u látky jako Predátor, příběh? Na první dva díly to pořád nemá, ale rozhodně to nedělá serii ostudu jako předchozí film. Nějaké věci mi tam chyběly, nějaké mi přišly hodně divné a nelogické, ale celkový dojem na velmi dobré úrovni. Viděl bych to někde na úrovni Predators, možná lepší. Za mě dobré a ted ještě chci dobrého Vetřelce....7/10
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-08-08 11:43:44 | 1 0
Za mě skvělá podívaná a lepší než původní Predátor. Jak píše Anarvin, starý film má v sobě desítky let nostalgie, byl nový, neokoukaný, posunul pop kulturu někam dál. Pokud člověk umí hodnotit objektivně a porovnat filmy, tak co se týče kinematografie, hereckých výkonů a tupostí scénáře nebo dialogů, tak ho The Prey spolehlivě předčí a je určitě lepší a nápaditější.

Co se týče kritiky predátora, tak jsme ve filmech viděli snad stokrát to, že mladý junior se teprve lovcem má stát. Proto byl vysazen na Zemi, proto byl nezkušený. To je snad v každým druhým predator filmu. Za mě naopak skvělé, že predátor nebyl ještě špička, zároveň Naru nevnímal jako ohrožení, protože ji podceňoval. Líbilo se mi, že kdyby proti němu stála hrdinka jako taková, tak ji naprosto rozcupuje, ona si toho je vědoma a drží si odstup. Zároveň pak hrdinka dělá jednu chybu za druhou, takže žádná Mary Sue se taky nekoná. Krásný.

Řemeslně krásně zpracovaný film (CGI hodnotit nebudu, budget reasons), na kterém jde vidět, že si někdo dal tu práci. U akčního sci-fi výplachu bych fakt takovou míru autenticity a práce s osvětlením a lore fakt nečekal, a vidí se dneska velmi velmi velmi zřídka, naopak - každý dnešní blockbuster a akční film spoléhá na herecké tváře a člověk by nerozeznal tvůrce jednoho od druhého. Tenhle film má svoji identitu.
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2022-08-08 11:43:13 | 2 2
Ach jo... Ten film je naprosto parádní, ale jak koukám na názory lidí... Jako upřímně tedy nevím, co vlastně lidé od této značky chtějí? Za mě vše splněno nad očekávání a skutečně Arnieho prvenství zachraňuje do značné míry nostalgie.
Často čtu názory hejtící chování komančů vzhledem k hlavní hrdince. Vážně? Vážně je to nezbytný prvek pro film s Predátorem? Zkoumat to, jak by kmen zacházel s ženou, která chtěla být lovec? Možná by to chtělo pustit si dokument (nemluvě o tom, že v jistém okamžiku filmu (nevím, jestli ten film ,,kritici" nakonec viděli) hlavní hrdinku svázali a moc se s ní nepárali, nebýt Predátora mohlo to s ní skončit všelijak) namísto sci-fi filmu ;)
Další věcí, která lidem nedává spát, jak koukám, je inteligence Predátora a problém s ženskou hrdinkou. Nevím, kde je napsáno, že každý jeden Predátor má sílu Dwayna Johnsona a mozek Stephena Hawkinga, každopádně mi nepřipadá, že by v rámci lovu nějak vrávoral- ano, asi dostával ze všech dosavadních Predátorů největší ,,čočku", ale to se dalo celkem jasně situačně vysvětlit. Nakonec dojel na to, co bylo celou dobu, celý film prokreslováno- tudíž, že podcenil svého oponenta.
Jakože vážně bych rád viděl příběh, který by splňoval standardy téhle hejtící komunity (téhle hejtící= skutečně hejtící, ne zdejší).
Martrix | Fandíme filmu
Martrix | 2022-08-08 10:54:49 | 0 0
Zajímavé, jak autor recenze klouže jen po povrchu a podobně jako tvůrci předkládá líbivý pohled na zcela průměrný scénář. Dnes by bylo chování Naru očekávané a snad i sympatické, ale tenkrát by byly její snahy vnímané nepatřičně a mě osobně byla její nepřejícnost vůči bratrovi a hloupá řevnivost dost nesympatická.
Navíc udělali tvůrci z Predyho úplného idiota, který se choval jako liška v kurníku, kdy likvidoval vše, co mu přišlo pod ruku. Tak se lovec trofejí, superhunter nechová. A věc další...on po Nuru nikdy nešel...ta se vždy jen přimotala k tomu jeho nesmyslnému řádění, takže ten prvek, kdy to bylo lovec a jeho kořist, kdo z koho, ten chyběl. Tvůrci dodali kočku, ale místo supermyši dodali partu plchů.
Brody se sice dostal do o dost blbějšího filmu, ale rozhodně byl lepším protivníkem, než "prudce inteligentní" Naru.
Prey mě ničím neuráží, nijak mě nezklamal, ale rozhodně nejde o žádné veledílo. Je to sympatický film, který by mohl být solidním základem, aby se povedlo vyprostit značku z hnoje, do kterého ho pohodilo studio díky Evoluci. Tam bych se mimochodem Blacka nezastával, protože těch hovadin je tam tolik, že i kdyby jen 50% šlo za ním, tak je to na Zlatou malinu mezi oči.
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2022-08-08 09:39:01 | 1 0
Za mě určitě min. 80% a jde jednoznačně druhý nejlepší Predátor po tom prvním s Arnoldem. Špinavé, syrové, dostatečně animální, kdy se Predátor naštěstí nechová jako Terminátor kombinovaný s Robocopem. Předchozí Evoluce byl takový ten hloupý military shit a úplně tomu chyběla atmosféra existencionálního nemilosrdného střetu.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-08-08 08:43:10 | 0 0
Za mě 6 z 10 více ani omylem. Ani jedna lidská postava není zajímavá ta ženská tam v podstatě dojde a řekne jdu s Váma oni ji tam nechcou a jeden indián řekne ona umí stopovat vezmeme ji tak ji vezmou (Opravdu z tolikati zkušených stopařů to nikdy jiný neuměl?). 50 minut se tam nic neděje jen sledujeme predátora zabíjet cgi hada, cgi grizzlyho cgi vlka atd. pak to asi začalo být divné tak z ničeho nic jich tam všechny vyzabíjí jednou zabije neozbrojeného chlápka , ale ji, když ozbrojená není nezabije jak to funguje nevím. Konec je snad nejtrapnější smrt predátora v sérii už to, že predátora co zvedne grizzlyho dokáže povalit 50 kilová ženská je směšné. Gore zde zastupuje digitální krev vypadá to jak v 300 bitvě u Thermopyl a ačkoliv je zde hodně mrtvých nevychutnáte si to jelikož to točí tak , aby moc člověk neviděl . Evoluce byla aspoň vtipná i nechtěně tady kromě té pistole není žádná návaznost.
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2022-08-08 07:38:02 | 0 0
Ovela lepšie než predator evoluce, škoda, že pekne scenerie v priroda, rušia občas digi zvieratka. Predator je taky mix klasiky a prvotneho konceptu hm, no dobre. Ako jednohubka na večer celkom dobre. Co mi vadi je ta pištol... tak trosku som dufal že to spravia podla komixu napr v pokračovani ktore teasuju na konci titulkov
POciSEM | Fandíme filmu
POciSEM | 2022-08-08 06:50:24 | 0 0
Za mě je to teda shit. Dokud tam nepobíhal predátor, bylo to celkem koukatelný ale to co tam pak předváděl za faily mě hrozně sralo a už sem jenom čekal kdy bude konec. To už se mi víc líbili predátoři který jsou ale taky pěkný lejno abych pravdu řekl. Howgh