Komentáře 15

pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-07-28 10:22:18 | 0 0
Spike: no mně právě to co píšeš přijde strašně předvídatelné a nudné, takový strašně ohraný trope u legacy postav, co jsme viděli stokrát už. zároveň chápu, že jsem menšině no.
Spike | Fandíme filmu
Spike | 2022-07-27 17:53:11 | 0 0
pbd: Pokud měl John Connor umřít tak jedině v samotném závěru, kde by se hrdinně obětoval, aby ochránil svou dceru. Tu by pak musela vychovat Sarah, aby pak ona mohla naplno převzít roli svého otce v boji proti strojům. To by pro mě byl přijatelný a logický závěr filmu. I progresivnější přístup může být inteligentní a citliví a ne tak samoúčelný a zbytečně tlačený na sílu jako v temném osudu.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-07-27 15:13:24 | 0 0
xxx: jo, tak z tohohle pohledu máš pravdu a souhlasím, já to bral jako film sám o sobě, ale je pravda, že co se týče fanouškovské základny + ekonomického hlediska, tak to asi byl risk, co se nevyplatil, no...
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2022-07-27 12:57:51 | 1 0
pbd
Já ti tvůj názor neberu, ale evidentně představuješ diváckou menšinu. Je potřeba myslet i ekonomicky. Jestli se Cameron rozhodl Johna zabít, musel počítat s tím, že spousta naštvaných fanoušků do kina nepřijde. V tom případě zkrouhnu rozpočet na polovinu... a dobře si rozmyslím, pro koho film vlastně točím. Starší generaci fans otrávil (smrt Johna), mladší nezaujal (Linda a Arnold).
Kdyby v novém Halloweenu Jamie Lee Curtis umřela v prních 10 minutách a zbytek filmu zabiják honil nevím koho, aby to bylo dost progresivní na dnešní dobu, tak tu asi taky nemáme novou trilogii.
Tyhle osmdesátkový série chtějí citlivý přístup.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-07-27 12:45:50 | 0 0
Martin: tak to se mi právě líbilo, že John neměl těžký plot armor, holt i postavy občas udělají chybu. Jako kolik 3, 4, 5 filmů mu všechno prošlo? Za mě úplně v pohodě, že je nakonec jenom člověk. A že namísto něho nebyl další chlap ale ženská? Tvl noaco, to je mi jedno. Film měl mouchy, to jo, ale zrovna to, že je hlavní postava ženská, mi nevadí.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-07-27 12:34:09 | 1 1
To zabití Connora nedávalo ani smysl x roků ho matka chránila a i terminátoři ji pomáhali a naráz z ničeho ho zabijou. Bylo to tam jen kvůli tomu, že je chlap a chtěli, aby to převzala ženská, kterou kdesi vyhrabali. Jinak ta scénu za , kterou se omlouval byla nejspíše ta v vodě což je úplná blbost. Měly radši pokračovat v ději Salvationu.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-07-27 12:30:00 | 0 0
xxx: a to mi právě nevadilo, já obecně mám rád, když postavy umírají, mám rád, když příběhy reálně mají nějaký dopad, takže mě to překvapilo, ale ne nutně vytočilo.
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2022-07-27 11:27:33 | 1 0
Tak Avatar je kapitola sama pro sebe... hodně přeceňovanej film... ve své době revoluční 3D, ale příběh nic moc... do kina mně to vůbec neláká.
Adamkeaton | Fandíme filmu
Adamkeaton | 2022-07-27 11:16:53 | 0 0
Tak chyba byla především, že to dali tomuto režisérovi. Ono celé studio v čele s cameronem tomu nasadili korunu. Téma má rozhodně co nabídnout, ale oni se prostě nedokážou odtrhnout od již desetkrát natočeného. Je to celé pořád do kola...dáme tomu rozpočet 200mil. švihnem tam arnolda a ono to nějak dopadne. Přitom stačí najít tvůrčího režiséra a nechat mu volnou ruku. Viz nový predátor. V tomhle u mě cameron strašně klesl a doufám že se mu ty jeho šmoulové za to vymstí...koneckonců už si to i asi připouští, když odmítá natočit 4 a 5 díl.
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2022-07-27 11:03:27 | 1 0
to pbd
Mně by vůbec nevadilo, ža se vydají jinou cestou s jinými hrdiny. Ve filmu nemusel být ani John Connor, ani Linda Hamilton, ani Arnold a nevadilo by mi to, pokud by to všechno bylo dobře napsané a natočené. Prostě Skynet už není, ale je potřeba se vypořádat s jinou hrozbou, kterou zastaví jiný spasitel(ka). Ale zabití ikonické filmové postavy ve filmu za cca 180 milionů dolarů byl scénaristický zvratek, který od návštěvy kina odradil spoustu skalních fandů.
Pokud chtěli natočit novou trilogii bez Johna, měli podstatně snížit rozpočet (max. 100 milonů) a netahat do děje ani ostatní postavy z původních dvou terminátorů.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-07-27 09:56:49 | 1 1
Mně ten film nevadil. Oproti posledním několika měl spád, jednoduchou zápletku a akční scény byly ok. Že nebyl hlavní postava Connor je mi jedno, čistě logicky pokud se chce někdo držet téhle premisy tak by se ty filmy opakovaly s jiným terminatorem, takže za mě to, že předchozí filmy změnily budoucnost, ale ta je stejně nevyhnutelná, bylo dobrý.
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2022-07-27 09:26:45 | 1 0
Celé to jede na vlně dnešního progresivismu, spasitelem světa nemůže být bílý muž, musí to být žena nebo někdo tmavej - tady to byla hispánská holka, takže pro jistotu oboji. Snad by to Cameronovi i prošlo, ale zabitím Johna poslal tuhle sérii do kytek. Do kina jsem nešel, koupil jsem to až na BD (dlouho po vydání, ve slevě).
Byl to i hřeb do rakve Arnoldovy kariéry, raději měl natočit toho zestárlého Conana, kvůli tomuhle propadáku už Conana nebude.
POciSEM | Fandíme filmu
POciSEM | 2022-07-27 06:45:53 | 0 0
On měl potřebu vystoupit před štábem kvuly jedný scéně? To si teda dost fandí. Celej film byl totální paskvil a nechápal sem jak někdo mohl říct že je to nejlepší díl od dvojky. Ta vylepšená mužatka tomu nasadila korunu hned na začátku a záclonkář Karl co si hladí psa to dorazil. Trikově dobrý ale obsahově odpad.
ironic | Fandíme filmu
ironic | 2022-07-27 00:01:09 | 0 0
spike suhlasim s tebou, ale nezabudajme, ze scenar napisal Cameron. a tiez nechapem, ako mohli nechat zabit Johna ...tym isiel cameron proti svojmu filmu T2. Ved predsa v T2, vo final diretors cut, je na konci scena s Johnom kde ma dceru. https://www.youtube.com/watch?… /> Ono by si to zasluzilo este jeden film, ktory by
to vsetko napravil, alebo aspon vydat verziu T4 McG CUT
Spike | Fandíme filmu
Spike | 2022-07-26 23:05:25 | 0 0
Tim Miller nepochopil v čem je podstata prvních dvou dílů Terminátora. Zabít Johna Connora a nahradit ho nějakou nezajímavou vedlejší postavou byla naprostá blbost. Scénář byl celkově nedotažený a některé pokusy o humor nedávali smysl. John Connor a jeho matka Sarah Connor měli být hlavní postavy. A z budoucnosti měl přijít opět T-800, ale zestárlí s vysvětlením, že odboj prohrál a on byl poslední Terminátor, kterého odbojáři přeprogramovali, ale desítky let trvalo než se jejich zbytky dostali opět ke stroji času. John a Sarah by se dozvěděli, že po smrti Johna v budoucnosti by se velení chopila jeho dcera, které by v současnosti bylo teprve deset let. A jeho úkolem by bylo oba ochránit. Také by se dozvěděli, že posunutý termín soudného dne nastane za 48 hodin a jeho úkolem je, aby přežili. Taková zápletka by podle mě byla lepší než to, co jsme dostali.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Terminátor: Temný osud

01.11.2019 | USA
Akční, Sci-Fi
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest