Komentáře 30

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2022-07-09 19:22:07 | 0 0
Martin: Pro vstup do Valhaly nikdo neumí umřít při obraně Asgardu, ani být rodem Asgarďan ani mít kladivu. Musí akorát umřít v boji a se zbraní v ruce. To jsou jediný podmínky, který to v severský mytologii má a ve filmech z toho podle toho, co říkali, evidentně vycházejí. Dokonce ani nemusíš žít příkladně, na to se u seveřanů nehrálo.
A pokud jde o Gorrovu dceru, tak neožila jen tak, ožila proto, že si to v tom centru Galaxie přál a jak bylo ve filmu řečeno, kdo tam dorazí první, ten si může cokoliv přát a jeho přání se splní. Proto ho tam taky nechtěli pustit, protože počítali s tím, že si bude přát smrt všech bohů (což zjevně taky chtěl a rozmyslel si to až na samým konci). Každopádně z toho vychází i to, že samozřejmě byl nebezpečnej pro Asgarďany, kteří se berou jako bohové a proto kdyby si tuhle genocidu božstev přál, bylo by po celým národu.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-07-09 18:10:58 | 0 0
Robb na Elvise se chystáme, s ženou na to chceme jít, takže to bude jistota...no očekávám že Thor v dalším filmu někde bude jiný asi jako Ragnarok a hned iw...každopádně v tomto filmu je totální groteskní idiotský panák
RobbDavis | Fandíme filmu
RobbDavis | 2022-07-09 14:04:15 | 0 0
Fimi: Takže Wa(i)ťák to zkurvil, jo..?... Mám na mysli, zejména, že zkurvil Thora jako postavu... tak to je konec, všude to celkem dostává facky za Thora a za to že Waťák je jak malý dítě na pouti... Mno, tak to kino nebude pro mě... A to jsem tak věřil... chjo... Díky za názor Fimi, ušetřím prachy na něco jinýho, něco co Ti v kině něco dá a ne jen bláznivé omalovánky s promarnenym potenciálem.. Jako třeba Elvis. Viděl jsi? Silné doporučujemi pokud hledáš skutečný filmový zážitek, skvělý film, skvělé emoce a výborný Hanks. A to mi Elvis moc neříkal nikdy, nyní po tomto filmu mě zajímá mnohem víc, jak to s ním bylo. Běž Fimi, spravíš si chuť.
RobbDavis | Fandíme filmu
RobbDavis | 2022-07-09 14:02:06 | 0 0
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-07-09 07:56:06 | 0 0
Carnage jo vidíš to je pravda, tihle část jsem vypustil protože mi přijde jako kravina ale je pravda že se z ní může stát dle předlohy Valkýra a vrátit se tak...

Já tedy nechápu když se z Jane stala Mighty Thor jelikož je hodna, měla to brnění a tak, proč to neměl i ten Cap? Asi proto že by vypadal divně..
Z Gorra promo dělalo nejlepšího záporáka ale defacto nepředvedl nic, i ten Malekith a Hela byli jasně větší hrozbou...
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2022-07-09 07:13:26 | 0 0
SPOILERY

Rozhodně slabší než Ragnarok a za mě i Strange 2. Akce mi nepřišla tak dobrá jak někteří píšou, v základu mi nejlepší scéna přišla v úvodu kde Thor chvíli bojoval. Jinak všechno kde byl Gorr mi přišlo zkratkovité, zabiják bohů potřeboval podle mě víc scén kde zabíjí bohy aby byla ta hrozba pro diváka víc vážná. Vždyť dohromady zabil jen dva bohy ne? Toho Rappa na začátku nebo jak a toho velkýho u kterýho Thor našel Sif a zbytek jsme měli jen z doslechu mimo scénu. Kdyby to nehrál Bale je to jen další lehce zapomenutelný záporák v MCU solovce a to bylo řečí před premiérou o tom že je to nejděsivější a nejlepší záporák atd. Humor tam měl rozhodně větší roli než akce což je škoda. Kozy mi nevadili a létání na Stormbreakeru bylo funny a pak ještě žárlivej Stormbreaker to bylo hodně dobrý. Zeus totální fraška, emotivní scény byli kolikrát hned dehonestovány humorem (Zeus vs Korg) nebo falešná hrozba smrti (Korg, Valkyrie). Děti mi přišli cringe, asi tak napůl nejsem cílovka a je to spíš pohádka pro děti. Finále s dcerou mi přijde zase moc přehnaný a její postava prakticky nemá základ v komiksech takže fakt nevim co s ní vymyslejí dál, ale protože je to Chrisovo dcera v realu tak hádám že jí nevidíme naposled. Herkules mě nechal naprosto chladným, trapnej mi přišel už v komiksech a tady ho hraje dokonce nějakej no name herec takže meh. Dal bych tomu tak 6 z 10

Fimi: Jane umřela i v komiksu a pak se z ní stala další Valkyrie, počítám že něco podobnýho se stane i ve filmu.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-07-09 01:39:51 | 0 0
Anarvin Tak i ve filmu to bylo tak blbě skloňované teda v dabingové verzi beru zpět nejsi to jenom ty omlouvám, ale i tak je to divné.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-07-09 01:37:58 | 0 0
Emma Tam to bylo nějak , že musí zemřít při obraně Asgardu a zasloužit si to. On Asgard několikrát zradil tak možná ho do té Valhally nechtěly u Odina s Hellou on to území dobíjel pro Asgard to je něco jiného a pak se vlastně staral o těch 9 říší.

Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-07-09 01:32:45 | 0 0
Za mě 8 z 10 na úrovni Ragnaroku. Humorově to není špatné ty vtipy o rakovině co na ně všeci nadávají mě tak špatné nepřijdou pokud je to teda ta scéna s Darcy prostě se jí Jane ptá ve , které je fázi Darcy je řekne, že v 4 ze 4 a Jane jí řekne jo, ale z těch o , kterých víme to je prostě názor vědkyně tady je nedořešené, že v 4 fázi měla ještě vlasy kdo zná třeba Shannon Doherty ta je ve 4 fázi a je plešatá z ozařování, ale asi to tam Marvel nechtěl dávat. Ohledně Gorra Hella mě přišla lepší jak její konec ta motivace. Ty děcka byly už cringe to ta nemělo být.

Spoilery

Na řezníka bohů zde zabije jen jednoho boha docela slabota celkově to ani hrozba pro Asgard nebyla , když si to vezmete Loki v jedničce kdyby chtěl tak Asgard dobyl.Malekith ho už dobyl a zabil Thorovu matku Hella ho v podstatě zničila a zabila skoro všechny. Ten konec je taky divný Thor mu řekne tvoje dcera může žít Gorr na to ok a ona ožije jak jakým způsobem to funguje a to nešlo tak udělat dříve . Ten konec mě taky nepasuje, že z Thora udělají otce jakéhosi děcka s nadpřirozenýma schopnostma (kde jich vůbec vzala, když Gorr žádné neměl a ona je jeho dcera?) a ještě mu dá stormbreaker. Strážci galaxie jsou tam tak 10 minut a k té 2 potitulkovce ta je zvláštní Jane by do Valhally neměla jít vůbec , protože není Asgarďanka a pokud k tomu stačí jen držet to kladivo tak by tam tím pádem mohl být i Vision a Kapitán Amerika tady mám stejné pocity jka se Scarlet Witch pokud se vrátí budu rád poku ne nevadí jelikož má tu linku dobře ukončenou.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2022-07-09 00:01:38 | 0 0
Tak už jsem to viděla a jelikož jsem pod vlivem recenzí čekala, že to nebude nic moc, nakonec jsem byla velmi mile překvapená a film se mi líbil daleko víc, než jsem očekávala. Jako jo, Ragnarok je asi o kousek lepší, ale těžko říct do jaké míry za to může fakt, že prostě přišel s tímhle trochu specifickým "konceptem" jako první a o kolik je doopravdy kvalitnější. Asi má o něco ucelenější a košatější příběh, který více čerpá z dějové i vztahové návaznosti na předešlé filmy (nejen ze světa Thora), ale i tak mi čtyřka přišla daleko lepší, než... no, prakticky než všechny MCU filmy poslední fáze snad krom Spider-Mana.
A pokud jde o tolik zmiňovaný parodický, jednoduchý až skečový humor, nepřišlo mi, že by ho bylo zas až o tolik víc, nebo nějak zásadně víc vadil, než minule. Možná sem tam to trošku ulítlo, ale celkově mě to nerušilo (ani u vážnějších, hororovějších nebo emotivních scén, které na mě rozhodně fungovaly). Celkově bych to asi vyjádřila tak, že při Ragnaroku jsem byla tak 90% času naprosto nadšená a cca 10% mi ten zážitek snižovalo. Tady je to tak 80% na 20%. Takže furt nadšení, jen holt ne tak průzračně čiré :-).

SPOILER: Jo, ale měla bych jeden dotaz, nebo jestli to taky někomu po konci filmu (především po druhé potitulkovce) vrtalo hlavou a jaký na to máte názor... Jak to, že se Loki v IW nerozpadnul na prach když byl technicky vzato taky bůh (rozhodně ne míň, než J... no víte kdo)? To jako nebyl hoden Valhaly (což mi teda nepřijde, protože pokud si to zasloužil i Odin po tom všem, co kdysi prováděl s Helou, tak to by bylo hodně nefér)? Nebo to je prostě jen chyba a nedomyšlenost? Nebo... to mlže znamenat, že jsme se v hlavní MCU linii dočkali oné verze nastínění v seriálu skrze osud "starého" Lokiho?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-07-08 12:17:05 | 0 0
Rodann protože takhle se teoreticky může vrátit kdokoliv kdo je ve Valhalle
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2022-07-08 12:04:45 | 0 0
@Fimi

Že je v přípravě další projekt s Natalií Portman. Vůbec celá ta věc s Valhallou hodila vidle do jistých úmrtí...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-07-08 08:03:54 | 0 0
Rodann v tom jednom článku níže uvádíš ty budoucí věci v MCu a jednou z nich je že Mighty Thor se vrátí, co to znamená? Vzhledem k situaci z Thora 4, jak se vrátí?
Thor | Fandíme filmu
Thor | 2022-07-07 23:45:42 | 0 0
Mě se film moc líbil.
Dnes jsem na něm byl v kině a teda snad nejlepší Thor (film), kterého jsem kdy viděl.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2022-07-07 23:28:53 | 0 0
Rodann tak jasný, Ragnarok byl tak jiný že ne každému se líbí, kdo ví jak by dopadl tento Thor kdyby přišel jako třetí a ne čtvrtý. Jinak jasný, souhlasím, kdo ví co měl ještě Waititi hotového a vymyšleného...potom nechápu že to mělo pouze dvě hodiny