Komentáře 10

pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-06-10 10:48:53 | 0 0
No, po návštěvě kina musím reagovat na svůj první komentář a souhlasit s Anarvinem. Není to nostalgie, protože je tam toho tolik, že je to lazy writing a vykrádačka. Je to zleva doprava lítání po světě, akční jak Fast and Furious, dinosauři nehrajou prim, nemají ani žádné zajímavé scény, scéna s vrtulníkem a Rexy úplně chybí, postavy se chovají trapně nebp úplně jinak než by se dříve chovaly, záporáci jsou extrémně stereotypičtí. Pro mě to zachraňoval jen Jeff Goldblum. Ale jinak tam nemám jedinou obhajobu pro to. Jako takhle zlý byly snad jen sequelový Star Wars.
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2022-06-09 15:44:25 | 0 0
Ja osobne mam radsej hru Jurassic World Evolution nez filmy. Clovek si postavy park podla seba, ma tam tonu dinosaurov,ktory maju krasne animacie a clovek si moze navolit ich sfarbenie a kochat sa... Jurassic World Evolution 2ka tiez prinasa zaujimave novinky :)
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2022-06-08 23:17:21 | 0 1
Emma: troufám si říct, že jsem velice objektivní, respektive se nesnažím shazovat všechno jen z principu, že to ,,nedosahuje na původní díly". Za mě je třeba Jurský svět: Zánik říše jeden z těch lepších filmů, stejně tak jsem velice ocenil i osmé Star Warsy, ale tenhle Jurský svět za mě zkrátka nefunguje na žádné úrovni. To neznamená, že to není poctivě odvedená práce, jen se to za mě nepovedlo. Je to takové zvláštně roztěkané a nijaké... ale lepší asi si pak udělat obrázek po návštěvě kina. Pokud se film bude líbit, tak za mě jedině dobře.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2022-06-08 22:49:51 | 1 0
Film jsem ještě neviděla, ale mám podobný názor jako pbd už jen z toho důvodu, že tyhlety, s prominutím, kecy o tom, jak jsou úvodní filmy známých franšíz o tóóólik móóóc lepší, než jejich aktuální pokračování, mi už dost dlouho lezou krkem. Ano, někdy to samozřejmě platí, ale někdy fakt ne a příkladem budiž takové první Čelisti, nebo Vetřelec, u kterých si dneska průměrný divák zvládne ještě v klídku nakoupit na rohlíku a o nic zásadního nepřijde, protože ony ty staré snímky nejsou ani tak lepší a kvalitnější jako poplatné své dob, která prostě byla jiná a která nahrávala tomu, že svého času byli originální a subjektivně zabarvené do pozitivních nostalgických tónů tím, že člověk je viděl jako mladší, nadšenější a méně konkurencí zavalené verze sebe sama. A to je sice v obecném měřítku fajn, ale jaksi to není jejich zásluha ani skutečné pozitivum (alespoň ve srovnání s jejich pokračováními, které už z principu tohle prostě nemůžou splňovat). Taková Hra na oliheň je taky děsně super, protože je to něcé nového a neokoukaného, ale za pár let to bude úplně jinak. To je prostě vývoj a lidi by si to měli uvědomit a vydolovat v sobě kapku pokory a střízlivého uvažování, protože mi přijde, že v posledních pár letech jsou diváci čím dál tím "rozežranější" a nic jim není dost dobrý. Když je tam toho málo a hraje se na nostalgii nebo atmosféru, je to nuda, když je tam toho hodně a filmaři se snaží nenudit, je to přehlcený. Když je to hlavně o akci a jednoduchém příběhu, je to tupé a povrchní, ale když se to naopak snaží o nějaké zvraty a budování postav, vztahů i příběhu, tak je to zas ukecané a je v tom moc vaty. A když se stane zázrak a vše tohle přeci jen nějak funguje, tak je tam zas moc humoru, nebo menšin, nebo LGBT propagandy (a je fakt jedno, jestli to tam objektivně fakt je, nebo není, páč na něco se nadávat přece musí a tohle je vždycky po ruce).
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2022-06-08 11:15:57 | 0 0
v jurskych parkoch bol idinosaury zvierata, film nam ich predstavil a ich spravanei bolo proste prirodzene aj v zhladom na slabsie digi efekty tej doby. v jurskych svetoch su to uz iba atrakcie, ktore maju vytiahnut z ludi prachy... mutanti, ochocene raptori, agresivne utociace tvory.. mozne ten zaverecny suboj dinosaurov potesi deti ale logika a uveritelnost niekam odletela.. ako pise Keoki fast and furious: jurassic drift
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2022-06-08 09:50:27 | 0 0
Původní Jurský park z 93. je můj nejoblíbenější film, takže předpremiéra jakéhokoliv pokračování je pro mě nutnost. A ani jsem nečekal, že by nás tady mlsali nějakým dinošem, který by překvapil v plné kráse až po patřičné době. Tak nějak jsem čekal, že nám budou metat jednoho dinosaura za druhým a právě proto jsem byl zvědav jak danou látku zpracují... a bože ne. Dinosaurů jsou tu sice tři prdele, ale naprosto bez nápadu a dát tam místo nic Terminátora, Predátora nebo klidně Smrtijedy by vlastně nic nezměnilo, protože všichni do jednoho bezcharakterní. Prodejní artikl ,,máme tam fakt fůru druhů" je prostě ten tam, když si divák v podstatě v hlavě neodnese ani jména těch tvorů. Každý předchozí díl dokázal daného dinosaura nějak představit. Jednička měla T-rexe a raptory, dvojka raptory, pak spino, indominus, indoraptor a tady? Gigantosaurus to opravdu není. Myšlenku, kterou se snaží rozvíjet, je sice logická, ale hodila by se spíše na spin-off než na regulérní pokračování ságy. Záporak bez jakékoliv motivace, respektive celou dobu se honosí tím, že to pro prachy vlastně nedělá, ale proč tak nějak naprosto vyšumí.
SPOILER
Smrt záporáka opět z čista jasna, jen aby se odškrtnul. Nevím, jestli to byl pokus o fanservice přivézt zpět diliphosaura, aby to byl on, kdo sprovodí antagonistu filmu, ale za mě rozhodně nefunkční. Ne, že bych si liboval v zabíjení, ale u dinosauřích filmů s tím člověk tak nějak počítá. A tohle je za mě problém posledních několika filmů. Dopředu vám je jasné, které postavy to zákonitě přežijí a které ne. Tady všeho všudy z postav, které nám byly alespoň okrajově vykresleny zemře jeden. A to záporák. Ne, pytláka nepočítám ani jako okrajově vykreslenou postavu. Naprosto nulové napětí, nulová starost o postavy. Jak jsem zmiňoval ústředního dinosaura prakticky každého dílu, tak tady to rozhodně není již zmiňovaný Giganto, ale jednoznačně kobylky- což jak jsem říkal bylo sice logické vyústění, ale sakra... říct, že největším zvířecím nepřítelem hrdinů jsou ve ,,vyvrcholení ságy" kobylky? Ach bože.
V neposlední řadě: scéna, kdy Pratt dojede na motorce letadlo, které právě vzlétá (jednoduchým googlením zjištěno, že je to mezi 250 až 330 km/h) a scéna kdy chytne dinosaura pod krkem a odhodí? Vzhledem k tomu, že jurská série patří Universalu, mohou klidně udělat ten crossover s Rychle a zběsile- tohle naprosto vykročilo za hranice vší logické únosnosti.
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2022-06-07 19:52:48 | 0 0
ja s recenziou suhlasim a za to HLUPE finale (ako dostali Giganotosaurusa) by som tomu dla kludne 4z10. Dufam ze toto bol posledny film a uz prestanu tu znacku digitalne znasilnovat!
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2022-06-07 18:52:15 | 0 0
Pbd - napeti v predchozim dilu. Tady ne
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2022-06-07 18:39:38 | 0 0
To, že jsou dinosauři na očích se snad dalo čekat podle konce předchozího dílu. Jdu až v sobotu, ale tohle mě přijde vyloženě napsané, aby si někdo mohl rýpnout.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2022-06-07 18:00:32 | 0 0
Napsat, že nefunguje napětí, není tam žádné překvapení a atmosféra je ta tam a pak napsat, že se dobře pracuje s napětím... i mean... že jsou dinosauři všude, no, dělat 6. film a neukazovat dinosaury "v hojnějším počtu v novém kontextu" úplně nejde. Jako u jakékoliv jiné franšízy, publikum je mladší, více toho zvládne, více toho chce. První Vetřelec, první Star Wars, první Terminator by taky pro dnešní publikum byl snooze fest, takže chápu akčnější nádech. Uvidím po návštěvě kina, ale celá recenze byla negativní a ve verdiktu konečně pozitiva "aby se neřeklo", to na mě nepůsobí směrodatně.