Komentáře 56

MP | Fandíme filmu
MP | 2021-01-01 18:33:58 | 1 0
Já bych chtěl doporučit film Tenet zamě úžasný film
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2020-12-31 13:04:05 | 0 0
Fimi: Trojka uz teraz ignoruje posledne platne pravidlo ked sa jasne povedalo ze na ten ostrov sa Diana nemoze vratit ani keby chcela. A predpokladam ze Circe bude jej byvalka v tomto filme kedze jedna z tych LGBTQ skupin chce aby bola Diana bisex lebo je aj v komiksoch(od 2016). Uprimne kto by sa tomu cudival?
Hronik | Fandíme filmu
Hronik | 2020-12-31 12:22:47 | 0 0
No jsou to hrozný hovada. Poserou co můžou
Hronik | Fandíme filmu
Hronik | 2020-12-31 12:22:47 | 0 0
No jsou to hrozný hovada. Poserou co můžou
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-12-31 08:57:43 | 0 0
https://www.geekositymag.com/p… je to tu, trojka WW bude na Themyscire a bude zcela nejspíš ignorovat Ligu a Snydercut. Do toho tu bude Diana s Gal ve Snydercutu a možná dalších pokračování Snyderverze na HBO Max. Tleskam té dokonalé promyšlenosti...

A padouchem má být Circe... tenhle film by mě zajímal snad jen kdyby Circe hrála Eva Green
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-12-30 19:06:39 | 0 0
martsebe: To o čem mluvíš má blízko ke klasické dramaturgii, případně základnímu dohledu producentů, nad tím jak jsou jeho peníze investovány. To bych přímo nějakým "obrušováním hran" nenazýval. A o tom, jestli jsou tyhle věci dobré, vždycky záleží strikně případ od případu. Taková dramaturgie, určitě ve většině případech není na škodu a nezkušeným filmařům opravdu může hodně pomoct. Nikdy by to ale nemělo jít nad přání samotného režiséra, vyjma případů, kdy jeho přání nejsou v souladu s rozpočtem. Tohle už je spíš o nějaké vzájemné konzultaci a "usměrňování", nikoliv "broušení hran", ten termín jsi opravdu nepoužil šťastně.
V případě pak Snydera a Warnerů je pak problém, že tyhle konzultace nikdy nejsou pohodové a vdrtivé většině to skončí tak, že je mu film v pozní fázi produkce uzmut, a buď překopán k obrazu producenta, nebo je Snyder alespoň donucen udělat změny osobně. Tohle potom svědší prostě o tom, že Snyder a Warneři nejsou úplně ideální partneři a je až do nebe volající, že to ani jedné straně nedošlo, a nebo pokud došlo, tak nebyli schopní jít od sebe. Že mu pak Warneři svěřili něco tak důležitého jako DC, je už jejich strany naprosté selhání.

Ono by ses divil, ale takových lidí jako je Feige je v Hollywoodu spoustu. Ale v drtivé většině nemají žádný vliv. Feige měl prostě štěstí, že Marvel začal jako nezávislé studio a on si tak dokázal vybudovat dostatečně silnou pozici aby mu jí nikdo neohrozil ani když je pak schlamstl Disney. A teď je pro mnohé studiové kravaťáky jako bůh. Bohužel těmhle obstarožním byznysmenům mnohdy nedochází, jaký je mezi nimi a jím rozdíl, nebo že by takových jako on mohlo být víc, a tak se ho buď snaží tupě kopírovat, nebo rovnou s ním spolupracovat. Přitom by těmhle lidem stačilo jen dát nějakou šanci a hned by Hollywood mohl být trochu bohatším místem na světě. Bohužel, klasická studia dnes raději investují peníze do vyčpělých franšíz, než aby si riskly vychovat dalšího Feigeho. A tak nezbývá než doufat, že jednou nějaký další přijde z nějakého dalšího nezávislého studia. Osobně od těch zavedených v tomhle směru už moc nečekám.
Pokud jde pak o BvS tak to je spíš ukázkou idiocie Warnerů, než že by to celé byla chyba jen Snydera. Je to totiž ukázkovým příkladem toho, proč ta jejich spolupráce nefungovala a že Warneři měli příliš moc zaslepené oči úspěchem MCU, než aby si uvědomili, co všechno dělají špatně. Nejenom, že totiž tupě hodili všechno na hlavu Snyderovi, ale ještě si mysleli, že je dobrý nápad, skákat rovnou do podobného crossoveru, bez předchozího vybudování základů. Tím ten film totiž strašně trpí. Před ním totiž měli přijít minimálně sólovky Batmana a Wonder Woman, aby se víc vykreslila jejich stiuace ve vesmíru a možná i další. Kdyby tu tohle všechno předtím bylo, nemusel být BvS tak přehlcenej. A třeba i ten Affleckův Batman by dával mnohem větší smysl (v komiksech se nejednou zlomil a své dogma nezabíjení porušil), ale vždy to bylo součástí nějaké vypjaté dějové linky. Když tady rovnou představí Batmana, který vraždí a jestě ani pořádně není čas vysvětlit, proč, působí to celé dost WTF a "out of character". Navíc do to ryhlé vyřešení skrze Martu. To technicky Snyder nemohl zvládnout ukočírovat i kdyby toho byl schopen, protože v celém procesu chyběl někdo se střízlivým pohledem na věc.
Pokud jde o Snyder Cut, tam bude důležitá celková odezva lidí a to kolik předplatitelů k HBO Max přiláká. Pokud totiž reakce lidí budou pozitivní a přiláká to k platformě dostatečné množství lidí, AT&T určitě budou chtít víc, protože pozitivně přijatý obsah s ustanovenou fanbází je přesně co oni pro HBO Max potřebují. Samozřejmě roli hrají i další parametry, ale počáteční odezva bude prvním indikátorem, kterým směrem se věci uberou.
Pokud jde o FFH, u toho se už vyloženě přiznalo, že kdyby nešlo o film Sony, tak by se jeho existence určitě nepotvrdila před vydáním Endgame. A věděli bychom o tom zrovna tak prd jako tou dobou o zbytku čtvrté fáze. Tohle je právě jednou z nevýhod spojenectví mezi dvěma studii. Po stránce marketingu, jsou totiž v jistém směru pořád konkurenti, a tak každá strana musí hájit vlastní zájmy. A Sony má hold plné právo propagovat svou značku jak uznají za vhodné, což Marvel respektuje a hlídá tak pouze svou část svého písečku. Sony pak zrovna tak jsou vázani nevyzradit nic, co by mohlo poškodit Marvelácké prosperity. A tak sice mohli přípravu Spider-Mana oznámit, ale až do vydání Endgame se muselo mlčet jak na Endgame navazuje. Samozřejmě mezi řečí se vědělo mnohé, ale stačí si vzpomenout na první trailer, který události Endgame jednodušše ignoroval a prezentoval film prostě jen jako "další dobrodružství Spider-Mana" bez nějakého vyššího kontextu.
Tahle situace se teď v jistém směru opakuje, byť trochu jinak. V základě ale jde opět o to, že slyšíme hodně o tom, co ve Spideyho filmu bude, ale neznáme kontext. Tady teď bude minimálně chtít počkat do vydání WandaVision aby si člověk mohl udělat nějaký bližší obrázek.
Jinak Marvel Sony ustupuje pouze v otázkách věci Spider-Mana, protože prostě musejí. To ale neznamená, že se celé MCU uzpůsobuje potřebám Sony. Až takovou moc zase nemají. Feige si svůj píseček rozbořit nenechá. Spíš je to o tom, že společnou dohodou, se Spideyho zařazení do MCU přizpůsobuje a pak se jen maximálně začechrávaj vrásky. Strange měl být o Multiversu od začátku, dávno předtím, než se rozhodlo, že třetí Spider-Man přijde první. Spíš je to tak, že Multiversum se narvalo do Spider-Mana, než že Spider-Man se narval do Multiversa.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-12-30 14:03:55 | 0 0
Martsebe tak nějaké prapůvodní náznaky tam byly. Kdyby chtěli úspěch a pořádnou fanbase tak vezmou fakt že Batman to dělá 20 let, tedy už tam někde pobíhá Nightwing, Todd je po smrti a na řadu přichází Tím Drake a pomalu to mohou směřovat přes Red Hooda k Damienovi. To ano nějak takhle, ale na to už nedošlo a kdo ví zda dojde. Přijde mi že toho mají tolik neuvedeno že by toho bylo hodně k napravování jen pomocí flashbacků. WW 3 klidně jako aquaman může jen zmínit události se steppenwolfem ale aquaman má výhodu, jeho první díl se odehrává po Lize, celou další budoucnost postavy může stavět na aktuálních událostech a mít jako Thor 4 díly klidně. WW druhý díl je ještě před Ligou a po Lize bude možná třetí čili je v nevýhodné pozici protože pochybuji že mě to tak lukrativní značka jako RDJ iron man který měl taky třetí díl po prvních Avengers a pak už jen tymovky a hostovacky u jiných. Byť to udělat mohou, byl bych rád za Trinity, nějakou hostovacku v aquamanovi, tým s Merou atd ale na to gal není taková značka aby přitáhla lidí jako RDJ k Spidermanovi. Já fakt doufám že najdou nějakou cestu protože zatím je to bída...
n3om4ncz | Fandíme filmu
n3om4ncz | 2020-12-30 14:01:03 | 0 0
Warneři se snaží zcashovat, co jde. Bohužel pro ně, DC není Marvel, který si umí střilet sám ze sebe a ještě umí vyvažit party ride s važnosti. DC/Warneři se berou vážně, cpou tam politickou korektnost a neumí se uvolnit.

martsebe: Netflix je odepsaný ne proto, že nemá dobré kousky, ale proto že neumí dělat vlastní kvalitní věci a opičí se po hollywoodu - politická korektnost a uspokojit řvaní neziskovek.

martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-12-30 13:37:05 | 0 0
Fimi: Ale jde, na co potřebuje nějaká postava představení? Úplně v pohodě to můžou odvyprávět pomocí flashbacků nebo rozhovorů a nemusí se tím zbytečně zasírat prostor pro důležitější filmy. A minimálně na tom základě co mají se dá stavět úplně krásně, ale ono by se muselo stavět. Batman to dělá už 20 let a je vidět Robinovo brnění - takže během toho měl Robina a to ví i běžný divák a fakt to nepotřebuje. Naopak s tímhle můžou rovnou skočit do zajímavějších příběhů a nemusí se ztrácet čas originama. U Red Hooda to stihnul animák za 70 minut a tak film o délce 120 min. to dá perfektně. To že ty filmy mají problémy (a jako že mají) ještě neznamená, že v nich řečené skutečnosti se kvůli tomu nedají využít a že musí až tak tupě následovat Marvel (když už se v tomhle hodně spálili). A co je to za otázku na co bude navazovat? Na co navazuje Aquaman? V tom se jenom zmíní pořážka Steppenwolffa takže klidně může navazovat na Ligu i Snydera, protože výsledek toho filmu bude stejný - porážka Steppenwolffa. A třetí Wonder Woman úplně klidně stačí tohle zmínit a není nutné přemýšlet na co to navazuje.

A Warneři vědí co mají v ruce, ale nevědí jak to uchopit. Se Snyderem to nebude jíné, bude to mít tunu spomalovaček, které délku natáhnou tak o 2 hodiny a pochopení postavu nula bodů.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-12-30 12:32:40 | 0 0
Martin ne, rozhodně to to vadí, ale opravdu není namístě srovnávat Shazama a Antmana. Antman je pohodová superhero komedie která funguje a má skvělé nápady, humor není rozhodně stupidní a film necili na naprosté adolescenty nebo vyloženě děti i když je to komedie. Shazam veškerý humor ztratil v traileru, pro mě je ukázkou naprosté trapnosti. Pubertální komedie která celkem dobře funguje není ani tak Antman jako Spiderman. Rozhodně nesnižuju Shazama protože je DC a nevyzdvihuju Antmana protože je Marvel

Martsebe ano máme tu BvS, uspěchanou věc před kterou měl být alespoň jeden díl Batmana, po bvs už nic nebylo, leda Liga. Divil by ses ale Robinové nejsou žádné béčkové postavy, jsou to hlavní postavy Batmanoa by světa, mají vlastní veleúspěšné série a fanoušci je berou vážně, nejde prostě jenntak ukázat brnění, nepredstavit jediného Robina, najednou říct že brnění není Todda a pak najednou ohlásit Batgirl...jako tvoje argumenty dávají smysl to nepopírám ale jde vidět že prostě Warneri absolutně neznají DC a neumějí s ním pracovat. To je jako kdyby MCU ohlásilo Winter soldiera ale ještě nepředstavili capa. Ano mají nějaký základ, ale pěkně starý na kterém se dá ano stavět ale s velkými problémy. Měli by teď natočit Trinity,aby opět vrátili pevně své tři pilíře a stavět kolem nich, jak v BvS ale dal se to už moc nepovedlo. Ano trojka WW bude ze současnosti, tzn po Lize? Po Snydercutu? Nebo současnost dle Jenkins a vše okolo se bude opět jako v 1984 ignorovat?
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-12-30 11:43:49 | 0 0
Fimi: A to je ono, plánují to nebo se o tom jenom bavili? Souhlasím, že to jak nejsou schopní dodržet kontinuitu je průser, ale opravdu je potřeba aby měli ty postavy filmy? Mají velmi kladně přijaté postavy a to jeden špatný film nezmění (i po Iron Manovi 2 se psalo, že ta postava je ve slepé uličce a pak přřišli Avengers). A jak nemají pevně daný svět kolem Batmana? BvS ustanovil, že je Batman existuje cca 20 let (nehledě na odchod Afflecka, tohle pořád platí), takže svět kolem Batmana je a mi ho jenom neviděli a za těch 20 let se toho mohlo stát, co jde zpětně vysvětlit, ale nemusí se kolem toho nutně vytvářet tuna filmů. Red Hooda už máš taky díky BvS nějak nastavenýho a je úplně jedno kterej to bude, obyčejnýmu divákovi bude stačit flashback jak se mu to stalo. O Batgirl se zase pořád mluví a mluví ale pořád není. Dokud se reálně nezačne točit, tak u DC beru všechno jako, že neumějí udržet informace a většina toho pochází z nějakého trastu a reálně se nepřipravuje. A Sony bych to neporovnával, protože tam ty jejich ohlášené projekty mají většinou jak scénáristu, tak režiséra a o to víc hrozí, že to fakt budou točit (i když realita může být jinde).

To máš ještě Aquamana, Shazama! (nehledě na to co si o filmu myslíš, tu postavu na 100%prodali) a těch postav s dobrými základy pár už máš. Budeš mít Black Adama a toho potom budeš moc spojit s Shazamem a Supermanem. Wonder Woman bude mít normálně trojku a už je potvrzeno že bude v současnosti, Aquaman 2, Shazam 2 a TSS 2. To jsou filmy, které jdou reálně brát vážně. Plastic Man je zase nějaký únik a reálně nevznikne. Stranou je Reevesův Batman.

A pak je tady Flash, který se opírá o vynikající příběh a celé to může nějak nasměrovat.

Já bych neřekl, že jsou úplně bezradný, dělají boty a tápou a hned na začátku udělali chybu, že to dali Snyderovi. Ale jinak ty základy jsou, otázka jestli toho tentokrát dokáží nějak využít.

S čím ale nesouhlasím, je že věří tomu, že divákovi bude jedno, že je víc inkarnací jedné postavy.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2020-12-30 11:28:55 | 0 0
Když to vezmu v rychlosti tak třeba ty Amazonky, Hlubinu , Static Shock, Peacemaker, Bat Girl bych dal na HBO Max a zbytek spíše do filmů a do kin.

Jinak já to vidím takhle

Suicide Squad zajímavý námět a možná i film. Více postav neřeším bylo řečeno, že jich většina umře
Aquaman 2 těším se snad se vrátí i Black Manta
Justice League Zack Snyder tady mě štve jen ta stopáž a že to bude rozdělené do 4 tuším dílů
Flash tady mě přijde zajímavý jen ten režisér na druhou stranu podělal To 2 tak, že menší obavy
S Shazamem problémy nemám Ant Man byl tak cílený spíše na děti a nikdo si nestěžoval (jo aha on to je Marvel tam to nevadí)
Black Adam zatím velká neznámá nevím co si o tom myslet
Batman tam mě nepasuje Pattinson ani trailer nezaujal, ale těžko říct šanci tomu dám
Gotham City Police, Amazonky, Hlubina, Bat Girl, Plastic Man, Static Shock - nezájem možná bych dal šanci těm Hlubinám pokud by to točil Wan a byl by to regulérní horor
New Gods pokud uspěje Snyder Cut možná bych to i natočil
Justice League Dark to bych bral hned
Wonder Woman 3 tu bych bral taky hned , ale ještě jsem neviděl dvojku
Green Lantern Corps tady bych to bral jako něco z čeho vzejde Hall Jordan a pak ho nějak uvést a natočit s ním třeba další filmy

Samozřejmě pokud uspěje Snyder Cut většina filmů z seznamu nejspíše zanikne a bude Superman 2 (Supergirl asi padla jakési ticho po pěšině) možná i 3 Justice League 2 a 3 (sám Snyder říkal, že chtěl trilogii) u Batmana asi taky počítají s více filmy a pokud výrazně uspěje Suicide Squad očekávám trojku a možná i zase velký zájem o Harley (což doufám ne) to samé i Aquaman 3 možná.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-12-30 11:21:38 | 0 0
Martsebe ano oni mají v Dceu někde Trinity, jedna postava dokonce nemá ani sérii, ani první díl, další má jeden díl a po sedmi letech nemáme dvojku a třetí postava má dvojku která totálně sere na celé Dceu a provázanost.. čili nemají pevný základ, nemají úspěšné základy na další stavění a tedy nemají prostor riskovat jako mcu s postavami s malým potenciálem nebo fan základnou jako tomu bylo v 2014 a 2015 u MCU s GOG a Antmanem. Warner opravdu není v pozici aby si mohl dovolit riskovat s Plastic woman když nemá pevné základy a důvěru fanoušků. Mcu je v pozici kdy už muze natočit prakticky cokoliv, až takovou tvář si vybudovali, můžou udělat Eternals, Shang chi, F4 . To prostě dceu nemá, proto nechápu že plánují Punchline když nemají pevně daný svět kolem Batmana, Harley a Jokera, že plánují Red Hooda a Batgirl když nemají opět svět Batmana a ani jednoho Robina.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-12-30 10:49:04 | 0 0
Fimi: Ale oni mají minimálně toho Supermana a Wonder Woman. Že WW84 dopadla tak jak dopadla je vedleší - postava jako taková je chválená a pro jeden špatný film o ni nepřišli. Ano jejich strategie by tupost na n-tou. Ale problém hlavně vidím v tom, že jim někdo vynáší informace a jakmile si někdo ze srandy povídá na záchodě o nějaký postavě, najednou už je venku že nad tím uvažují a je až k smíchu jak to nedokážou zarazit. Protože reálně když opomenu vyšší plán, tak to u nich nevypadá, že by všechno přizpůsobovali náhodnému úspěchu - třeba Harley, byly ty až absurdní plány s milionem filmů a kolik těch filmů s ní reálně bylo? Jeden a to po 4 letech. Aquaman je jejich největší hit a spěchaj na další díl? Ne, Wan má luxusní 4 roky. Wonder Woman taky úspěch jak prase - opět komedie asi s 10 filmama s ženskou superhrdinkou v hlavní roli a výsledek? Jenom pokračování Wonder Woman a ty další možná budou. Joker úspěch jako prase a máš ohlášený nějaký další podobný projekt? Nemáš. Kdyby se ty zprávy víc filtrovaly, tak by to nevypadalo jako že Warneři neví kudy kam. A třeba u Marvelu taky kdyby Feige řekl, že ne každý film bude mít pokračování a na základě úspěchu je dostaly.

A byl bych opatrný s tím kdo má potenciál a kdo. Opět Marvel dokázal, že i s postavou, která papírově nemá dobrou pozici se dají dělat velké věci. A když opomenu Flashe, kde je hovadina si jeho nejlepší příběh vyplácat hned v první filmu, tak ten zbytek minimálně papírově zní spíš než nějaký vyšší příběh, si ten svět zaplnit postavama a pak se uvidí jak dál.

Že jsou ale Warneři kokoti a měli už tomu konečně dát řád, je ale pravda.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-12-30 10:35:44 | 0 0
ukulelembo: Pozor tvrdí zásah studia já odsuzuji taky, ale jinak mám rád osobité filmy osobitých filmařů. Ale musí to mít nějaké opodstatnění. Jen jsem toho názoru, že občas není naškodu i vizionářovi trochu poradit, aby se v projektu zbytečně neztratil (a tím myslím spíš opravdu drobnosti, které mu nenaruší co chce filmem říct). Ale fakt tolik dobrých režisérů opravdu není, je hodně šikovných režisérů, ale ti ve většině případů buď dokáží najít kompromis nebo točí pro malé studio za malé peníze, protože to tak mají rádi. No ti ti opravdu vynikající režiséři tu volnost mají a kecá se jim do toho minimálně, protože jejich jméno je pořád prestiž. I tomu Nolanovi tenkrát řekli, že má ty filmy trochu chladné, tak se pokouší s tím pracovat (pravda u Tenetu mu to nevyšlo) a to je to moje obroušení hrany, které akceptuji. A Tenkrát na západě by dneska mohlo vzniknout a je více méně jedno jestli pro velké studio nebo malé - on je hlavní problém u velký studií reklama. Mnohdy jen reklama výjde na víc jak rozpočet samotného filmu a tudíž film vydělat prostě musí. Ale i tyhle už okrajovější žánry dokážou diváka zaujmout a se správným rejžou by mohlo vzniknout i Tenkrát na západě dneska.

Jenže jsme tu toho - druhej Feige v tom Hollywoodu není, on je úkaz. On je producent co se učil od nejlepších a chápe ten kompromis a vý kdy je potřeba obrušovat hrany, ale zároveň nenarušit vizi režiséra a zároveň je to velký fanboy, co chce vidět ty příběhy na velkém plátně. Kdo tohle může dělat u DC? Geoff Johns je sice komiksový tvůrce, ale není to producent a obyčejný producent zase není fanoušek. U Star Wars je jasný že by na kontinuitu a směr měl dohlížet Filoni, ale kdyby měl být zároveň i producent? To by prostě nefungovalo, naštěstí tady mu šoupli jako parťáka Favreaua a už začínají napravovat co se zvoralo. A nikdy jsem nepopíral, že Snyder má zajímavý vizuál atd. Já jen neuznávám, že je něco víc než slušný řemeslník. A že byli Warneři idioti, že mu to tehdy svěřili? Byli. Na druhou stranu i v tý prodloužený verzi BvS se jasně ukazuje, že by to o moc lepší nebylo, protože pořád zůstane otázko kdo je větší idiot Batman (který za smrt svých zaměstnanců může sám) nebo Superman (který místo aby Batmana přišpendlil na zeď a řekl mu o co jde, tak ho prohodí celm barákem a začne se s ním mlátit) nebo celá Justice League, že si nechali u Luthora vyrobit svoje loga a tím mu prozradili svý identity. A Snyder bude vždycky přijatý rozporuplně, tak mě zajímá podle čeho budo brát jeho Cut jako úspěch.

Naopak u FFH se vědělo jenom to, že se bude odehrávat po Endgame. Že bude záporák Mysterio se předpokládalo, že ve filmu bude Gyllenhaal byl taky celou dobu rumor až několik měsíců po natáčení na conu v Brazílii to potvrdil on sám a zároveň potvrdil že bude Mysterio, ale mlžil ohledně akvárka na hlavě. A to se potvrdilo až s první trailerem. Dokonce trailery ani nenaznačili, že by Mysterio měl být záporák a parádně se s tím hrálo. Tady sice Marvel drží karty u sebe a Sony přiživuje všechny ty zvěsti atd. ale mě vadí, že už je oficiální to těsné provázaní těch tří projektů, vadí mi ten multiverse, protože to není kompatibilní s koncem FFH (a že to tím vlastně vyřeší mi příjde jak nápad od Asylum), vadí mi že se Sony ustupuje a te Strange to prokazatelně odskákal hodně (Derrickson nedávno odpověděl na dotaz fanoušovi a povrdil, že odešel protože se příběh až moc odklonil od toho co chtěl on a že se zařekl, že tu chybu, aby točil film, kterému nevěří už neudělá). I dřív samozřejmě Marvel provázané filmy, ono jim to na tom stojí, ale vždycky jim stáli tak nějak samostatně a naopak ty filmu co měli to provázání užší, tak jsou považovány za ty neslabší (Iron Man 2 a AoU).

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu