Komentáře 17

werne11 | Fandíme filmu
werne11 | 2020-09-14 23:04:59 | 0 0
Prve tri piracke filmy boli skvele čim novsii diel bol tim horsie neviem ako studio rozmisla nech da scenar poriadne prepracovat , lebo to dopadne tak ako na posledných dvoch filmoch 4ka tam som sa celi film nudil a v 5ke to chceli trochiu napravit ale veľmi sam im to nedarilo. Reštart serie stim by som nebol rad všetko stale restartovat, mali by naviazat na posledni diel tam boli náznaky maju sa čoho chytiť ale riadne by mali popracovat na scenári a nech ta hra deep. A este ktym film co sa tu spomniali TRON, John Carter stho by som si pozrel aj dasie dieli škoda ze nikdy nevzniku ale zato ze vzniklo Artemis Fowl co je jedna najvecich hlúposti co vydali spol s Birds of Prey.
Gorko | Fandíme filmu
Gorko | 2020-09-14 22:40:16 | 0 0
Tahle serie je moje nejoblibenejsi a ted jsem po dlouhe dobe se na ni podival. Akorat pro me to skoncilo tretim dilem Na konci sveta. Na vlnach podivna se mi vubec nelibila a Salazarova pomsta uz nebyla podle meho gusta. Co se tyce dalsich dilu nevim u tech hercu musi byt nekdo kdo tu serii dokaze utahnout podobne jako Depp. Moc neverim tomu samostatnemu filmu s zenskou v hlavni roli sice Robbie je sympaticka a ma co ukazat ale tomuhle proste neverim.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-07-06 16:29:23 | 0 0
Pbd souhlasím, Depp jako Sparrow byť bez vývoje je pořád fantastický ale padá to na scénáři i když pětka se mi líbila. Každopádně konec pětky spojil Jonese opět s Turnerem... Strašně moc bych chtěl, aby v dalším díle byl Jones ale bez kletby, prostě jen Nighly, on vedle Deppa by byly úžasní... A to nemluvím o perfektním Rushovi který se ovšem doufám už nevrátí i když byl nejlepší postavou pětky..
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2020-07-06 14:51:55 | 0 0
Martin: Důkazy mluví za sebe, Heard ani zdaleka není tak svatá, má i podobné taškařice za sebou, naopak všichni co mají co dočinění s Deppem by za něj dali ruku do ohně, máme nahrávky, kde Amber ječí, vyhrožuje, napadá ho, říká, že "promiň, ale nemůžu slíbit, že tě zase fyzicky nenapadnu, nemůžu si pomoct". Mluví to za vše a Depp jako hollywodská kapacita by to zametl pod koberec a nevběhl by do proti-žaloby za deflamaci, pokud by neměl pádné důkazy. Myslím, že je jasné, co se tu stalo.

Jinak podle mě Depp jako Sparrow neselhává, slehávají scénáristi, protože co předvedli ve 4. a 5. díle byly na koleni sepsané blbosti. Pokud chcou zaujmout, měli by vymyslet nové sympatické postavy, ne se snažit pořád dokola recyklovat Willa Turnera. Já bych na to zmatené poběhování Sparrowa mohl koukat furt, ta dynamika mezi Sparrow/Swan a ostatními, když se bili o truhlu apod., byla prostě k nezaplacení, takže za mě Sparrow by klidně mohl zůstat, ale nechal bych ho jako vedlejší postavu, Margot Robbie tam potenciál má, chce to šťavnaté a dostatečně různorodé postavy a půjde to. Zas jako hrotit to a Deppa odstřihnout mi přijde jako zbytečné, nebo ať si ho nechají na potom, že ho někde někdo jen potká a vtáhne do děje. Není nutno ho odepisovat nějak násilně, pokud film bude dobrej, tak Sparrow ho určitě dolů nestáhne.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-07-03 23:52:04 | 0 0
Martin: Jako že je blábol, že si to vymyslela? No tak to chce projet informace za poslední tři měsíce - na veřejnost se dostala nahrávka, kde Amber vyhrožuje Deppovi, že ho obviní z domácího násilí a že mu zničí kariéru. Když se vyfotila s monoklem, tak následně měla být v nějaké talkshow a maskérka co jí připravovala na vysílaní prohlásila, že žádného monokla neměla. Naopak existuje lékařská zpráva, že Deppovi museli přišívat prst, když ho napadla ona, dále ho ponižovala před jeho dětma. Momentálně se od ní všichni distancují (až na Elona Muska, ale ten s ní chrápe), dokonce od ní odešel nedávno její právník, ve vzduchu je i možnost, že příjde o roli v Aquamanovi 2 (i když tam bych to neviděl, protože Warneři jsou tolerantní). A dost možná toho bude víc.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-07-03 23:45:00 | 0 0
Altherot: Hezky napsáno, ale podle mě nejde srovnávat Indyho a Sparrowa. Indy je klasický sympatický hrdina, se kterým se dá mnohdy ztotožnit (je to vlastně obyčejný učitel), člověk chápe jeho motivace, dokáže mu fandit a hlavně se do něj dokáže i v cítit. Naproti tomu u Sparrowa nevím jestli je teda klaďas nebo hajzlík (samozřejmě se nakonecrozhodne správně, ale pořád tam není jistota), neznáme jeho motivace, jediné co víme určitě, že rád chlastá a způsobuje chaos a je trochu zženštilej. To prostě materiál na hlavní postavu není a nebýt Deppa, tak by ta postava skončila vyloženě jako komická vložka na úrovni bráchy Rachel Weisz v Mumii.

Jako Verbinky chyběl hodně a nechápu proč další díly nerežíroval - těch nápadů bylo najednou nějak málo. Taky bych zmínil, že tyhle dobrodružný filmy potřebujou romantiku a to bohužel ve 4 a 5 brutálně nefungovalo (ve 4 byli jak panbíčkář, tak mořská panna hrozně nevýrazní a ten náběh na romanci mezi Sparrowem a Cruz taky nefungoval a v 5 pro změnu mladej Turner nepobral moc charismatu a Carina to nemohla odtáhnout sama). A hrozně se to utápělo ve složité mytologii - už jenom jak komplikované bylo než se člověk mohl napít z fontány mládí. A to ani nemluvím jaké chyby v ději vytvořila potom pětka. A proto si myslim, že návrat k jednoduchosti je nejlepší cesta.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-07-03 23:28:08 | 0 0
Fimi: Taky asi záleží na tom jestli by mohli zrovna tyhle postavy použít, jestli se neváží k nějakým právům. Dost možná bude pro ně jednodušší si někoho zase někoho vymyslet nebo jako v případě Černovouse použít skutečného piráta (např. Henry Averyho nebo Henry Morgana). Ale i kdyby je mohli použít, tak není potřeba jejich přítomnost vázat zrovna na trojzubec - myslim si, že historická přesnost je to poslední co v téhle sérii řešit, navíc tam nikdy nebylo řečeno, kdy se přesně filmy odehrávají, snad jen je tam řečeno, že je to někdy na sklonku pirátské éry, ale to říkají u ve trojce a v pětce (která se musí díky synovi Willa a Elzabeth odehrávat o nějaký 20 let později) s pirátama pořád není konec.

Co se Margot týče, tak se bojím že to bude buď opravdu Sparrow v sukni (ta Harley k tomu opravdu vybízí) nebo půjdou tou druhou cestou a její postava bude na začátku uťáplá puťka, která nikdy nebyla pořádně na moři, ale během filmu se z ní stane prostřelá pirátka a na konci bude nejlepší ze všech (aby holčičky měli vzor a bylo tam dost emancipace). Každopádně je Margot důvod proč se to z kolonky nezájem posunulo do mírná zvědavost - asi rozhodne rejža a další cast (vůbec by mi nevadil třeba Hugh Jackman)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2020-07-03 21:01:29 | 0 0
To čtu teda poprvé, že si to Amber vymyslela dobrá píčovina.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-07-03 07:56:41 | 0 0
Altherot to je tak pěkně napsaný, hlavně poslední odstavec.. Opravdu bravurně.

Stejně si myslím že v dalším článku o Piratech Antik napíše opět to samé
Altherot | Fandíme filmu
Altherot | 2020-07-02 23:58:22 | 0 0
Důvod proč Depp zdánlivě nové díly netáhne není ten, že by neměl co nabídnout a nebyl dostatečně silnou vůdčí postavou, dyť Indy Jones je hlavní protagonista a taky je furt stejným vtipálkem napříč všemi díly své série, jen ho chemie s Connerym vyšponovala ještě výš ve 3. díle. Ale stabilně celou sérii držel na úrovni až na 4ku.

Důvodem je výměna svatého tria Verbinsky, Elliot a Russio u Vln a Pomsty. Jack vyžaduje aby se sešel šikovný režisér s nápady na děj a jednotlivé 'atrakce' filmu a scénáristy, co Jackovi rozumí, ví jak ho napsat a rozvinout ho.

Vlny postrádaly silného režiséra na atrakce a zábavu okolo Jacka a Pomsta zase scénáristy co z ládnou přímo Jacka. Jack byl napsán jako tupý ochlasta se špetkou mizerného štěstí v Salazarově pomstě místo chytrého génia a Depp ho tak musel chtě nechtě hrát.. navíc řešil rušno okolo své ex, což zasáhlo do jeho psychického zdraví v době natáčení a ovlivnilo jeho výkon.

Díky tomuhle všemu je Jack považován za hromosvod selhání posledních dvou dílů a Depp za selhání herecké, ale to tvůrčí tým okolo postavy, co selhal. Ve čtyřce byl Jack furt svůj, ale nulová byla kvalita všeho ostatního a v pětce nebyl svůj a zastínila ho kvalita všeho ostatního.

xxx | Fandíme filmu
xxx | 2020-07-02 22:49:46 | 0 0
Piráti bez Deppa (stejně jako Mad Max bez Hardyho nebo Theronové) skončí jako Terminátor bez Johnna Connora... jako propadák.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-07-02 22:33:40 | 0 0
No tak by to nemusel být žádný magický poklad ale prostě poklad... S tím že ti kapitáni by byli oživení právě Trojzubcem který je osvobodil z kleteb.

Hele s Margot asi souhlasim, na vedlejší role je výborná, v Hollywoodu zahrála úžasně, to samé ve Focus a dalších... Ale taky se bojím že z ní udělají pirátskou Harley ala Sparrow v sukni...
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-07-02 22:24:27 | 0 0
Fimi: Nejde o to jestli už sama filmu utáhla (což minimálně v Já, Tonya dokázala), ale to jak působí i ve vedlejší roli. Třeba v Tenkrát v Hollywoodu naprosto nadherně zahrála postavu, která by tam vlastně ani být nemusela, ale dodala jí takové koulo, milost atd., že se tam neztratila nejen vedle DiCapria, ale hlavně Pitta a to dokazuje dost. Pak je tady samozřejmě Oddíl, kde vedle Smithe je vlastně jediný klad filmu. Ale na druhou stranu Bird of Prey jasně dokazují, že Harley není materiál na hlavní postavu a tudíž s tím Margot nic moc neudělá (tady částečně prohrává i Depp se Sparrowem). Takže možná nemá dostatek hlavních rolí, které dokazují, že na to má, ale celkově to dokázala a rozhodně je to v současnosti možná nejlepší volba.

Problém opravdu nastane ve chvíli, kdy z ní udělají Sparrowa v sukních, tam to bude jenom variace na Harley v Karibiku.

A já bych úplně vynechal záporáka a jeho posátku s dalším prokletím - bylo to tak vždycky. Normální pirátská posátka by úplně stačila a nejspíš bych to okleštil na jednoduchou honbu za pokladem (jen bych kolem toho vytvořil nějaký fajn příběh, aby měli postavy potřebu ho hledat). Jen to musí nějak vypadat a ne že z toho bude zase 4, která vedle zbytku vypadá jako lená TV iscenace. A nejlepe vrátil na režisérskou židli Verbinskiho a ne to dávat lidem jako je Marshall, který svojí nudností zabije i mrtvolu.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-07-02 21:56:13 | 0 0
Martsebe který že film Margot v hlavní roli sama utahla?

Jinak ve všem souhlasím, Depp coby Jack je perfektní koření k ostatním postavám... Upřímně pětka se mi hodně líbila, fakt hodně....

Vidim to následovně, Trojzubec prolomil kletby na mořích a oceánech. Čili z nějaké kletby byl po staletích věznění probuzen brutální kapitán Petr the Blood a jeho drsna sokyně která bude Margot, z posádky Davyho Jonese byl vysvobozen kdysi proradny kapitán Flint a z nějaké jeskyně kde kletbou uvízl kapitán John Silver byl ion vysvobozen..Silver by byl hlavní postavou který narazí na Jacka. Davy přišel o posádku protože byli vysvobození Trojzubcem ale on nějakým způsobem přežil, a protože se obává Petra The Blooda, shání posádku a to bude Will. Silver pokračuje ve své kdysi naplánované honbě za pokladem v čemž samozřejmě Jack vidí příležitost k zbohatnutí. Kdysi dávní nepřátelé Flint a Blood spolu svádí bitvu a dobývají moře pro sebe, když ale oba zjistí podstatu a tajemství pokladu po kterém jde Silver, spojují se proti Silverovi a Jackovi. Margot narazí na Davyho Jonese a Willa a řekne jim vše o Bloodovi. Při verbovani posádky narazí na Karen Gillan, která se k nim přidá. Samozřejmě nějaká konfrontace bla bla, Jones s Willem a Margot se setkají s Jackem a Silverem který je ještě více slizky, lstivý a sobecky než Jack. No a nějak se to zamotá a na trilogii materiálu akorát... Pokladem by mohlo být např něco co oživuje mrtvé, čehož se zmocní na konci dílu např Blood a zabije Flinta, a tak Blood začne oživovat všechny mrtvé piráty a stane se nejmocnějším piratem s největší flotilou... Konec prvního dílu
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-07-02 21:23:53 | 0 0
Článek o Pirátech z Karibiku a vůbec mě nepřekvapuje, že první kometář je od antika a nepřekvapivě je to ten samý komentář, který píše pod každý článek na tohle téma. Ostatně jsem si všimnul jisté repetitivnosti u různých témá. Možná by to chtělo vymyslet nové kometáře a nepořád mačkat crtl+c a ctrl+v.

Ty blbosti o tom jak dal Depp postavě vše už mě číst nebaví. Nedal, problém je, že Sparrow je skvělej jako koření ostatních postava vedlejší figura, ale jako hlavní nemá vůbec šanci - právě protože je to koření. Bez něj by jsme tenhle článek nečetli, protože až na Barbossu jsou ty postavy vlastně hrozně klišoidní a nudné a opět to Sparrow je pozvedá. Bohužel ani on nedokázal zachránit matnej casting 4 a 5 (ikdyž Kayla byla velmi fajn). A Piráti 5 vydělali málo hlavně protože v té době eskalovalo obvinění od Heard a všichni Deppa brali jako hajzla a někdy tehdy byla aktuální ta informace o těch 90 milionéch. Naopak momentálně kdy se ukazuje, že Depp je jenom oběť manipulativní mrchy, tak získává zpátky svou pověst a dost se začíná ozívat, aby se k roli vrátil a v současné situaci by rozhodně nemohl dostat prachy, který dostáva předtím. Takže Disney by mělo vytáhnout hlavu z prdele a dohodnout se s ním, udělat z něj zase vedlejší figuru, přidat Keiru a Orlanda a místo složitých zápletek se brátit k jednoduchosti jedničky (to pohřbylo 4 a 5, to mytologie byla zbytečně komplikovaná). Keira a Orlando to taky neutáhnou sami.

Jo a ještě k jednomu v první komentu - co je to zase za blábol, že Margot neutáhne film? Naopak tohle je dost geniální tah, protože Margot Robbie je jedna z mála co dokázala, že film utáhne s přehledem. Moje obavy jsou spíš v tom, že z ní udělají Sparrowa v sukních (protože hlavouni nebudou vytvářet fungl nový charakter, jen mu změní pohlaví) a že scénáristka z toho udělá zase film, kde muži budou výhradně záporáci a svině.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly

28.06.2003 | USA
Akční, Dobrodružný, Fantasy
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu