Komentáře 18

Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-06-06 17:42:51 | 0 0
Hah a zrovna Cameron je příklad toho magora, kterej si všechno tvrdě vyhádal a vybojoval...
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-06-06 11:48:36 | 0 0
Hano: Ono furt vytahovat Nolana a Camerona je hezké, ale pravdou je, že oni jsou spíš takový zvláštní výjimky, než obecný standard, kterého lze v hollywoodu dosáhnout. Především se musíš v očích hlavounů různých studií vyprovilovat, jako zaručená tiskárna na peníze, která chyby nedělá a to fakt není nic snadného a v jistém směru to taky dost omezuje. Musíš, vždycky dodat svoje trademarky, vždycky točit to co se od tebe očekává. Mnohým tvůrcům to může vyhovovat, protože mají svůj styl, který mají rádi a nechtějí ho opouštět. Ale jsou i tací, kteří jsou třeba rádi multižánrový a nechtěj aby všechny jejich filmy působili stejně, a pokud takový film najednou vybočuje mimo konvence tvého zavedeného profilu a je ještě dražší, než co obvykle točíš, tak si piš, že oni kravaťáci opět trochu znervózní a otevřou huby. Však on i Nolan s Cameronem určitě musí mnohdy dost bojovat za některé své nápady (a nevěřím, že třeba do Avatara mu nikdo nekecal, protože u toho tekl pot po čele mnoho lidem) a jen se to pak nepouští na veřejnost kvůli publicitě.
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2020-06-06 08:15:58 | 0 0
Karle, v čem nemám pravdu? Ona ve zkratce tvrdí, že to nejde dál takhle pracovat pro Hollywood, že jí do tvorby všichni kecají, tak to radši vzdá a při zelenince v hlavě bude komusi, kdo bude mit zájem přibližovat LGBT komunitu. No tak jí to prostě už se*e, jak všemožní přižroutkové si chtějí přihřát polívčku, což se dá pochopit, ale těch x jmenovaných to potvrzuje, že to jde. Jen ona není na jejich úrovni, nebo nechce a to je ta výmluva, aby to dokázala. Protože talent má, ale to nestačí.
Jak říkáš jedno pro studio, jedno pro mě. Viz Nolan a jeho Batmani do kterých šel jen proto, aby přesvědčil Warnery, kteří mu pak zaplatili Inception, které měl v hlavě nejspíš od mládí. Jeho talent, píle a výdrž dokazuje, že to jde, protože teď mu do jeho filmu nikdo ani nestěkne.

Tak v čem nemám pravdu?
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-06-05 22:14:37 | 0 0
Hano nemáš pravdu. Většina velikánů napříč historií se v Hollywoodu dostali maximálně na post jeden film pro mě, jeden film pro ně. Těch, kteří si tvoří dle svého vše byla vždy jen hrstka.

To že mluví o LGTB dávám za příčinu těm myškám v hlavě, ale má pravdu... a pokud dá odpověď na otázku proč už nechce točit Holywoodský filmy tak to není výmluva ale osvětlení. Wachowski byli vždy známí odtažitostí k prosazování svých názorů a veřejným rozhovorům.
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2020-06-05 20:59:39 | 0 0
Z mého pohledu v případě Lilly Wachovski a tímto jejím prohlášení o tvůrčím zaměření se na LGBT komunitu, spolu s tvrzením, jak je Hollywood zlí a špatný, to na mě působí jako nic víc, než alibismus a výmluva. Navíc zbytečný tlak a přidávání oleje do ohně všemožné genderové a rasové vyváženosti v současně křehké liberální Americe. Jako když chce dělat a tvořit něco úplně jiného, než si opravdu tvrdý a konkurenční byznys popcornových spektáklů vyžaduje, tak je to v naprostém pořádku. Její rozhodnutí. Kolikrát je nezávislá artovka větší zábava, než všech 300+ Marvel filmů dohromady. Všechna čest tento směr, ale říkat, že to ve velkém Hollywoodu nejde je blbost a v jejím případě alibistická výmluva, protože po kultovním Matrixu, dál nemá v "CV" v podstatě (obrazně řečeno) nic na takové úrovni jako jmenovaní režiséři.

To, jak moc je kdo dobrý tvůrce a dokáže si tedy především přimět přízeň hlovounů, kterým jde jenom o kvantitu související s výdělkem, přece nezáleží na tom pro koho bude látku zpracovávat, ale výjimečnost spočívá v tom, že se od těch ostatních rozlišuje, ať jsou jakkoli dobří, tím, že dokáže pobavit všechny bez ohledu na věk, pohlaví a rasu. A jestli je chlap, ženská, nebo gender neutrální je úplně jedno..
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-06-05 20:41:34 | 0 0
Karel na tom něco bude
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-06-05 19:38:27 | 0 0
Matrix netřeba zmiňovat, Animatrxy byli úžasný, Scénář k V jako Vendeta je dokonalý, Speed racer byla brutální chuťovka kterou málokdo docenil, Atlas Mraků je pro mě jeden z nejlepších filmů vůbec a asi nejlepší nezávislák a jediný co se jím nepodařilo byla studiová zakázka Jupiter Ascending, který mě nebavil hlavně kvůli Mile Kunis. Pokud nemají co říct k Holywoodu oni/ony tak už vážně nevím kdo... je mi jedno že si nechali změnit pohlaví a to že Lily trošku kvůli estrogenu hrabe. Přesto jejich názor má jednu z největších výpovědních hodnot co se Holywoodu týká.
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2020-06-05 18:47:30 | 0 0
Jedna věc je své tvůrčí kvality prokázat a určitě je mnohem těžší si je pak udržet a v nejlepším případě každým dalším filmem eskalovat, což Wachovští po Matrixu nedokázali. Přijde mi to z její/jejich strany jako hozený ručník do ringu. Nevím, působí to tak na mě. Jmenovaní režiséři jsou prostě na jiném levlu, než Lilly a mají tím pádem zaslouženou tvůrčí důvěru studií i včetně budgetu o který si řeknou.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-06-05 14:47:24 | 1 0
No, jenže i tihle režiséři se museli prokázat. Nolan třeba tím že musel natočit trilogii Batmana. Cameron si to vydobil v době kdy to ještě šlo, stejně tak jako Spielberg, který spíš přesedlal do role producenta a silný Holywoodský postavy jako takový.
Eastwood i Torro nedostanou z fleku 200 mega na dřevo aby si natočili nějakou šílenost... Clint nechce a del Torro zase musí buď točit za mnohem míň peněz a nebo podle představ ostatních.

Říkám čest posledním mohykánům, kterých už je jen pár. Lilly a Lana možná natočili úžasnej Matrix, Speed Racer byla šílená ujeťárna, ale jen pro specifický publikum, Atlas Mraků byl de facto nezávislý snímek a Jupiter byl přesně příklad studiového filmu, kde bylo Wachovští jen najatými režiséři a neustále se jim někdo sral do práce... konečný paskvil jde ale na jejich hlavy, takže já se Lilly zas tak moc nedivím.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-06-05 14:17:52 | 0 0
Mě to celkem udivuje, natočili perfektní Matrix a ucházející Atlas mraků a pak jen samé hnoje, jako fakt nechápu.

Oni nejspíš chvíli trvá než se filmař vyprofiluje v pana režiséra který si nenechá kecat do práce, kolik takových je? Eastwood, Nolan, Cameron, Torro, Spielberg? Kdo jiný ještě? I Fincherovi kecaly do Aliena 3... Možná by se ještě nějací našli, ale prostě Holý úd je dnes už jen pásová výroba.. Jen čekám kdy Netflix sežere Vše okolo...
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2020-06-05 13:55:18 | 0 1
ukulelembo, na jednu stranu máš pravdu a na druhou stranu asi opomíjíš filmaře, jako např. Nolan, Cameron apod., kteří si do tvorby od studií kecat fakt nenechají, na základě reputace, protože točí kvalitní blockbustery. Nevzdávají to jako tento přeoperovaný chlap. Ale každý to vidí jinak. Ať "jde", snad přijdou jiní s elánem a nápady, kterým studio neché volné ruce.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-06-05 10:20:12 | 0 0
Ukule, klidně mě oprav, ale jedinou pointu Holywoodu momentálně vidím v tom, že mají zajištěnou přímou distribuci po celým světě. Pokud by byl pro Evropský filmy takový odbyt jako pro Holywood, tak by nebyl vůbec žádný problém s financováním.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-06-04 23:44:41 | 1 0
Karel: Ona Evropa by měla slušný potenciál,ale celkový zázemí chybí. Kdyby se podařilo ustanovit s nějakými slušnými pravidly, které filmaře nijak zásadně neomezují, ale zároveň dají filmovým investorům nějaké jistoty, mohla by tu vzniknou slušná konkurence Hollywoodu, což je něco co ten akutně potřebuje. Když mu tvůrci i pozornost diváků začne unikat jinam, možná se konečně podrbou na hlavě tím správným způsobem.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-06-04 21:59:39 | 1 0
Na jednu stranu ano stěžování si. Na druhou stranu jde o vysoce kreativního umělce, umělkyni chcete-li a ti už jsou tací. Že Lilly narozdíl od Lany trošku po změně pohlaví dělá estrogen myšky v hlavě? Ano, nicméně nemluví z cesty. Holywood je prohnilá žumpa a jedinou starost, kterou mi dělala ta situace která se teď děje v USA byli velkofklmy, ale tak nějak mi došlo že Holywood už velkofklmy nedělá, čest posledním mohykánům... a zafinnacovat se to zvládne i jinde. Vzhledem k tomu, že se točívá v Anglii, na Zélandu v Atlantě nebo i náš Barandov to třeba trochu jisti, tak se nějak už neobávám a věřím že když se USA složí, tak to povede k ozdravení nejen poctivý filmařiny.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-06-04 21:50:19 | 2 0
Upřímě, Lilly si víceméně stěžuje přesně na to co já. Z hollywoodu se stává tvrdý business, který vytlačuje tradiční poctivou filmařinu. Myslím, že holka dělá dobře, že odsud utekla. Ani já tam nehodlám zamířit. Poctivá filmařina se dnes musí dělat jinde, hollywood je dobrej, akorát na získání nějakého producenta-investora, ale tím to hasne. Do samotné tvorby filmů by většina dnešních studií už kecat neměla. Pak tu akorát budem mít podobné excesy jako Justice League.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Matrix

30.03.1999 | USA, Austrálie
Akční, Sci-Fi
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu