Komentáře 18

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-02 18:44:33 | 0 0
Mysule tak s tím souhlasím..
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2020-05-02 18:20:54 | 0 0
Ale já netvrdím, že není uvěřitelné, že vymlátí i děcka, když musí. Neuvěřitelné je, že takový drsný týpek, co vymlátí i děcka, v jiné části filmu emaří a fňuká, jak nedokázal být u smrti svého syna a svěřuje se klukovi, který je "asset", zná ho nanejvýš 2 dny a nemá žádný důvod se na něho citově fixovat a vykecávat se mu.
A kdo by měl být schopný snášet smrt svého dítěte líp, než chladnokrevný elitní voják? Normální civilové to taky musí zvládat, když jim umírá dítě. Zdrhnout od svého umírajícího dítěte může jenom naprosto labilní sračka. Což se vylučuje s tím, že jinak je schopný kosit nepřátele a nepanikařit, když po něm střílí.
Prostě rozdvojená osobnost - jeden je chladnokrevný stroj na zabíjení, druhý je emo. Kdyby to byl fakt záměr autorů, tak jim to sežeru i s navijákem.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-02 14:13:30 | 0 0
Mysule jestli si to dobře pamatuju, tak tu partu děcek zfackoval ale když zjistil že jsou vymletí a zfanatizovaní tak pritvrdil.. Jinak tam nebylo explicitně ukazany jak nemá problém zabít děcko.. Kdybych v Afghánistánu viděl děcka jak na mě jdou se zbraní a řvou alah aghbar, tak je sejmu, prostě tam bylo jasně ukazane jako ve filmu Hotel Rwanda, jak ty děcka používají jako zfanatizované vymleté pěšáky a kdyby jich na mě šlo hodně, nebudu se ptát a mít čas na nějaké svědomí a výčitky, fakt ne..
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-02 11:30:42 | 0 0
Mysule a to je pravda zase
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2020-05-02 11:02:15 | 0 0
Však takový bezmozek vymytý drilem by měl být konzistentně celou dobu stejný bezemotivní stroj na zabíjení. A ne jednou ano, potom úplný opak. Prostě působí jak 2 in1.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-02 10:42:21 | 0 0
Mysule nevím kolik jsi potkala amerických vojáků ale já dost..
V USA to funguje trochu jinak, tam chtějí bezmozky, stroje na zabíjení co se neumí ani podepsat, jejich instruktáž je jak pro postižené. chtějí fakt jen lidi co nemyslí, neptají se a jen umí zmáčknout spoušť..

Ano z hlediska tě akce se mi to prostě líbí, na mě to působí z hlediska taktiky, soubojů, akce prostě uveritelnejsi, snad to není problém... Wick je bizar to souhlasím, vše je dokonale a precizní až do očí bijící a ne pro každého...
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2020-05-02 10:28:23 | 0 0
Však bitky z Johna Wicka nemají vypadat jak dokument. Mají být nadsazené, ulítlé kreativní a stylizované. Celý ten svět asasínů je nadsazený, ulítlý kreativní a stylizovaný. Nejen bitkama, ale i postavama jako např. "someliér", který mluví o zbraních jako o drahém víně. :D Nebo ti byrokrati, co mají dresscode jak nejvíc upjatí byrokrati, a přitom mají piercingy a kérky. :D To je tak praštěné, až je to geniální. A nezapomínejme na dog-fu. Ti psi jsou naprosto boží!
Hlavně ty filmy ví, že se neberou smrtelně vážně.
Zatímco Extraction, která se tváří smrtelně vážně a uvěřitelně, je uvěřitelná akorát tak v těch bitkách, které točil asi týpek s epileptickým záchvatem, takže nějaké případné nedokonalosti si nejde všimnout. Jednání hlavní postavy je naprostá schíza.
SPOILER
Elitní voják, kterému nedělá problém zabíjet dětské poskoky, je zároveň takový emo srab, že nedokázal být oporou vlastnímu malému synkovi, který umíral na rakovinu. WTF? Takový člověk by nikdy elitním vojákem být nemohl. Elitní vojáci musí být psychicky mnohem odolnější než obyčejní civilové, kteří běžně zvládají smrt svých dětí, protože musí. Kde je nějaká uvěřitelnost?
Jediným vysvětlením tak nekonzistentního chování hlavního hrdiny je mnohočetná porucha osobnosti, ale nikde v tom filmu nebylo řečeno, že ji má. Klidně to mohli udělat tak, že by ji měl, kvůli toho ho propustili z armády, a teď se živí jako žoldák. Jedna jeho osobnost mohla být bezemotivní drsný zabiják, a druhá emo slaboch. Akorát že autorovi vůbec nedošlo, jakou postavu nechtěně napsal.
Uvěřitelná a zajímavá postava tam byl pro mě ten puberťák, co si měl sekat prsty. Na něm a těch dalších dětských poskocích tu brutalitu a zvrácenost podsvětí ukázali fakt dobře.
Ale jakmile se snaží prvoplánově hrát na city, tak se to úplně rozpadá a uvěřitelného na tom není nic.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-01 23:32:19 | 0 0
Mysule: nevím jak ty, ale já s akčními pasážemi a možnou podle tebe roztřesenou kamerou, neměl problém. Mně to sedlo. Akce byla za mě uvěřitelnější než ve Wickovi kde bylo až moc vidět, jak to má Keanu naučené a ty souboje byly až moc pomalé a neprofesionální a prostě spíše balet na oko...Mně to sedlo, za mě skvělé.
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2020-05-01 22:14:14 | 0 0
Jako vám fakt přijde to mávání a třesení kamerou ve všech akčních scénách v Extraction lepší, než když vidíte, co se v bitkách děje? Nevadí to vašemu statokinetickému ústrojí? Mi to bylo vyloženě nepříjemné. Jako chápu že to mělo navodit autentičnost, ale čeho je moc, toho je příliš. Tam s tou kamerou mávali a mlátili fakt pořád.
Emotivní scény tlačené na sílu a nevěrohodné. Drsňácký žoldák vymlátí bandu kluků, nucených dělat dětské "vojáky" mafiánovi, a vůbec ho to neznechutí, že by to třeba aspoň okomentoval něčím jako "Tohle je tak zku*vená země, že tu musím zabíjet děcka, abych zachránil jiné děcko." Ne, prostě pán je psychopat a je mu to úplně jedno, ale pak se může podělat, aby zachránil toho jednoho kluka, kterého zná asi dva dny. Ten jeho kolega, co mu říkal, že se má chovat jako žoldák atd. měl pravdu a byl mnohem uvěřitelnější postava. 14letý filozofující indický kluk má sice v angličtině šílený indický přízvuk jako všichni Indové, ale gramatiku a slovní zásobu a plynulost hovoru perfektní a pokecá si bez problému s Amíkem. Fakt uvěřitelné...
Ten film neví, jestli chce být autentický brutální akčňák, nebo slzopudný doják.
Vypadalo to nadějně, a nakonec nic moc.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-01 13:48:15 | 0 0
Já je zfackoval, to bylo moc pěkné...
POciSEM | Fandíme filmu
POciSEM | 2020-05-01 13:02:34 | 1 0
Mě se líbilo jak se tam zbitkařil ty malý zuřivý fakany. I ten druhej indián to tam drsně rubal.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-01 12:42:43 | 2 1
Mrkni, je tam výborná akce, Chris překvapil a hlavně tam fakt hraje, i třeba emotivní scény tam jsou ale ta akce je boží, žádný laciný balet na oko jako Wick
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-05-01 12:30:43 | 0 0
Tak to vypadá že bych se dnes podíval na Extraction jak vás tak poslouchám :)
POciSEM | Fandíme filmu
POciSEM | 2020-05-01 10:48:21 | 0 0
Já to mam úplně nejjednoušší. Mě se nelíbil ani jeden film s Johnem Wickem. Oblíbil sem si ho až v Payday 2 kde mi pomáhal masakrovat ruský mafiózo XD Ten Extraction ale byl vážně povedenej. I když Hemswortha vůbec nemusim tak v tomhle byl dobrej.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-01 09:27:44 | 0 0
Karel souhlasím, dvojka se mi už nelíbila a trojku jsem protrpel, to už je jen pomalý balet, ovšem ten souboj na konci s těmi dvěma trpaslíky je úžasný.. Ale úplně to ztratilo kouzlo výborné jedničky..

Ovšem líbily se mi výlevy tupců kteří se vysmivali když premiéra wicka porazila endgame v jeho asi pátém týdnu..

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

John Wick 3

17.05.2019 | USA
Akční, Thriller
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest