Komentáře 12

ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-04-18 23:42:48 | 0 0
David007: Myslím, že v tomhle směru se není o co bát. Marvel má dostatek "pomocných režisérů", kteří jsou schopní přiložit ruku k dílu tam, kde by Krasinski sám nestačil. Jediný problém by byl, že když by k tomu došlo, byla by jedinečnost jeho režie méně patrná a film by víc vypadal jako "typický Marvel".
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-04-18 23:33:29 | 0 0
Mě příjde, že v tomhle je Krasinski ve stejný pozici jako drtivá většina předchozích MCU režisérů - Waititi a Gunn před tím točili jenom malé osobité filmy, Coogler měj dvě levná dramata, Brannagh točil dialogovky, Black měl jeden film, i samotní Russovi měl před tím jenom seriály a jednu podprůmernou komedii a Whedon taky jenom seriály a pár levnejch filmů a to nemluvím o Wattsovi nebo Reedovi. Toho jestli to dá nebo nedá bych se nebál, protože bude mít kolem sebe profesionální štáb, který ho podrží.

Upřímně Vaughn by byl boží volba, ale je to nereálně, protože by se nenechal svazovat tou provázaností. Ostatně to žádný hvězdný režisér.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-04-18 23:06:18 | 0 0
Každopádně jsem chtěl napsat, že bych klidně byl asi pro, aby Krasinski režíroval. Sice mám z nějakého důvodu obavy o to, zda to není pro něho příliš velké sousto, ale tak snad to jsou jen obavy. :DD
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-04-18 23:01:51 | 0 0
Kurde, ten poslední koment tu byl hozený nechtěně...
Aktualizoval jsem stránku včetně odeslání toho samého požadavku (data ve formuláři)

.. Když tak to odstraňte...
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-04-18 23:00:48 | 0 0
ukulelembo: Tak je mi jasný, že se fanouškama řídit nemusí, ale existuje minimálně jeden příklad, kdy na fanoušky dali a byl obsazen herec, kterého si vysnili a to Jeremy Renner jako Hawkeye. A F4 upřímě potřebuje jít trochu naproti, protože sama je na tom po posledních dvou verzích dost blbě, takže ano Krasinski je vlastně výhra 3 v 1, ale nepodceňoval bych, že Feige prostě těm fanouškům tu radost alespoň částečně udělá. A jestli jsem dobře četl, tak minimálně Krasinski je do týhle role pasovanej od roku 2017, to už má případně jiný herec dost těžký a sám Krasinski působí v rozhovorech na tohle téma hrozně nadšenej. A u Blunt se vždycky dá udělat něco ve stylu, že Sue bude hlavně v saostatnejch F4 a potom v týmovkách Avengers - s tím kolik toho Marvel má a ještě hodlá rozjet, by tam ty prostoje mezi jednotlivýma filmama mohly bejt větší.

Tak asi by začali od nuly, ale rozhodně by mohli použít určité elementy toho scénáře. Tohle udělal Whedon u prvních Avengers, napsal čistě svůj scénář od nuly, ale použil něco z toho původního. Ostatně prej existuje ještě jeden velmi dobrej scénář od lidí co psali První třídu, kde to celé bylo o tom, že po získání schopností se všichni snažili bejt hrdinové a to včetně Dooma s tím, že měli vystupovat jako Fantastická pětka, ale během filmu by se u Dooma ukázala, že je vnitřně natolik požkozen, že by nakonec se z něj stal záporák. Půjčit si tohle na přidání Dooma do MCU by podle mě nebylo vůbec špatné a hlavně pád hrdiny do temnoty ještě MCU nebyl. Feige prošel ještě jako pucflek všema důležitejma Marvel produkcema a to co by se dalo použít si pamatuje - Whedon dostal Avengers jenom protože ho Feige vyděl pracovat se scénářem na place prvních X-Menů.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-04-18 23:00:14 | 0 0
Ne.... Já nechci, už dost.... xDD
Ne, teď vážně. Jako Avengers 1 je super.
Avengers 2 mi sice taky nevadí, a zvláště neuvěřitelně se mi líbí scény, kdy jsou Avengers v Hawkeyeově domě, kdy se chovají tak nějak lidsky, a celkově kdy prostě není vůbec žádná akce, jen mají hlavy dole a přemýšlí co s tím... Celkově ta myšlenka a následná realizace onoho zpomalení (pozastavení) příběhu a ohlédnutí se zpět působí tak strašně uvěřitelně, reálně, lidsky a hlavně neskutečně silně, že u mne tyto scény patří k tomu TOP od MCU....
Samozřejmě pak taky vím, že Avengers 2 mnohé zklamalo, (já mezi nimi ale úplně nebyl)... Jedno ale se zase na druhou stranu musí nechat. Špatný film to rozhodně i přes svoje chyby není..

Každopádně, aby Josh Whedon režíroval F4? To bych asi fakt nechtěl. Ať tam dají někoho jiného. Tohle je projekt, u kterého bych nechtěl být v žádném případě zklamaný, a hlavně bych chtěl, aby ten projekt nebyl jen "další Marvelovkou" ... Chci, aby F4 byla jiná. Třeba postavená podobně, jako GotG, ale s o dost menší mírou humoru... Jasně, tady bude hrát hlavní prim scénář. Ale i přesto si myslím, že by se režie měl chopit někdo, kdo by k tomu měl opravdu vřelý vztah, a co by šlo "od srdce". Například právě na GotG od Jamese Guna to jde neskutečně poznat... Ale ano, i na těch Avengers 1 jde vidět, že k tomu tvůrci nepřistupovali jako k nějakému obyčejnému filmu..

A ano. Teoreticky by jedním z vyvolených mohl být klidně již zmiňovaný Matthew Vaughn. Byl bych rozhodně pro. Ale režisérů se hodí pro tuto látku více. Ale ani u toho sem tam zmiňovaného Peytona Reeda bych si tak nebyl jistý. Ant-Man špatný není. Ale o nic extra a převratného taky rozhodně nejde.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-04-18 21:22:14 | 0 0
martsebe: Tak ano, představa fanoušků je skutečně, že by si manželé střihli manžele. Marvel si je přání fanoušků dobře vědom, ovšem to neznamená, že budou každou castingovou volbu řídit fanouškovskými přáními (na nějaké drby typ Cavila pro Wolverina prý můžeme zapomenout). V případě Krasinkiho se nicméně Marvelu skutečně líbí představa, že by v něm získali děvečku pro všecno (skutečně hlavní role, režie i scénář), a kromě čtyřky by potenciálně se mohl podílet i na dalších projektech (hororově ladění Midnight sons). Tudíž s Fiegem momentálně jednají o všech variantách, a záleží na co všechno Krasinski kývne. Lidi ve skupině jsou ale toho názoru, že soudě dle rozpoložení situace, je skoro jisté, že na NĚČEM se s Fiegem určitě domluví. Zůstává jen otázkou co všechno to bude.
Pokud jde pak o Blunt. S tou Marvel zřejmě prozatím nejedná, a sama už dala najevo, že o podobně velké a dlouhodobé závazky moc zájem nemá. Ale existuje varianta, že pokud by se Marvelu plně upsal její manžel, tak existuje jistá šance, že by jeho prostřednictvím mohla být do MCU vtažena i ona.
Pokud jde pak o scénář Chrise Columbuse, jeho detaily neznám, ale počítá se, že v nový film bude v nějaké míře obsahovat Mole Mana a pokud by Krasinski kývnul na napsání scénáře, tak spíš věřím, že by začal od nuly.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2020-04-18 20:47:21 | 0 0
Whedon je asi největší fanboy co může bejt, takže on by rozhodně do toho srdce dal. Avengers 1 jsou pořád boží a Avengers 2 se zase zbytečně rozpadali, místo aby to byl celistvý příběh. Ale jeho intimní scény, kdy si postavy jenom povídají a celkově, kdy jde chemii mezi postavamy pořád fungovy na jedničku. A F4 musí pořád stát hlavně na té "rodinné" dynamice a tudíž je Whedon vlastně přesná volba.

Ant-Man z filmařského hlediska sice nebyl možná nic extra, ale v srdcích lidí je to něco extra. A lidi byli dosti zklamáni, když hrozilo, že trojka nebude. A opět co v těch filmech dokonale funguje je ta rodinná dynamika. Reed má navíc evidentně k F4 velký vztah, takže by se to na tom mohlo realtivně hodně promítnout.

A pak Krasinski. Přiznám se, že jsme se dozvěděl relativně nedávno, že je to horký favorit fanoušků na roli Reeda (a o vteřinu později mě napadlo proč né Blunt na Sue? A asi o 30 vteřin později ejhle ona je taky jednička:D. A po Tiché místě, kde Krasinski podal neskutečně suprovej výkon a to beze slov, kde na každém výrazu tváře bylo vidět, jak ta postava nese tíhu za celou svojí rodinu na svých bedrech (což u Reeda musí tohle být taky, přece jenom pocit viny za to co se jim stalo, by tam neměl chybět), tak už si tam asi nepředstavím někoho jiného. A jeho režie byla taky velmi dobrá a Tiché místo 2 vypadá ještě líp, takže pokud by to chtěl i zrežírovat a chtěl si k tomu ještě napsat scénář, tak ať to proboha určitě dají jemu. Hlavně ale ať kejvne na tu roli.

Ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se pokusili oprášit ten scénář Chrise Columbuse z 90. let, kdy to měl i režírovat a Foxové to zařízli kvůli rozpočtu. Prej je ten scénář výbornej a Feige o něm ví. Jen ho upravit, aby to zapadalo do MCU.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-04-18 20:19:12 | 0 0
David007: Jak jsem řekl, momentálně se rozhodně jedná s Krasinskim. Jakékoliv další varianty, ať už Whedon nebo kdokoliv jiný, čekejte pouze v případě, že Krasinski o režii čtyřky nebude mít zájem. Takže je na místě se ptát, jestli by ti sedla Krasinskiho režie.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-04-18 19:32:33 | 0 0
Ne.... Já nechci, už dost.... xDD
Ne, teď vážně. Jako Avengers 1 je super.
Avengers 2 mi sice taky nevadí, a zvláště neuvěřitelně se mi líbí scény, kdy jsou Avengers v Hawkeyeově domě, kdy se chovají tak nějak lidsky, a celkově kdy prostě není vůbec žádná akce, jen mají hlavy dole a přemýšlí co s tím... Celkově ta myšlenka a následná realizace onoho zpomalení (pozastavení) příběhu a ohlédnutí se zpět působí tak strašně uvěřitelně, reálně, lidsky a hlavně neskutečně silně, že u mne tyto scény patří k tomu TOP od MCU....
Samozřejmě pak taky vím, že Avengers 2 mnohé zklamalo, (já mezi nimi ale úplně nebyl)... Jedno ale se zase na druhou stranu musí nechat. Špatný film to rozhodně i přes svoje chyby není..

Každopádně, aby Josh Whedon režíroval F4? To bych asi fakt nechtěl. Ať tam dají někoho jiného. Tohle je projekt, u kterého bych nechtěl být v žádném případě zklamaný, a hlavně bych chtěl, aby ten projekt nebyl jen "další Marvelovkou" ... Chci, aby F4 byla jiná. Třeba postavená podobně, jako GotG, ale s o dost menší mírou humoru... Jasně, tady bude hrát hlavní prim scénář. Ale i přesto si myslím, že by se režie měl chopit někdo, kdo by k tomu měl opravdu vřelý vztah, a co by šlo "od srdce". Například právě na GotG od Jamese Guna to jde neskutečně poznat... Ale ano, i na těch Avengers 1 jde vidět, že k tomu tvůrci nepřistupovali jako k nějakému obyčejnému filmu..

A ano. Teoreticky by jedním z vyvolených mohl být klidně již zmiňovaný Matthew Vaughn. Byl bych rozhodně pro. Ale režisérů se hodí pro tuto látku více. Ale ani u toho sem tam zmiňovaného Peytona Reeda bych si tak nebyl jistý. Ant-Man špatný není. Ale o nic extra a převratného taky rozhodně nejde.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2020-04-18 19:29:57 | 0 0
Asi takhle. Favoritem na režii Čtyřky je zcela jednoznačně Krasinski, ostatně je to jednoznačně jeden z hlavních důvodů, proč se Marvel tak horlivě snaží skutečně splnit onen fanoušky vysněný casting. O Whedonovi žádné info nemám, ale lze si velmi dobře představit, že si Mavel jistí zadní vrátka a Whedon je tak jednou z voleb pro případ, že Krasinski o režii nebude mít zájem.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-04-18 17:56:37 | 0 0
Matthew Vaughn

Jinak by mě zajímal styl Krasinskeho. Whedon by mi taky nevadil.. Jeden díl bych ale Reedovi dal taky na starosti..

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu