Komentáře 7

antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2019-09-11 15:09:10 | 0 0
taky musím ríct ze za mě zklamaní skoro 3 hodinovej horor a dopadlo to nejhur jak mohlo k jedničce to má opravdu daleko jednička taky nebyla ´´ horor´´ jak všichni rikaj ale byly dobrý lekačky a jakš takš strasidelny tohle je spíš porádná komedie lekačky nulový a když už tak vtipný šašek nenahání uz takovej strach jako v 1 tam to aspon mělo grády a strašil malý parchanty ale s dospělákama to uz prostě neni ono a nejvíc se mi film zhnusil za 1 tim natahovaim ze se to moc táhlo a nic se skoro nedělo a za 2 tím ze je az moc a opravdu az moc výletu do minulosti - Flashbacky v podání dětí který se táhnout na príc filmem a některý flashbacky sou opravdu dlouhy a k ničemu jediný v co dofuám že je To 3 opravdu nebude a že reziser nebude ze znacky zdímat víc a né jak rikal ze materiálu je pro 3 díl jeste dost prosím jen to ne už zadnej 3 díl tohle bylo opravdu zklamání lekačky nulový a celý film spíše vtipná komedie za mě 4/10
Júwn | Fandíme filmu
Júwn | 2019-09-11 09:20:09 | 0 0
Ja som z filmu odchádzal vyslovene sklamaný. Nakoniec som ale dospel k záveru, že pri mantineloch, ktoré si nastavili prvou časťou, to asi namiešali najlepšie, ako mohli.

Mínusy:
- Premrhaná linka s Bowersom pôsobila ale že úplne zbytočne.
- Lakačky všetky na jedno kopyto, v polovici filmu už dosť monotónny zážitok.
- Na môj vkus slabo vykreslená mytológia Toho. Aj napriek dĺžke to bolo v tomto smere skratkovité.

Plusy:
+ Flashbacky dokreslili, že To terorizovalo deti dlhšie, boli s ním konfrontované počas mnohých príležitostí, pridalo to na hĺbke ich depresie. To mi v prvej časti chýbalo.
+ Flashbacky zároveň pekne (aj keď zdĺhavo) premostili charaktery dospelých s deťmi.
+ Výborne obsadení a zahraní dospelí.
+ Pennywise po To1 držal nastolený štandard. V jednotke ho využili na postrašenie, v dvojke by to ale asi nešlo. Na to sme s ním boli už moc oboznámení. Klaun teraz nastavoval zrkadlo dospelákom, bol manipulátor, hral na psychiku postáv, ale zároveň z neho bolo cítiť to, čo v knihe. Obavy.

Mínus/Plus:
-+ Celý film prešpikovali komediálnymi momentmi, čo je na ploche 3hod veľa, ale hlášky dávkované v rozsahu cez 1000strán knihy mi pri čítaní dávali ten pocit, že sú veselá parta. Vo filme to možno nahustili príliš, ale možno je naša chyba, že sme čakali po jednotke niečo viac jedničkovité. Možno filmári chceli spraviť prelom medzi detským strachom a dospeláckym nadhľadom. Vysvetľujem si to tak, že detský strach cez optiku dospelého nefunguje. Dospelý človek cíti v najväčšej miere povedzme hrozbu nebezpečenstva, zranenia atď. ale iracionálny strach je skôr doména detí. V tomto svetle sa dvojka zachovala obstojne.

Hodnotil by som preto 6,5/10
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-09-10 19:28:07 | 0 0
Film jsem ještě neviděla, ale recenze mi přijde jako celkem trefný popis těch méně fungujících pasáží knižní předlohy, což mě v kombinaci s faktem, že ty lépe fungující byly skoro všechny nějakým způsobem využity už v jedničce, vede k tomu, že bude asi docela trefná a pravdivá. Ona totiž už kniha měla lepší a horší části (a zrovna ty dospělé byly už v ní o dost méně zajímavé a úderné, než ty dětské) ale její výhodou bylo, že je dokázala střídat a prolínat tak šikovně, že výsledné vyznění bylo pozitivní. Tohohle esa se ale filmové zpracování dobrovolně vzdalo hned na začátku, takže jiný výsledek, než jaký předkládá většina reakcí i recenzí se vlastně ani moc očekávat nedal. Bohužel.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-09-10 18:41:11 | 0 0
Mě to taky zklamalo 6 z 10. Nejlepší scény byly na začátku s tím homosexuálem a zhruba v prostředku na tom baseballovém hřišti a na tom zábavním parku (ten kluk si to zasloužil za to co dělal na začátku) . Líbilo se mě, že vysvětlily proč musel Georgie umřít taková blbost , ale potěšila. Konec se strašně táhne a navíc je to ptákovina entita stará miliony let a takhle ji porazí.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2019-09-10 18:37:09 | 0 0
Naprostý souhlas s recenzí. Jednička byla fakt fajn a strašidelný sekvence se aspoň snažili být strašidelný. Tady? Téměř každá scéna s klaunem byla vtipná, k smíchu a smálo se celý kino. Těžko pak věříte těm postavám ten strach když je to vtipný. A navíc naprostý minimum praktických efektu. Všechno CGI a ještě k tomu hrozný např. Ta babka byla fakt pěst na oko. Čekal sem podle traileru něco jinýho.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-10 18:28:14 | 0 0
Já dal jedničce 5-6/10. Čili toto bude očividně horší
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-09-10 17:59:53 | 0 0
Takto je pravda ze film bol slabší. Avšak nemyslím si že si zaslúži take hodnotenie. Pri všetkej úcte k autorovi článku si myslím že ako aj tu tak aj v iných stránkach To 2 trpí príliš vysokymi ocakavaniami. Ja nie som narocny divak ale chápem že z roka na rok su tie očakávania coraz vacsie a väčšie. Preto sa obavam ze aj ten Joker aj ked tomu filmu verim nebude taky uzasni ako o nom pisu lebo v konecnom dôsledku ani tie filmove festivali nie su to co bývali.