Komentáře 29

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-09-04 11:41:05 | 0 1
Mysule: Klidně neraguj, ale za a) buď prosím tě tak hodná a zjisti si rozdíl mezi flamem či trollingem a diskuzí, kde má dotyčný jiný názor než ty a dává to slušně a věcně najevo (což ty zjevně okamžitě považuješ za rýpání a urážení á lá hádka na pískovišti v mateřince). Za b), když už mě obviňuješ ze "šíření bludů", tak by bylo záhodno, abys ty sama (dokonce hned v tom samém komentáři!) bludy nešířila, k čemuž by stačilo, kdyby ses vyhýbala tématům u nichž si nejsi jistá a nepsala o filmech o kterých zjevně nic moc nevíš, nezajímají tě a máš v nich hokej (on totiž google občas všechno nezachrání, víš a umět do něj něco naťukat, neznamená automaticky správně interpretovat to, co z něj vypadne). A používat tuto "google metodu" na podporu a hájení svých kritik a vyhraněných názorů, to je cesta rovnou do diskuzních pekel, protože lhaním a psaním polopravd své tvrzení akorát tak sama shazuješ a posíláš do kanálu.
Takže ne, LGBT stále NENÍ všude a i když v blízké budoucnosti se nějaké projekty s touto tématikou připravují, ani pak NEBUDE všude. Tečka. Bude sem tam někde, takže pokud tobě tato tématika vadí (jako, že mám z tvých hysterických komentů pocit, že tě musí vyloženě dovádět k šílenství), máš stále neuvěřitelně široké množství filmové a seriálové tvorby, v níž se můžeš jako divák bez obav realizovat. Tak se uklidni, taky se zhluboka nadechni a běž si pustit třeba nějakou pohádku na zklidnění nervů. Ale prosím tě ne Krásku a zvíře, tam by ti mohla z té šílené, dvou-scénové propagace gayů, která zničí dětství minimálně jedné generaci, prdnout cévka :-).
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-09-04 10:17:24 | 0 0
Fimi:
Deadpool je pansexuál, byl i propagovaný jako LGBT postava. Možná to není v souladu s komixem...? Však ty jsi komixový fanoušek, tak bys určitě dokázal vyjmenovat hromadu dalších LGBT postav, co zatím nejsou ve filmech.
Ten druhý troll byl Oggy. Asi pošel na nedostatek pozornosti. :)
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-09-04 07:42:13 | 0 0
Fimi: Mas šťastie
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-04 07:22:42 | 0 0
Tomo tak to šlo zcela mimo mě
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-09-04 06:45:52 | 0 0
Fimi: Myslim ze hovorí o Oggym. Taky dement co nam chcel ukázať ako je strasne inteligentný ale po 4 komentaroch dáko zduchol. Uz ani neviem pri akom clanku to bolo asi o zabanovani dakej americanki kvoli tomu ze pred par rokmi mala na sebe tusim blackface alebo podobna hovadina.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-04 06:13:05 | 0 0
Mysule proč Deadpool? Který je ten druhý uživatel, Flipus?
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-09-03 23:59:35 | 0 0
Takže...pro lidi, co neví, že existuje Google:

LGBT POSTAVY V SERIÁLECH:
ARROW: Curtis, Nyssa, Nick, Paul
THE FLASH: Captain Singh, Hartley
LEGENDS: Sara, Ava, Constantine, Obsidian
SUPERGIRL: Alex, Maggie
BLACK LIGHTNING: Anissa
BATWOMAN: Batwoman

VE FILMECH:
Deadpool, Harley Quinn, Poison Ivy, Wonder Woman, America Chavez, Negasonic Teenage Warhead
Valkyrie + samozřejmě někdo, s kým bude mít vztah.
Spiderman měl být z ničeho nic gay v nějakém dalším filmu.
Black Mask má být v Birds of Prey údajně gay.
Mimo superhrdinský žánr: Brumbál, Grindewald v Potterovi

"Marvelovky" jsem použila blbě jako souhrnný název pro filmy se superhrdiny, protože to v podstatě nesleduju a mám chaos v tom, co je Marvel, DC a kdovíco. Hafo z toho ve skutečnosti není Marvel. To nic nemění na věci, že LGBT je v poslední době všude.
A přečti si po sobě ten tvůj příspěvek,zhluboka se nadechni a zkus nezaujatě zhodnotit, kdo tady neustále má potřebu urážet. Co věta, to rýpání... Fakt na ty tvoje flamy už nehodlám reagovat stejně jako na toho druhého NPC trollíka, co si nedávno založil účet jenom aby mohl otravovat.
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-09-03 21:36:22 | 1 0
Emma: Ale tu nik nehovoril o Marveli ale všeobecne o filmoch. A nátlak možno nie je taký velký ale rozhodne bude lebo USA. A ani sa nebudem čudovať ak v budúcnosti v rámci rovnosti pohlaví a LGBTQ komunity zákaz chodiť do tej istej miestnosti s nimi na film ale nie preto že to chceme mi ale preto že to budú chcieť oni. A ak ti to príde prestrelené tak vec že v roku 2019 nemožeš povedať že existujú 2 pohlavia bez toho aby ťa zabanovali. A začína sa to celkom dosť stupńovať takže až také vykriky do diskusii to nie sú. A keď už tak nech vlna LGBTQ filmov príde prirodzene ako vlna komiksov a nie kvoli korektnosti.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-09-03 18:02:24 | 0 1
Mysule: To už jsi mi psala, že tu má ze mě každý srandu, to už je staré a vyvrácené, zkus příště jinou osobní urážku (když teda jinak "diskutovat" nedokážeš). A pokud jde o zbytek tvého výlevu... Hele, ty toho o dnešních dětech moc nevíš, viď? :-) No nic, sni dál... A 4%, že je moc? Děvče moje, to bylo málo od samého počátku, protože se počítali jen ti, co se veřejně a oficiálně přiznali a vůbec se nebraly v potaz pozdější výzkumy ženské sexuality ani transexuálové a jejich sexualita, která je kapitolou sama o sobě, protože (kupodivu) i mezi nimi se najdou homo i hetero jedinci.
Ale to je fuk, evidentně této problematice nerozumíš, jen se proti ní vymezuješ (což je v ČR poměrně běžný neduh), tak se radši vraťme zpět k filmům. Hrozně moc by mě totiž zajímaly konkrétní příklady dosavadních marveláckých filmů, ve kterých je tlačeno na LGBT komunitu. Seriály nesleduju, takže tam netuším, ale pokud já vím, tak jediná homosexuální postava v celém dosavadním MCU je Valkyrie a to se ještě ví jen proto, že o tom mluvili herci a štáb (ve filmu to řečeno není). Jo a pak vlastně ještě ten bezejmený chlápek na sezení "anonymních pozůstalých" v EG. No ty jo, víc jak dvě desítky filmů a už celé dvě postavy. To je teda nátlak na mládež jak sviňa...
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-09-03 12:42:52 | 0 0
Oprava: "Měli jste sex s osobou stejného pohlaví?" tam samozřejmě mělo být.
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-09-03 12:05:32 | 0 0
Emma: LOL! LOL!!!
Zrovna tento Joker fakt nevypadájako něco, co by si děcka houfně pirátily. Je to na ně moc psychologické drama a ne dost barevné s mnoha efekty jako typické PG13 Marvelácké filmy a seriály, které právě v poslední době tlačí LGBTWTF. Tudíž tento Joker je asi tak 1000X neškodnější, než ty PG-13 LGBTWTF věci.
4% jsou podhodnocená? To říká kdo, LGBT studentka gender studies na univerzitě v Commiefornii? :D Naopak 4% jsou pravděpodobně přestřelená, protože původní metodika byla založená na otázce "měli jste sex s osobou opačného pohlaví?" a neřešilo se, jestli ten sex byl jenom nějaký experiment z divokého mládí pod vlivem chlastu a drog, nebo ve věznici, kde jaksi možnost sexu s opačným pohlavím není. Takže laskavě nešiř bludy. Stejně tu má z tebe každý akorát srandu.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-09-02 17:05:24 | 0 1
Tomosaurus: Jenže o to právě jde, že se to zatím absolutně neděje a gay vztahů je (oproti hetero) ve filmech ve srovnání s realitou stále daleko méně, než v reálném světě. Nejsou to ani ty umrněný 4%, což je v dnešní době už dokázané jako značně podceněné číslo. Přehané a na sílu tlačené je to jedině tak ve filmových diskuzích na internetu a v rovině čistého slibování a spekulací, protože už se o tom mluvilo u hromady filmů, ale skutek nakonec buď utek úplně, nebo šlo o petivteřinový totálně nepodstatný záběr, viz. třetí díl nového Star Treku.

Mysule: Samozřejmě, že rozdíl chápu a samozřejmě, že ho ignoruju. Proč ne, vždyť je to v diskuzi o negativním ovlivnění diváků filmem zcela irelevantní? Nebo ty snad v dnešní době, kdy děti a mládež dělí od získání jakéhokoliv snímku jedno kliknutí, pořád ještě věříš, že když je film eRko, dotyčné skupiny se k němu nedostanou a nemohou jím být ovlivněny? Že rating má dneska ještě nějakou jinou, než čistě pokryteckou funkci typu "my jsme jim na to koukat oficiálně nedovolili, my jsme z obliga"? Že negativní ovlivňování probíhá jen v kině a doma ne? Aha... No, to je opravdu velmi "neignorantský" přístup.
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-09-02 01:19:14 | 0 1
Emma: Rozdíl mezi Rkovým a PG-13 filmem chápeš? Očividně ne, nebo jak je tvým zvykem záměrně ignoruješ.
Takže proveď tu činnost, kterou vyjadřuje tvůj avatar. :)
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-09-01 22:33:05 | 1 0
Emma: Nie nie su ešte vsade to uznavam. Ale to nemeni nic na tom ze za posledných par rokov sa homo vzťahy vo filmoch rapidne zvysili pricom tie vzťahy povedzme si úprimne ani nie su v 60% dôležité ( hovorim o rôznych serialoch Arrow a podobne). Ale aby som neignoroval tvoju otázku tak je to Love Simon a Miseducation cameron post a to su najdôležitejšie. Určite ich bolo viac. To nemeni nic na tom ze filmov typu Joker nebolo za posledne roky az tak výrazne vela ako nárast homosexualnych filmov alebo filmov zo SJW a LGBT tematikou za posledne roky. Cize preto. Nechap ma zle. LGBT mi nevadia a ani ich nepodporujem. Nie ze by som nechcel . Proste nech si ziju ako chcú. Nepotrebujem ale aby boli cielene menené alebo natacane filmy kvoli SJW alebo LGBT len preto lebo sa citia neakceptovani ( ano viem co im robili v pocas dejín). Nehovorím ze to tak 100% bude ale zacinam sa toho bat keďže hlavne SJW zacinaju nicit filmovu a videohernu zabavu. To je všetko co som chcel povedať. A to s Dumbledorom podľa môjho skromneho nazoru si niektoré veci (pri všetkej ucte k JKR) zacina dodatocne dokreslovat alebo vymýšľať. Jednou z nich je aj vzťah Dumbledora s Grindelwaldom. Ano bol malinko naznaceni v knihe ale mam pocit ze si ho neskor dokreslila.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-09-01 21:45:15 | 1 1
Tomosaurus: Téměř v každém filmu, jo? A můžeš mi jich, prosím tě, pár jmenovat? Mě nenapadá z hlavy ani jediný významější film z posledních let, kde by gay orientace jakékoliv postavy zasáhla do děje tak, aby to vůbec stálo za zmínku (nebo alespoň tak, jak mimo čistě romantické snímky běžně zasahují do příběhů vztahy heterosexuální). Možná tak Fantastická zvířata a i tam by se děj odehrával prakticky úplně totožně i kdyby inkriminované postavy byly jen dobří přátelé, takže o nějakém "tlačení do tváře" asi může být řeč jen stěží...