Komentáře 19

Jeezer | Fandíme filmu
Jeezer | 2019-07-18 12:24:47 | 0 0
RobbDavis

Jestli ti nedochází rozdíl mezi rasovým postavením dnes a před 60 lety, tak je mi jasný, že nechápeš ani to ostatní, co ti píšu. Doporučuju trochu víc věnovat pozornost nejen filmům, ale i komentářům, na které ti lidi odpovídají. Z puberty jsem vyrostl už několika lety. Tak nevím, kdo se tu pokouší o nepodložené urážky. Zloděj říká chyťte zloděje, že? :D
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-07-17 14:25:16 | 1 1
Pokud se nepletu, tak 007 je pouhé kódové označení (tuším, že i nějak související s oním slavným právem zabíjet) a v minulosti už ho ve filmech měl někdo jiný, než Bond (IMO to bylo v tom díle, kde se zápletka točila kolem dcery nějakého toho těžebního magnáta), takže jde jen o recyklaci již dříve nastíněné/použité zápletky. Jediná věc k potenciální diskuzi, která tedy vzniká je tudíž čistě fakt, že jde o černou ženu (navíc ne prvoplánově atraktivní sexbombu, jak už několikrát zaznělo i zde) a to je prostě pro určitá individua nepřekonatelný problém. Kdyby šlo o bělocha, nebo miss universe, je to každýmu putna, takže si nemyslím, že má vůbec smysl o tomhle s kýmkoliv vážně a na úrovni diskutovat. I když rozhodně by byla vtipná diskuze na téma proč u Craiga nevadí a nikdy nevadilo, že nejde o prvoplánového svalovce, modela a krasavce, ale tady u slečny je to zjevně problém. Ale to je holt to rovné a vůbec ne diskriminační vnímání žen a mužů ve filmovém průmyslu.
RobbDavis | Fandíme filmu
RobbDavis | 2019-07-16 20:06:51 | 0 0
Jeezer:

Jdeš na to dobře no :) Ale ani já nemusím být psycholog, abych poznal, že nevedeš debatu, ale jen útočíš, provokuješ a nejsi schopen reagovat na to co bylo napsáno. Tvá srovnání a řeči jsou vskutku exkluzivní a originální, žel, jak vidíš, moc stejných reakcí tu není :) Takže naprosto chápu, že musíš být v opozici - protože někdo musí že :)? Znám spoustu lidí se kterými to v pubertě taky takhle cloumalo :)...Tak sis vybral mě, ale na to co a jak píšu nereaguješ absolutně nijak. Sice netuším co má společnáho datum vymyšlení postavy s dnešním přeobsazováním ikonických postav, ale dobrý. To přežiju :)
Dík, bavíš mě.

Gates:

+1
Asi tak nějak jsem to taky myslel. Starý dobrý Gates :)
Jeezer | Fandíme filmu
Jeezer | 2019-07-16 19:53:15 | 0 0
RobbDavis

Člověk nemusí být psychog, aby dokázal v hrubých obrysech odhadnout člověka podle takového komentáře, jako byl tenhle. Klasická odpověď lidí jako ty: „Neznáš mě celý život, a tak mě nemáš právo soudit“, že? Svět se mění, a časy, kdy byli předlohou výhradně bílí lidé jsou dávno pryč (viz. Bond a Ariel). Zjisti si, z jakého roku ty předlohy jsou. Filmovej fanda asi velký, ale historie nic moc. :D :D Tak ti děkuju za pobavení.
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2019-07-16 19:52:51 | 0 0
A nebude to lesbička?... že by se uspokojila ještě další menšinová komunita.

Mně je ta šereda vcelku ukradená, bude to vedlejší postava a není to nic než provokace. Já se těším na Craiga.. ale co další film? Zbaví se jí, aby 007 bylo zase volné, nebo už v dnešním pomateném světě nesmí být takovou ikonickou filmovou postavou běloch? ...který se navíc opovažuje v době ME TOO svádět moderní ženu.

Ještě že naši filmaři jsou normální a nevymýšlí, že by třeba vojáka Švejka mohla hrát nějaká pěkná Romka.
Gates | Fandíme filmu
Gates | 2019-07-16 19:36:40 | 0 0
Teď to je asi v módě, měnit zajeté koleje, za, prostě jinak.
Hele tady na to jdou docela chytře, neříkají na přímo, že Bond bude žena, černoška, ale že bude Bond a další postava. Někdo tady dokonale popsal, co je James Bond, Brit, vysoké ego, svůdný proutník, ochlasta, špión, muž, běloch.
Tvůrci jsou asi moc lenivý vymýšlet nové příběhy, takže radši přetáčí zajeté značky a aby se zavděčili všem, mění základy. Lidé si ale zvyknout na určitou věc a pak těžce snáší změnit, ale přeci se říká, že je potřeba zkoušet nové věci, ne?
Pokud přijde nějaká nová postava, která nebude mít jméno James Bond, nebude ani v dalším filmu, který ponese název James Bond, ale bude to čistě nová postava, v novém filmu a se svým příběhem, pak je mi naprosto jedno, kdo tuto postavu bude hrát, když ten film mě naláká, milerád se na něj zajdu podívat. Pokud ale vymění Bonda, a přijde další film, v kterém prostě nebude James Bond, ale někdo úplně jiný, přitom to bude jasné pokračování, nebo nedejbože stejné postavy, název James Bond, jen místo muže tam bude žena, tak doufám, že lidé dají jasně najevo, že takové věci musí skončit. A neměnit něco, co prostě funguje.
cavesman | Fandíme filmu
cavesman | 2019-07-16 19:27:03 | 0 0
ne§gr kam se podíváš -HNUS
RobbDavis | Fandíme filmu
RobbDavis | 2019-07-16 18:38:35 | 0 0
Jeezer:

Jeee, to jsem rád, že sem vstoupil někdo nový. Dle komentu moderní, težce erudovaný a zarytý znalec filmu a fanoušek kultury. A možná i trochu psycholog, co? Vidím, že z toho co jsem napsal sis vzal - a nebo hádám spíš vzala - jen tu poslední větu. ale o tom co jsem psal o Bondovi nic..no nevadí. Pokud to tady chceš normálně objektivně rozebrat, nemám s tím žádný problém. Nebudu tady, ale nic řešit s někým kdo o mě nic neví a hodnotí vše na základě jednoho příspěvku, který mezi řádky spíš pláče nad tím, co se dnes děje. A to nejen v Hollywoodu. Pro mě jsi tu nový člověk, chceš-li mě aspoň kritizvat a poučovat objektivně, přečti si tu moje jiné komenty. Zejména zjistíš, že mi není -náct a že na filmy koukám celý život, atd, atd, atd...ale to samozřejmě nemusíš. Pokud celkový kontext, který myslím a který jsem lehce zmínil - viz. Ariel... nevidíš nebo nechápeš nebo nechceš vidět... zdá se, že jsi omezenější, než Tvůj příspěvek. Ale každý názor má být slyšet. Můj i Tvůj. Mě zkrátka rmoutí co se děje a kam to vypadá, že spěje...
Dominik.acham | Fandíme filmu
Dominik.acham | 2019-07-16 17:10:56 | 2 0
A jako docela se i divím tomu, že Bond by chtěl svádět zrovna ji... Já myslel, že pálí jen za nějakýma pěknýma babama
POciSEM | Fandíme filmu
POciSEM | 2019-07-16 16:40:33 | 0 0
Tak to se bavíme o nějakym spin-offu ne?
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2019-07-16 16:40:05 | 0 0
Musim se tomu strašně smát ale zároveň je v článku napsáno že Craig nikam nejde takže kde je problém? Ještě že Bondovky mě neberou.
Jeezer | Fandíme filmu
Jeezer | 2019-07-16 16:38:37 | 0 0
RobbDavis

Vážně srovnáváš pohádku s životopisným filmem? Tam je ten tak na autentičnost na trochu jiné úrovni, víš? A ty chceš být brán vážně? :D To jsi mě dost pobavil. Aby se lidi náhodou nezbláznili, že kódové označení dostane ženská. :D Vztekáš se jak malý dítě, když mu někdo sebere lízátko.
dbar | Fandíme filmu
dbar | 2019-07-16 16:22:45 | 1 0
No je to hrozná šereda, proti Jessice Lucas bych nic neměl... Samozřejmě že v dnešní době všude musí tradiční postavy nahrazovat menšinami a samozřejmě já se na takový film taky dívat nebudu. Ten životopisný film o Hitlerovi, kde Adolfa měla hrát židovská dívka, se už neplánuje :-) ?
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-07-16 15:27:55 | 0 0
Tento rok končí Rambo pokud se nepletu třeba to po Stallonovi taky převezme ženská u Indiana Jonese je taky verze, že tam bude ženská. Jinak souhlas pěkná ženská to rozhodně není a z představy, že tam bude jak Bond svádět chlapi je mě na blití (žádný rasismus)
DanielFF | Fandíme filmu
DanielFF | 2019-07-16 15:11:20 | 0 0
RobbDavis: Dobrý postřeh s tím Obamou :D Máš naprostou pravdu
Lamarr: Taky dobrý postřeh, podle mě se snaží nenápadně připravit půdu pro to, aby mohla v budoucnu definitivně převzít štafetu po Craigovi, pokud bude její postava u diváků úspěšná, ale to je jen můj osobní názor.
Každopádně k pár bodům v článku bych chtěl říct pár věcí. Co se týká nějakých studií, tak si musíme uvědomit, že ten, kdo danou studii dělá a financuje, tak od ní chce konkrétní výsledky. Myslíte si, že by byla studie zveřejněna, kdyby byly odpovědi neuspokojivé ve všech pro ně důležitých bodech? Navíc se už nikde samozřejmě nemluví o tom, co za lidi bylo vlastně dotazováno, což je také poměrně důležité. Je opravdu málo studií, které jsou nezaujaté/nestranné a při směřování dnešního Hollywoodu si myslím, že ta nestrannost a nezaujatost zde bude ještě menší. A co se týká toho rozdmýchávání ohně nebo vášní, jak je uvedeno v článku, tak právě o to jde. Že se objeví ve filmu nějaká agentka, která v době nepřítomnosti zastupovala Bonda, to by až tak velký problém nebyl. Ani to, že má nyní jeho číslo, protože Bond oficiálně skončil u MI6. Ani její barva pleti by v izolaci zas tak velký problém nebyl, s tím už nicméně začíná souviset ono rozdmýchávání ohně, který feministé v Hollywoodu záměrně dělají, aby pak mohli všechny označovat za rasisty a utlačovatele žen. V oficiální zprávě z produkce je totiž řečeno tohle- "Bond zkouší své sváděcí metody na novou agentku 007, ale je zaskočen, když nefungují na skvělou, mladou černou ženu, která jen koulí očima a nemá zájem vlézt Bondovy do postele. Aspoň tedy na začátku". A teď mi řekněte, jestli vám to takhle napsané připadá jako normální :D Je zde jasný náznak feminismu, záměrné vypichování něčí rasy (neměla by být barva pleti bezpředmětná, když je přeci ta "rovnoprávnost"?) a částečné shazování hlavní postavy. A když si na tenhle přístup začnou stěžovat fanoušci a každý alespoň průměrně myslící člověk, který ví, že tady není zvolen normální a přirozený přístup, tak jsou všichni tihle lidé špatní a jsou to rasisti atd.? Byl bych hrozně rád, kdyby se také začalo poukazovat na to, že mnohé z těchto provokací začínají právě jedinci z filmových studií a různých společností, protože jednostranného nadávání na názory a postoje běžných lidí už je všude po internetu fakt moc.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu