Komentáře 19

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-03 12:18:41 | 0 0
No, byl tam nějaký příslib univerza, měl být nejspíš v dalších SSq, měla být nějak romance Harley a Joker ale tak ještě že to nedopadl. Bohužel univerzum se rozpadlo. Ale souhlasím, prostě někteří zaporaci byli lepší...já mám mcu vesměs rád ale je tam také plno věcí co mi vadí, i několik filmů se mi nelíbí. Co se týká padouchů v MCU tak hlavně seriáloví jsou úžasní, nevím jak moc sleduješ mcu seriály...
Russia | Fandíme filmu
Russia | 2019-06-03 11:54:21 | 1 0
Jakého universa, toho zničeného, který už v podstatě neexistuje? Navíc sájm o sobě Joker měl tak málo prostoru, že sotva bych si řekl, zda je dobrý nebo ne. Thanos měl prostoru dost, možná sem tam něco zmanipuloval, ale.... no samo o sobě to na Palpatina nemělo (novou trilogii, nechci do toho tahat, přece jen v prequelech mohl za vše co se dělo) . Loki se taky zdál, že bude manipulovat, ale byl to jen vtip. Nechci však ve všem tvrdit, že MCU je špatný, jak jsem psal mají pěkný vyzuál, sem tam zajímavý myšlenky a celkem zajímavé příběhy, jen mi chybí holt některý věci
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-03 10:57:40 | 0 0
No a to je rozdíl mezi jokerem Ledgerem a Letem, prostě jeden je součást univerza a druhý jen obyčejné trilogie... Palpatine je skvělý ale bojím se co udělají v ep 9 s ním. Thanos je jeden z těch lepších v MCU, taky manipulátor akorát to moc neukázali ty manipulace a tahání za nitky
Russia | Fandíme filmu
Russia | 2019-06-03 10:13:17 | 1 0
No psal jsem tady delší komentář a nepodařil se přidat..... pro jendou jsem zapomněl kopírovat.
Takhle chápu, že smlouvy, ale jde taky o záporáky a jistou zranitelnost hrdinů. Thanos jako záporák celkem šel, ale oproti Jokerovi (Joker přece jen v Temném Rytíři dokázal krásně ubližovat i hrdinovi a to nebyl silnější, ve Star Wars je Palpatine, který je mistrem manipulací). Prostě i na tomhle záleží, Thanos byl silák co měl zajímavou nihilistickou myšlenku, ale to z něj nedělá nejlepšího záporáka, Loki byl zpočátku dobrý, ale pak mě už jen štval,
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-03 09:01:07 | 0 0
Já ti rozumím, mám to stejně na die hard nedám dopustit, zejména první tři díly...ale jde o to že jsou to vše jednohubky (jak filmové tak komiksové, žádné série)proto se tam buduje napětí lépe...kdyby v jako Vendetta, Watchmen a Constantine byla série o na sebe navazujících deseti dílů nebo propojený Dc Vertigo univerz tak by to bylo úplně něco jiného...je jasný že se nemůžeš bát o iron mana nebo buckyho když víš že herci podepsali na devět filmů a tedy jen tak neumřou...a to samé BvS nebo zaporaci např MCU či Dceu...smrt Supermana s tebou nehne protože umřel hned ve druhém filmu a tobě je jasný že prostě ještě bude v dalších X filmech, tak kde je nějaké napětí...trilogie Batmana byla skvělá, ale to není univerz mohlo to tedy skončit jakkoliv protože na to nic nenavazuje, napětí tedy funguje...můj názor...jinak ano souhlasím v mcu je málo dobrych padouchů, tedy pokud nesledujes seriály, tam jsou mnohem lepší padouši...ale i tak mám některé z filmů rád...
Russia | Fandíme filmu
Russia | 2019-06-03 08:36:03 | 1 0
Podívej se, tyhle filmy můžu vidět třeba desetkrát do roka a pořád citím tam jisté napětí (Smrtonosná past) jenže u MCU se podívám jen jednou a už nemám ptořebu se dívat znovu. Co se týče komiksových filmů, tak V jako Vendeta, Constantine, Watchman, trilogie Temného rytíře, to vše patří mezi ty nejlepší a v případě i té trilogie, v MCU jsem neviděl lepšího zporáka, než byli ti v Dark Knight.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-03 06:12:28 | 0 0
Možná kdybys věděl že Willis má podepsáno na více filmů a série na sebe navazuje tak bys věděl že se o něj nemusíš bát. Ale takhle věděl jsi že po jedničce přijde dvojka? Po dvojce trojka? Nevěděl, a tak ses o hrdinů bál. Dal je taky prostě to že jednohubku akční z devadesátých let nemůžeš srovnávat se superhero komiksovými velkofilmy roku, které vesměs jedou podle jednoduchých struktur a vždy dle jedné z pár šablon a to teď mluvím jak o Marvelu tak Dc... samozřejmě se to dá ale vesměs jsou to prostě zábavné superhero filmy. Kdyby teď udělali filmový univerzum V jako Vendetta, Sin City, Watchmen, tzn nebyly by to jednohubky, viděl bys že by to dopadlo stejně jako MCU nebo Dceu
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-03 06:12:26 | 0 0
Možná kdybys věděl že Willis má podepsáno na více filmů a série na sebe navazuje tak bys věděl že se o něj nemusíš bát. Ale takhle věděl jsi že po jedničce přijde dvojka? Po dvojce trojka? Nevěděl, a tak ses o hrdinů bál. Dal je taky prostě to že jednohubku akční z devadesátých let nemůžeš srovnávat se superhero komiksovými velkofilmy roku, které vesměs jedou podle jednoduchých struktur a vždy dle jedné z pár šablon a to teď mluvím jak o Marvelu tak Dc... samozřejmě se to dá ale vesměs jsou to prostě zábavné superhero filmy. Kdyby teď udělali filmový univerzum V jako Vendetta, Sin City, Watchmen, tzn nebyly by to jednohubky, viděl bys že by to dopadlo stejně jako MCU nebo Dceu
Russia | Fandíme filmu
Russia | 2019-06-03 00:23:20 | 0 0
Fimi tak Winterfell mi ani nepřípomínej, ale u Godzilly bylo podle mě vše dobře vidět. MCU má krásný vizuál, ale mě prostě chybí nějaký to napětí, ve stylu té Smrtonosné pasti a ať je to jakkoliv velké bečko, pořád je tam to napětí. Snad jedině kdy jsem byl opravdu trochu napnutý bylo až teď v Endgame. Ale takovej Age of Ultron, Iron-man 2-3, Avengers, Captain America, GoG, byť půlka z těhle filmů co jsem teď napsal, tak ty filmy mám rád (kromě Age of Ultorna Iron.man 3), tak ani v jednom filmu jsem žádný napěti necítil (takový problém jsem měl i v sérii Transformers)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-03 00:03:09 | 0 0
Russia není bitva ve tmě jako bitva ve tmě https://www.youtube.com/watch?… no akce v MCU je dobrá jak kde, to je pravda...ale tak Smrtonosná past je hlavně akční béčko z devadesátých let, to prostě nemůžeš tak brát....tím to neobhajuju, to je jako bys řekl že naopak akce ve Smrtonosné pasti je na hovno protože v Raidu je výborná
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2019-06-02 23:53:24 | 0 0
Godzilla bola paradna odporucam
Russia | Fandíme filmu
Russia | 2019-06-02 23:46:55 | 1 0
Bohužel v dnešní době se často hodnotí trailer i podle značky. Tím nechci říct, že MCU je špatný, ale zrovna jejich akční stránka postrádá jakkoukoliv chvíli napětí, jsou sice nějaký ty momentky, kdy člvoěk trochu napnutý je, ale celek je slabí. Třeba Smrtonosná past je v tomhle ohledu skvělá, a cos e týče Godzilly upřímně, to napětí jsem tam cítil, a je to dobře vidět i ve tmě. Nějací lidé si tohle vykecají, rád bych věděl jestli by tohle psalli, kdyby Peter Jackson až letos by natočil Dvě Věže (úplně stejně). Z toho co čtu asi jo, protože se ta bitva véž odehrávala ve tmě, a to je přece strašné a nejde to vidět.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-02 23:04:13 | 0 0
no moc už nezbývá, za měsíc by to mohlo klapnout, vím že chceš rýpat ale nedaří se ti to...
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-06-02 22:01:49 | 0 0
Vzhledem k tomu, že jsem v IMAXu málem usnula nudou už u párminutového spotu na Godzilu (který mi pocitově přišel snad půlhodinový), se tomuhle výsledku fakt nedivím. Dokonce jsem za něj snad i ráda, protože mi pořád ještě dodává naději, že větší části kino-diváků vadí, když snímek nemá žádný pořádný děj ani postavy a stojí celý jen na akci a vizuálu. V poslední době jsem o tom totiž už začínala párkrát pochybovat...
robo | Fandíme filmu
robo | 2019-06-02 22:00:40 | 0 0
fimi: to vis, ze ma, za vsetko hovori 7 mega cez vikend a ze ich aj ma porazila

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Avengers: Endgame

03.05.2019 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest