Komentáře 25

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-05-06 22:49:51 | 0 0
David007: Tak samozřejmě, že ten kluk nebyl na pohřbu "jen tak". Byl tam (kromě již zmiňovaného fanservisu) proto, aby podtrhl emoční dopad Starkova odchodu a hlavně, aby připomněl všem, že Tony Stark nebyl "jenom" Iron Man. Prakticky všichni ostatní účastníci pohřbu, krom rodiny (do níž počítám i Happyho), měli vazby především na Iron Mana, respektive na Tonyho jakožto superhrdinu, ale tenhle kluk byl jiný případ. Sice Tonymu pomohl s brněním, ale poznal ho především jako "Tonyho Starka-Mechanika" a nejspíš s ním i nadále udržoval vazby právě v tomto duchu. To nebylo o superhrdinství a proto pochybuji, že to někdy bude o nějakém klišoidním předávání brnění (i když zcela vyloučit to jistě nelze). Ten kluk nebyl a ani neměl být prvoplánový materiál na hrdinu a nějakého "dědice trůnu"(na rozdíl třeba od Petera). Byl "jen" velice nadaným klukem s obrovským technickým talentem a potenciálem, kterého mohlo jeho mizerné domácí zázemí snadno pohřbít, ale Tony to, na oplátku za jeho pomoc, nedovolil. Vsadím se, že to neskončilo jen novým bramborovým dělem a vymakanou dílnou, spíš bych to viděla na nějaké to stipendium a protlačení na nejlepší školy (jako ostatně u mnoha nadaných mladých lidí, viz CW). A proto to bylo třeba skrze jeho přítomnost ukázat. Aby diváci náhodou nezapomněli, že ve světě MCU, kde jde v první řadě o postavy a o jejich vazby a až pak o čiré komiksové superhrdinství, neumřel "jen" hrdina Iron Man, ale taky miliardář, genius a filantrop Tony Stark. A to máš pravdu, že je sakra pádný důvod pro to, aby tam ten kluk byl...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-05-06 18:04:27 | 0 0
Iron lad je myslím mladší verze Kanga dobyvatele, Immortus pán času zase Kangovo starší verze
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-05-06 17:55:37 | 0 0
Podle mě to byl jen fan service, protože se fanoušci ptali, jak to s ním bylo dál a chtěli ho vidět jako Iron Lad, a zároveň tam prostě chtěli někoho dalšího, kdo Tonyho hodně ovlivnil. Proč bychom měli mít mladého Iron Lad, když máme Iron Spidera? Navíc by to byl "jen" další Iron Man, přičemž Marvel má tisíce dalších postav, které chce ukázat, aby to zůstávalo pestré.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2019-05-06 17:49:45 | 0 0
Sorry, D23 Expo tvra 5 dní...( Jsem si říkal, že to je divné. :DD)
Tj. Od 20. 8. - 25. 8. 2019
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2019-05-06 17:47:38 | 0 0
Však říkám. Moje teorie o čtvrtých (a zároveň samozřejmě posledních) filmech Capa a Iron Mana jsou jen prostě teorie, které se prostě velmi pravděpodobně nestanou...
Na druhou stranu ještě nebylo nikde vyvrácené, že by se tak stát ještě mohlo..

A ohledně toho synka z Iron Mana 3. Jako fakt si myslíte, že se v Avengers: Endgame objevil zrovna na pohřbu Tonyho Starka jen tak? To těžko. O tom vážně a silně pochybuji...
To, že se tam objevil má nějaký pádný a ne-malý důvod..

No, uvidíme. V červenci (od 18. 7. do 21. 7. 2019) se na Comic-Conu v San Diegu pravděpodobně dozvíme víc... Třeba právě tam Marvel Studios odhalí své plány pro fázi 4. Pokud ne, tak se ty plány dozvíme o pár dnů až o pár týdnů později. Odhaduji, že maximálně v srpnu při D23 (23. 8. 2019)
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-05-06 17:27:59 | 0 0
Emma: Jo, o tom podle mě není nutné debatovat. Bucky věděl, že Cap bude pryč dlouho a věděl i to, že Sam dostane štít. Možná to s ním Cap i probíral a Bucky ho sám nechtěl. Jinak jak píšeš, neloučili by se, neposílal by tam Sama a nebyl by tak v klidu a nepřikývl mu, ať si ten štít vezme.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-05-06 17:27:10 | 0 0
Emma ano já

David jak jsem psal níže někde, on se Evans rozloučil.s rolí Capa ale ne Rogerse. Podle mě tam bude jen jako dědek kterého občas hrdinové jako Sam či Bucky navštíví a požádají o radu nebo prostě jen pokecaji či si zahrají šachy a následně Bucky a Sam ponesou jeho rakev jako Cap nesl tu peggyninu...můj názor, leda by daboval nějaký animák ještě...však Rogers žije takže podle mě jeho smrt ještě přijde
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-05-06 17:25:33 | 0 0
David007: Hezky ses z toho vykroutil, ale já mluvil o filmu s černým Capem. Co se týče Rogerse tak tam to možné samozřejmě je, ale nestane se to, klidně se za 10 let vrať k tomuhle komentáři. Chris Evans je s MCU hotov, chce teď dělat jiné věci, takže bude dělat jiné věci, tečka. Jen tím prostě mysleli to, že to není tak, že by už s MCU nechtěl nikdy nic 100% mít.

Co s týče Buckyho tak to že to dělal nevědomě je jedno. Vrah z afektu taky nikdy nebude prezident, prostě to nejde. A Steve Rogers byl Captain America, ale Captain America mu nepatří. Sám se toho vzdal po tom, co viděl, že toho není hoden, takže to není o tom s kým on je kamarád, ale o tom, kdo je toho hoden. Bucky nemůže být Captain America a ani nechce být Captain America, Bucky chce hlavně klid.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-05-06 17:20:47 | 1 0
Je škoda, že spousta lidí, než aby se namáhala pouvažovat nad tím, co je v danou chvíli pro příběh MCU logičtější, radši automaticky hejtí výběr Sama jako nějakou úlitbu menšinám. Takoví lidi podle mě o dané problematice zrovna moc nepřemýšlí, protože by jim jinak muselo dojít alespoň to, že MCU po obřím úspěchu BP nemá podobné čachrování absolutně zapotřebí (když už zjevně nejsou schopní pobrat, že Bucky je po tom všem, co má v MCU za sebou, prostě pro takovouhle roli naprosto nevhodná a nepřijatelná osoba).
Jinak si ale taky myslím, že se bude "Nový Cap" držet spíš stranou (spíše jako symbol, než opravdu výkonná superhrdinská síla) a kromě minisérie ho uvidíme maximálně někde v týmové vedlejší roli (takže vylepšování jeho schopností nebude potřeba-IMO to pokryje nutná technika).

Jo a ještě něco k tématu. Včera jsem byla na EG znova a jak tu někdo (Fimi?) přišel s tou teorií, že Bucky to, že chce Cap zůstat v minulosti, věděl předem, tak si myslím, že to tak skutečně bylo. Bylo to na něm vyloženě vidět, jak se s ním loučil (proč by jinak říkal, že mu bude chybět, když měl být pryč jen pár vteřin?) i jak nepanikařil, když se Cap neobjevil. A osobně si tedy myslím, že předem věděl i to, že by chtěl předat štít Samovi a byl s tím srozuměn, proto mu řekl "máš přednost".
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2019-05-06 17:17:24 | 0 0
Ale když už jsme byli u těch dalších filmů s Capem (že jo "pbd" xD)... Tak si o tom myslím trochu něco jiného.. A co??

Ano, sice Avengers: Endgame uzavřel jednu velkou kapitolu hlavně těch hlavních 6 hrdinů.
To ale neznamená, že by ještě dále neměli dostat prostor. (Viz. Black Widow, a velmi pravděpodobně i Thor)
Kam tím mířím? K teoretickému Capovi 4 a ještě více blaznovské teorii Iron Manovi 4.

Proč zrovna Cap 4? Pamatujete si na to, jak režiséři Russoovci v různých rozhovorech řekli, že Chris Evans ještě není s Marvelem úplně u konce?? Myslím si, že ano. A ano, mohli tím myslet třeba jeho režii MCU seriálu, či filmu, nebo jeho dabování pro ten animovaný bláznivý seriál "What If"..
Ale furt mi něco říká, že by jsme se klidně i mohli dočkat 4. filmu s Capem Amerikou...
A o čem, že by film byl? No přece o tom, jak se Captain snažil dávat Infinity Stone zpět v čase...

Ano, a zmínil jsem i film Iron Man 4. (Upřímně tady si myslím, že je ta šance ještě menší... Na druhou stranu, pokud dostane šanci Cap, tak může dostat šanci i Iron Man)
A o čem, že by Iron Man 4 mohl být? Ono, těch příběhů mě napadá hned několik... Ale že všeho nejvíc mě napadá předání pochodně právě tomu synkovi z IM3.
Upřímně... Proč tam asi vůbec na tom pohřbu ten synek byl??? Jen tak určitě ne... Minimálně tomu věřit prostě nechci... Myslete si co chcete, ale tohle o něčem prostě musí vypovídat...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-05-06 17:09:11 | 0 0
David ale on má pořád křídla i přesto že bude mít štít... Hele to tak asi nefunguje že si lidi řeknou, jasný sice zabil stovky lidí ale nevadí že teď bude ikona cti a hrdosti a hrdinství...to pochybuji. Navíc bucky zemřel někdy ve válce a kdo vi, ano v té době byli bratři ale on se změnil a po ledu náhle potkává po dvou letech sama s kterým se stává takřka také bratr...já ti nevím ale např pro mě spolužáci z vysoké jsou doteď bližší než kamarádi z dětství...u nás teď vyšel Thanos 2 kde na obálce je přesně ten Cap Falcon...některé ty jiné verze hrdinů jsou povedené
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2019-05-06 17:04:13 | 0 0
Hele upřímně se moc nechci dostávat do konverzace předání identity Captaina (Falcon vs Bucky), ale minimálně za mě bych byl radši, kdyby onen vyvolený byl právě Bucky.. Ano, chápu ty teorie, jako že byl Bucky ještě donedávna jakýmsi "teroristou" a podobně.. Ale já na to.. No a co?
Vždyť to dělal totálně nevědomě...
Ale hlavně jsem za Buckyho z důvodu jejich trvalého a nesmírně velkého přátelství už snad od narození.. No ale co už..
A navíc, teď si tak říkám, že když je Falcon Falconem, tak tě své profese prostě bude muset zanechat, což je minimálně u mne prostě škoda.
Jeho křídla mě nesmírně bavila.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-05-06 16:38:27 | 0 0
Hele tohle sice vychází z komiksu ale jsem za to rád protože to je logické vzhledem k minulosti buckyho. Může být ovšem pro horké hlavy hůř, Jane Foster může být Goddess of Thunder čili mighty Thor, Hulk může být ten Amadeus cho, ms Marvel Khamala Khan čili muslimka, iron man ta černoška s afrem, Spiderman černý Miles Morales.
Myslím že z předlohy Cap coby Falcon je toto to nejmenší
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-05-06 15:01:58 | 0 0
eatworld: to mě taky zajímá, jak to vyřeší. nebo to řešit nebudou a Cap se prostě nebude s*át mezi avengers.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2019-05-06 14:42:09 | 0 0
eatworld: to je asi jedinej problém kterej v tom vidím, Bucky je vylepšený supervoják takže pro něj házet a chytat štít jak Cap by neměl být problém, ale Falcon je obyčejný člověk takže nevim jak se s tim popasujou.

Pak ještě souhlasim s tim že jako herec není Mackie nic extra a ve filmech zas tak moc důležitej nebyl ale zase to byl mimo Buckyho asi nejlepší Rogersovo přítel.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Avengers: Endgame

03.05.2019 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu