Tak Hellboy dal doma v USA 12 milionů při ceně 50 mil...pro srovnání původní Hellboy dal 23 milionů při ceně 66 mil... Takže?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-14 09:00:24 | 0 0
Carnage taková dvojka točená Vaughnem, to by bylo..akorát ten boxoffice je pěkně slabý, snad to ale nevadí tolik když to stálo jen 50 mega...uvidíme kde se to zastaví, do Endgame jsou dva týdny...
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2019-04-13 22:35:39 | 0 0
Tak jsem se vrátil z filmu a můžu říct že za mě je film průměr. Rozhodně jsem se nenudil ale ani nemůžu říct že by mě to "posadilo na prdel" ve filmu je opravdu divný CGI (jeden moment s obrama byl fakt jak stromy ze starýho Pána prstenů) přitom občas se chytne a vypadá i dobře, masky jsou na jedničku a monstra vypadají dobře. Jovovich je furt kočka ale jako záporáčka taky průměrná, měla možnost Hellboye aspoň 2x zabít a prostě nic, celkově s ní není žádnej souboj nebo tak a to je škoda. Harbour to zahrál dobře a ostatní postavy mu docela v pohodě notujou. Co je na filmu hodně špatně je střih, je to prostě vidět a kazí to celkový dojem z filmu ale jinak soundtrack super a byl bych osobně rád kdyby došlo k pokračování a mohlo se zapracovat na nedostatcích prvního filmu.
YYX | Fandíme filmu
YYX | 2019-04-12 18:30:14 | 0 0
Vidím, že sa tu nič extra za ten čas, čo som tu nebol nezmenilo.:D
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-12 15:30:27 | 0 0
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-12 11:23:37 | 0 0
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-12 08:27:28 | 0 0
Pro mě je to perfektní béčková laskominka typu Hvězdná pěchota nebo Mortal Kombat...jako béčko to funguje výborně a hlavně ten film si na žádný áčko nehraje... samozřejmě mi tam vadí několik věcí ale to sere pes když mě to ve výsledku bavilo..
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2019-04-12 08:04:00 | 0 0
to Emma: ono uz z trailerov je jasne ze toto nebude psychologicka drama na oskara a milnik kinematografie... ale poctive akcne Bcko. Cize vacsina postav si tam pojde po facku nez ze by sa riesili ich motivy a tak.
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2019-04-12 08:02:11 | 0 0
ja som zvedavy co je pravdy na tom, ze reziserovy zas do toho kecali kravataci, ktori by mali udajne viac zasahovat do finalneho strihu. Nesuhlasim celkom s tym tvrdením ze film je pre vsetkych pretoze potom by nebolo treba rozne zanre.. film si moze kuknut kazdy ale skor si myslim ze je urceny pre fanusikov komixu, preto aj ten rozpocet. Ak by platilo ze film je pre vsetkych tak niekto moze dat komedii 10/10 a niekto 1/10 lebo mu pride trapna.. a vlastne moze ma na to pravo :) len kazdy by si mal vyberat ten "svoj" zaner. Mna nezaujimaju svetove hodnotenia od niekoho kto komix cital ci videl raz v zivote lebo nie je cielovka.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2019-04-12 06:53:51 | 0 0
Ano taky na mě zapůsobil až tak druhej a pak úplně třetí trailer, ale vy všichni kdo se tu pouštíte do Anarvina tak vás nechápu, koukněte se na zahraniční recenze a sami uvidíte že film opravdu není žádná revoluce to zdaleka ne. A prej je špatný i řemeslně, hned na začátku je použitá scéna 2x po sobě po střihu, muzika je zastavená v půlce scény a nahrazena jinou a jsou tam prej zvláštní střihy a to znamená špatnou řemeslnou práci a nic jinýho (údajně byl film sestříhán bez vědomí tvůrců) a dokonce jsou tam prej strašně edgy debilní titulky. Na film jdu zítra a názor si udělám sám a pak to sem napíšu ale nemůžu se zbavit pocitu že spousta lidí tady jen čekala na to až Anarvin napíše o filmu na který se ostatní teprve chystají a těší že není dobrý a konečně si do něj můžete kopnout. Fimi napsal pěknou recenzi a je rozhodně hodně ovlivněn svým fandovským nadšením o tom žádná ale Anarvin je recenzent a kdyby měl recenzovat všechno jen podle toho jestli ho to bude bavit předem tak je recenze trochu o ničem ne? A web by taky neměl smysl o příběhu a filmu ještě mluvit nemůžu ale jak říkám, nějaká romantická hovadina klidně může být opravdu zvlůdnuta řemeslně lépe než Hellboy a prostě se s tím musíte smířit a nebo si udělat názor sami za sebe, takže sem zvědavej kolik lidí co tady nadává na to realně pujde a pak napíše jak to teda nakonec vidí.

Ano já čekám béčko a nic víc, ale to neznamená že budu ignorovat věci jako debilní střih nebo titulky protože to na filmech nesnáším ze všeho nejvíc když jsou tam hloupé a špatné střihy jako třeba v Suicide Squad a že ten měl víc problémů.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-04-12 03:48:59 | 0 0
Jdu až v sobotu každopádně 4 z 10 mě přijde hodně málo. Taky moc od toho nečekám (zaujal mě zhruba až tak 3 trailer humorově mě to přijde tragické soudě zatím dle trailerů) nicméně urážet nebudu nikoho ať se mě to bude líbit nebo ne každý má právo na svůj názor a každému sedne něco jiného.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-12 00:46:03 | 0 0
Tak podle toho, co jsem zatím po internetu četla, to vypadá, na takovou tu precizně zběsilou adaptaci snažící se narvat do stopáže z předlohy co nejvíc, což logicky nadchne fanoušky a znalce komiksů, ašak mine, zmate či rovnou otráví všechny ostatní. Zda je to špatně, nebo dobře, to těžko říct, ale to, co čtu tady, mě v tomto názoru jen utvrzuje (ultra-fanda Fimi je nadšen, nefanda Anarvin zklamán, přičemž nejspíš oba mají svůj kus pravdy a kdo si myslí opak, měl by si IMO vyndat caput z recta a trénovat toleranci). Jen jsem docela zvědavá, na který břeh budu nakonec v hodnocení patřit já, když předlohu sice znám, ale ultra fanda, kterému by v jejím jménu nevadily výtky týkající se primitivního děje, nepropracovaných charakterů a přílišné "přeplácanosti" zas nejsem. No, asi se budu muset nechat překvapit v kině...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-11 22:51:07 | 0 0
pbd: no, upřímně jsem od toho čekal takový ten příjemný lepší průměr, ale film mě bavil a já si ho skvěle užil a nejde o to že komiks Hellboy je moje srdcovka, a proto tomu dávám max hodnocení...moje srdcovka je i Lucifer, Walking dead a seriály jsou pro mě odpady, miluju např komiksovou Ligu hlavně New 52 a film je pro mě slabej, mám rád Ultrona a film je pro mě slabej....takže opravdu to že to mám rád je nepodstatné....tento film mě prostě bavil a já si ho užil a samozřejmě velmi kvituji že je to hodně věrné což právě nejvíc ocení fandové předlohy
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-04-11 22:43:52 | 1 0
Žádná blbá recenze nikdy nebude objektivní. Anarvin není objektivní a Fimi není objektivní. Takhle to prostě nefunguje. Další věc je, že to, že Fimi zná předlohu, není moc podstatné. Film je určený pro všechny a hodnotit film podle toho či jste nebo nejste skalní fanoušek komiksů je hloupost, to by pak každý komiksový film musel udělat čtvrtinu toho, co vydělá.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-11 22:43:33 | 0 0
ano jen 50 milionů se uvádí na netu....takže teoreticky by to mohlo být úspěšné...pokud to dá alespon 150 milionů, bude to úspěšnější než např Liga Spravedlnosti,