Komentáře 14

Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-03-21 18:59:49 | 0 0
Jenže já nemluvím výhradně o těch předběžných "chci vidět, nechci vidět", ale o tom, že se mazalo hafo dalších úplně normálních hodnocení jen proto, že nebyla pozitivní. Zatímco fake pozitivní recenze se nechaly být. A lidi si stěžujou, že jim nejde hodnotit vůbec, pokud nedávají vysoké hodnocení.
Nebudu se tu pořád opakovat jak zaseklá deska nebo nebudu opakovat co už psal DanielFF. Kdo pochopit chce, pochopil dávno, kdo ne, bude dál překrucovat a odpovídat jen na část textu a zbytek "nenápadně" ignorovat.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-03-19 19:10:32 | 0 0
Mysule: Jak píše skresa, odliší se to snadno, stačí se podívat na datum kdy byly jednotlivé názory a hodnocení zveřejněny (a hodně napoví i datum založení jednotlivých účtů). A tu zmanipulovanost tržeb dedukuješ z čeho kromě potíží na jednom webu (kde se to mimochodem děje už poměrno dlouho a upozorňováno na to bylo opakovaně u nejrůznějších filmů i studií) a toho, že tobě se film a jeho propagace nelíbila? Já jen, že to pak bych já klidně mohla tvrdit, že zmanipulované třžby musel mít např. i Temný rytíř, protože mě ten film přijde nudný a o ničem a mediální hype kolem Nolana vnímám jako neskutečně přitažený za vlasy, díky čemuž přeci není možné aby to byla reálná čísla a studio s autorským týmem si je jen nevycucalo z prstu. Ale to bych se sama před sebou styděla...
skresa | Fandíme filmu
skresa | 2019-03-19 18:36:33 | 0 0
Mysule> Problém je, že co se týče CM, tak tam ty negativní hodnocení byly dřív, než ten film vůbec vstoupil do kin.
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-03-19 18:16:50 | 0 0
Emma: Narážím na aféru "I will make it simple and clear" aka identické pozitivní recenze. Negativní údajně trollí recenze musí pryč, pozitivní očividně trollí může zůstat. To fakt vůbec nesmrdí...
Jak odlišili trolla od člověka, kterému se prostě film nelíbil? Kdyby odstraňovali identické recenze nebo velké množství recenzí z jedné IP adresy, tak by se s tím zákonitě svezli i "I will make it simple and clear" trolli, což se nestalo.
Když je zmanipulované hodnocení a uživatelské recenze, tak můžou být zmanipulované i údaje o tržbách. Studio prostě nemůže přiznat, že nějaký jejich film "neuspěl" (= neuspěl tak, jak si představovali). Hlavně když ho tak propagovali a lezli do prdele všem americkým feministkám a jiným SJW pošukům. Kde jsou ty časy, kdy se prostě normálně točily filmy pro zábavu a necpala se do všeho politika?
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-03-18 21:55:11 | 0 0
Rysak: Myslím, že s tím hdonocením máš pravdu. A navíc bych i řekla, že u většiny filmů z MCU v hodnocení taky hraje roli to, že lidi mají subjektivní výtky třeba k ději, nebo postavám, ale současně je jim jasné, že ty filmy jsou po technické stránce a ve srovnání s aktuálním filmovým průměrem na tak vysoké úrovni, že dát jim komplexní hodnocení pod šedesát procent prostě není správné. A jak už tu zaznělo šedesátka je prostě na Rottenech ten zlom.

Mysule: Dobrý vtip s těma tržbama :-). Teda... pokud to je vtip a ne jen názor typu "mě se to nelíbilo, tak to přeci nemůže tolik lidí podporovat", ale to snad ne.
Rysak | Fandíme filmu
Rysak | 2019-03-18 21:27:15 | 0 0
Řekl bych, že u CM se do těch trollů zahrnují opravdoví trollové, z části nové účty za účelem tam dát to malý hodnocení/zájem a taky část lidí co hodnotí málokdy...

U těch co kritizují, ale pak daj vysoký hodnocení, bych i měl trochu pochopení - člověk je po těch letech Marvelovek i trochu kritičtější, třeba se mu nelíbí některý pasáže a prostě má víc připomínek, ale celkový zážitek z kina je výborný
Je to trochu jako kdyby hodnotil zábavnost místo kvality zpracování filmu (což s tím nesouhlasím, ale pochopení pro to mám).
Z části to mohou být prostě jen blbci

Ale je samozřejmé, že k určité generalizaci dojde vždycky... někteří si přečtou novinový titulek, naštvou se a daj, že na ten film nechcou, ale pak nakonec jdou a někteří si tvrdohlavě na ten film prostě nezajdou.



Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-03-18 18:53:07 | 0 0
"I will make it simple and clear." Nevěřím ani RT, ani těm oficiálním tržbám.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-03-18 18:30:23 | 0 0
Tak myslím, že u CM se z tržeb dá celkem dobře vydedukovat jak to s těmi trolly v tomto případě je. Kdyby ji totiž vážně chtělo vidět jen necelých 30% diváctva chodícího na Rotteny, tak by ostatní filmy musely zákonitě dávat miliardy už za úvodní víkend, čili tady fakt není o čem diskutovat. Leda tak o tom, kolik z těch, co se takhle na internetu projevují jsou fakt čistokrevní trollové, kteří nevyjadřují svůj skutečný názor, ale pouze se znaží rozpoutávat kontroverze a kolik si jich skutečně vytváří na filmy negativní názory dřív, než je vůbec vidí. Ale ono to ve výsledku vyjde tak nějak na stejno, protože ani jedno není moc lichotivé...
G36F40 | Fandíme filmu
G36F40 | 2019-03-18 18:02:21 | 0 0
Fimi: Normálního diváka nějaký RT vůbec nezajímá
DanielFF | Fandíme filmu
DanielFF | 2019-03-18 15:47:44 | 1 0
Lee: No jak jsem říkal, trollové v tom určitě sehráli svoji roli, ale ne v takové míře, jak studia a některé servery tvrdí. Měla tenhle problém třeba Wonder Woman? Neměla, protože během produkce ani ve filmu nedošlo k ničemu, co by fanoušky naštvalo. U Captain Marvel se to stalo a z toho důvodu se vedle trollů i spousta normálních lidí rozhodla dát na Rotten Tomatoes "Nechci to vidět". Nicméně studia atd. hází všechny do jednoho pytle, aby nemuseli uznávat, že někde něco udělali špatně, a takhle to potom vypadá.
Cvok: Taky upřímně nerozumím tomu, jak může někdo vůbec brát vážně stránku, která se jmenuje "Shnilá rajčata" :D
Cvok | Fandíme filmu
Cvok | 2019-03-18 14:54:05 | 0 0
Spousta lidí tam dost často nehodnotí film, třeba Kapitánka tam byla shazovaná jen proto, že vytrhli Bri větu z kontextu a udělali okolo toho takový nesmyslný halo, že to schytal film. Rotten Tomatoes vždy byly v tomhle nespolehlivý a snadno zmanipulovatelný, proto je tam i největší výskyt těhle individuu. Takž tady se o nějakém adekvátním hodnocení nedá ani mluvit. Dodneška nechápu, jak ten server mohl získat tolik na vážnosti.
Lee | Fandíme filmu
Lee | 2019-03-18 14:17:16 | 0 0
Pokud se nemýlím, tak Fresh v případě konkrétní recenze znamená hodnocení 60 % a výše, což je lehký nadprůměr (snímek je poté Certified Fresh, pokud je minimálně 75 % recenzí pozitivních, tedy udělily hodnocení 60 % a více a recenzí musí být nejméně 80). A u Captain Marvel bylo v kategorii "Chci film vidět" původně 28 %, což muselo být očividně sraženo uměle dolů, nebylo by to poprvé.
DanielFF | Fandíme filmu
DanielFF | 2019-03-18 13:31:40 | 2 0
K tomuhle je potřeba zdůraznit dvě věci. Za prvé- "útoky internetových trollů" je momentálně nejčastější výmluvou filmových studií, které si odmítají přiznat, že během propagace nebo v samotném filmu udělali něco špatně. Jistě, trollové jsou a tyhle věci dělají, ale tahle obviňování studií jsou naprosto směšná. Třeba u Captain Marvel bylo najednou smazáno přes 54 tisíc diváckých recenzí a nespočet jich byl mazán i průběžně potom. Opravdu věříte, že těchto trollů, kteří záměrně dávají nejhorší skóre jen proto, aby vyvolali nějakou iluzi, je tolik? Výmluvy, nic víc. A za druhé- pokud chtějí udělat na Rotten Tomatoes změny v hodnocení, doufám, že v tom případě do nich zahrnou i recenze od "kritiků". Pokud totiž třeba uvedu zase jako příklad Captain Marvel, tak při čtení nemalého počtu jejich recenzí je jasně vidět, že je ten film zas tak výrazně neoslnil, přesto mu ale dali v závěru "Fresh", tedy nejlepší hodnocení. Divácké recenze jsou tedy problém, ale tohle jasné protiřečení ze strany kritiků je v pohodě? Pokud vážně plánují nějaké změny, tak by se měly týkat všech, jinak se se svojí už tak dost nahnutou věrohodností můžou Rotten Tomatoes nadobro rozloučit.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-03-18 10:24:09 | 0 0
Dá se říct že tihle trollové udělali což Marvel reklamu, lidi si řeknou že když je takové halo kolem toho tak se podívají, zvedne to zájem protože tak hrozný to pr či být nemůže...takže za mě děkuji, těžby se zvednou, dle tržeb se nezdá že by to filmu uškodilo

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu