Recenze: Halloween

Jsem zvedav jestli se bude pokracovat s Alison jako nastupkyni prastrycka. ;)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2018-10-20 15:47:44 | 0 0
Já byl spokojený 8 z 10 ke konci se nabízela možná klička i na pokračování bohužel ji režisér nevyužil.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-18 19:36:23 | 0 0
Takže podle posledních zpráv se ve filmu jako Myers vrací nejenom Castle ale i Tony Moran (61 let), který v původním filmu ztvátnil Myerse když byla mu stržena maska. V novém filmu si opět zopakovává roli "odmaskovaného" Myerse v úvodu filmu. Tomu už se tedy opravdu říká tah na detail nostalgické vlny. Moranova scéna se teď objevila na netu. A ve výsledku tak vlastně můžem říct, že za celý film hrají Myerse tři lidi. Moran, který se natvrdo pasuje do úlohy Myersovi tváře. Castle, který si opakuje svojí scénu "náklonu hlavy", plus v postprodukci prý "nadýchal" veškeré zvuky které Myers ve filmu vydá. A nakonec James Jude Courtney, který Myerse ztvárnil v drtivé většině filmu (tomu je prý mimochodem taky 61, takže nám tvůrci s Myersovým fyzickým výkonem příliš nekecají). :D
Matthew | Fandíme filmu
Matthew | 2018-10-18 12:40:17 | 0 0
100 lidí, 100 chutí. Když se podivate na všechny možné weby než budou zaflákané hodnocením rádoby kritiků, tak ten film vychází nadprůměrně. To že to místnímu redaktorovi nesedlo je jen další pohled na věc. Naprostá většina recenzí smeká klobouk. Pro mě určitě podnět k tomu přidat Hallowen serii ke zkouknutí. Navíc J. L. Curtis zamlada? Mňamííí (viz. Pravdivé lži :-D)

Jinak poslední dobou komentáře jen čtu a nestačím se divit. Ten teplý severní maďar je ticho a prudí tu jiný hňup? Kde se tyhle lidi berou? :-D
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-18 10:19:05 | 0 0
"tvůrci pokoušejí Myerse ukázat jako nezastavitelné zlo, které jako by nebylo z tohoto světa"
Přesně tak. To má být pointa celého characteru. Pokud se tak tvůrcům na Anarvina zapůsobit nepodařilo, tak docela chápu, že je k filmu tak kritický. Je totiž fakt, že na tomhle elementu stojí docela dost věcí. Nabízí se ovšem otázka, jestli pouze Anarvin selhal v pochopení tématu filmu, nebo je film ve svém sdělení opravdu natolik neohrabaný, že to člověku může uniknout. Někdo další, kdo může situaci upřesnit?
Mimochodem, v jedné scéně si Myerse zahrál Nick Castle, což je muž který před 40 lety v původním filmu Myerse opravdu hrál. A dnes je mu 71. Takže v té dané scéně Myers pod maskou skutečně důchodce je. Může kdyžtak někdo, kdo film viděl, říct jak ta daná scéna dopadla? Podle Castla to měla být scéna, kde se Myers a Curtisina postava po letech střetnou v tváří tvář poprvé a on si zopakoval svou legendární reakci "náklonu hlavy".
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2018-10-17 22:11:17 | 0 0
Další recenze od Anarvina a dle očekávání je tu další shitozni koment od uživatele flipus. Kterej jak všichni víme má prostě recenze na yt na úrovni a není asi malý chlap ale chová se jako malý egoistický arogantní děcko což je vtipný protože tohle sám vytýká tady Anarvinovi (az na to děcko) několikrát týdně. Ty krasoni, Anarvin si pravděpodobně nic z toho co tu brečíš do komentářů stejně nečte, protože jinak bys byl už zabanovanej.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-17 21:31:34 | 0 0
Flipus hele jemu se ty filmy nelíbí stejně jako tobě se nelíbí Spiderman je to úplně to samé, kloučku narcistickej. Že se ti nelíbí Spiderman? Běž natočit vlastní film než začneš kritizovat... vidíš? Je to obousměrné, ty trdlo.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2018-10-17 20:53:08 | 0 0
flipus: Tvůj argument: "Jdi udělat vlastní film a potom kritizuj!" je s prominutím jedna z nejstupidnějším věcí, které jsem za poslední měsíce četl. Podle tebe tedy můžeš filmy vnímat kriticky pouze tehdy, když nějaký uděláš? Všechny miliony normálních lidí, co se pravidelně baví o filmech na to nemají právo, protože nikdy nic sami nenatočily? Co poté dává právo recenzovat filmy na Youtube tobě? Vzhledem ke kvalitě tvých videí si dovolím tipnout, že s filmovou produkcí také příliš zkušeností nemáš, mílím se snad? A pro pořádek, recenze na Spider-Man: Homecoming, kterou se tu neustále oháníš, je shodou okolností ode mě a ne od Anarvina, takže kecat o tom, jak je jeho názor neobjektivní, je opět blbost. Když vezmu v potaz tvé starší komentáře, zdá se mi, že jsi se pokusil na web dostat a nevyšlo ti to, vybíjet si kvůli tomu vztek na člověku, který tě odmítl, je ale neuvěřitelně dětinské a směšné.
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2018-10-17 20:13:19 | 0 0
A proč teda nesleduješ ty neutrální, co se ti tak líbí, a rádoby tu bojuješ zbytečnými komentáři proti někomu, kdo o tobě stejně neví? Bojovníků za lepší zítřky je na internetu tři prdele a co z toho.
flipus | Fandíme filmu
flipus | 2018-10-17 19:58:52 | 0 1
Tenhle týpek umí jen kritizovat. Už jsem ti říkal jdi dělat vlastní film. Hlavně že tu vychvalujes spideyho což je úplná hovadina stejně jak si hejtil Venoma. Tebe to nenadchlo. Nezlobte se na mě zase opovrzeni jak prase neumí to komentovat tak neutrálně jako jeho kolegove. A budu mu to tu psát, protože tihle lidi jsou v okolí nás casteji a častěji. Zakomplexovanej malej chlap co si tu honi ego protože neumí vymyslet sám film. Tohle není recenze ale hejteni spíš. Aspoň mi to příjde. Nejde tu o zavist z me strany mě jen vadí že ostatní to prezentují slušně a Anarvin jak egoisticky blb co dělá 2 filmy ročně.