Komentáře 18

Hano | Fandíme filmu
Hano | 2018-10-15 18:17:13 | 0 0
pbd: wow teď si mi to teda natřel! Bulls eye! Head shot!
No nic chtěl jsem Ti jen vyhovět a pořešit s tebou Chrisovi vousky, když Ti na to nikdo jinej nereagoval. Pro dobrotu za žebrotu. Papa
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2018-10-15 14:47:27 | 0 0
Hano: Však tě to nikdo řešit nenutí. Když ti to přijde zbytečné, tak na to nereaguj a řeš si co dělá Tessa Thompson v MIB. To je určitě třeba probrat. Hmmm... proč proboha by někdo chtěl obsadit mladé, atraktivní a momentálně oblíbené herce namísto starého 72letého veterána, který je do posledního dítěte všem úplně jedno? Guess we'll never know! A pojďme u toho ještě přirovnávat ženu k muži jen proto, že ti nepadla do oka. Máš pravdu, ještěže jedno téma je mnohem mnohem důležitější než jiné. Vole. Tohle je diskuze ne nucený dialog, když tě to nezajímá, nikdo brečet nebude, když na to nebudeš reagovat.
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2018-10-15 13:54:56 | 0 0
pbd: Omlouvám se. Jen mi to přišlo o ničem řešit, jestli má Thor strniště. Ok dobře, vyměňíme si pár souvětí o vousech. Mysliš, že mu dorostly, nebo mu byly připevněny(případně jak?), nebo počítačově?
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2018-10-15 13:45:15 | 0 0
Dobře Emmo tak přesně teď jste mě chytla za slovo. Ano hlavní dvojice byli vždy muži. A nikde nepíšu, že v organizaci MIB a vůbec v celé sérii se ženy nevyskytují to je přece hloupost a nikde o tom z mé strany nepadlo ani slovo, přesto mne na to stále upozorňujete. Šlo mi o hlavní duo.

Boučci byli dva bráškové a kdyby se obměnili na bráchu a ségru furt by to byli broučci, protože jsou tam i svetlušky, beruška a máma/broučková a těmi broučky jsou možná míněni asi všichni. Kdežto Jů a Hele je hlavní duo v němž je jeden z nich(nebo spíše bude) vyměněň za ženu, stejně tak jak hlavní duo v Mužích v černém, také mužská postava vyměněna za ženskou. Takže jeden z můžu v černém bude vlastně žena. O to mi šlo to je celé. Nebylo potřeba o tom psát lehce feministický fejeton s nádechem sarkasmu a nevolí vůči jinému názoru ;-)

A ano opvravdu mi uniklo, že se to točí. Vidíte mě udivuje, že mužskou roli hraje žena a Vás, že někdo neví, že se tak děje;-)
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2018-10-15 13:02:11 | 0 0
Hano: Já tady z toho žádnou kovbojku nedělám, jen mě to zajímalo. Asi tak jako někteří řeší kostými nebo zbraně, vizáž na xichtu k tomu patří taky. Tak ty i Ježíš si dejte snickersku, nejsi to ty když máš hlad.

Emma: I woudn't know, mně na obličeji roste pěkný hovno. :D
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2018-10-15 12:56:30 | 0 0
Taky se mi nezamlouvá, že hlavním "mužem v černém" bude žena a navíc Tessa, u mě je to umocněný tím že tu herečku nemam vůbec rád. Westworld 1 - tam byla ok, Ragnarok - totální znesvěcení postavy Valkyrie, Westworld 2 - tam mě tak neskutečně rozčilovala a když už konečně umřela tak si její tělo vzala hlavní postava -_-. No a teď bude tady... cítím průser jako Ghostbusters.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2018-10-15 12:32:00 | 0 0
Hano: Tak pokud jsi to vůbec nevěděl, pak se určité míra překvapení dá pochopit, ale i tak mě to docela udivuje, protože jen tady na webu už o tom, jaký film bude a jak bude obsazení vyšlo minimálně pět článků a jinde po netu se o to mluví tak minimálně rok.
A ano, vím, kdo to byly Jůů a Hele, a ano, bylo by divné, kdyby natočili další díly se změnou pohlaví, ale tohle je úplně jiná situace. Když už teda přirovnáváme k čaským pohádkám, tak je to spíš jako kdyby někdo napsal pokračování Broučků a v jedné z havních rolí byla holka-broučice a někdo se začal vztekat, že je hnusné genderové podlézání, protože "Broučci" byli přeci vždycky chlapi. Nebyli, už v původním díle bylo žen a dívek mezi nimi dost. Tohle je stejné. Ano, žena je v jedné z hlavních agentských roli MIB poprvé, ale v celé agentuře MIB (bez ohledu na to, že mají v názvu slovo "muži") bylo vždycky ženských hafo a to už od dob, kdy tam agent K před xy teprve začínal a ženy nebyly v bezpečnostních složkách USA obvyklou záležitostí.
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2018-10-15 09:53:16 | 0 0
RadekCZ: Děkuji, přesně taková odpověď mi úplně stačila.

David007: Vůbec jsem netušil, že se MIB točí a tedy jsem nemohl tušit, že jde o polorestart.

Emmo: Ano našel se někdo kdo se nad tím pozastavil, protože v ústředních hlavních rolích byli vždy Jones a Smith. Ve dvojce byla na konci symbolicky žena ta doktorka, ale ve třetím díle jaksi zmizela že.

Jako je jasné, že herci se obměňují a nemohou to hrát na věky ať už jde o peníze či věk, ale jak říkám vůbec jsem netušil, že se MIB chystá a to s jinými herci než dosavadní duo a navíc s ženou v hlavní roli, což je ve filmu, který se jmenuje Muži v černém prostě z mého pohledu přesně ta genderová korektnost na jakou teď Amerika slyší.

Kdyby necpali například černochy tam kam historicky nepatří(už jsem to tu psal například Hostiles, Král Artuš: Legenda o meči), tak bych se nad tím nepozastavoval. Nikdy jsem se nad tím nepozastavoval ať už asijské horory, karate filmy z 80's, nabo černošské komedie z konce 90's. Nikdy jsem se nad tím nepozastavoval proč tam ta a ta rasa je, nebo není. Prostě nás k tomu nutí dnešní doba.

Dám příklad Jů a Hele(nevím jestli Vám to něco říká, nevím kolik Vám je let), tak z Hele(ho) udělají ženu. Nejspíš Helenu. Nejen, že je to naprosto zbytečné, ale zmizí i ta slovní hrátka hlavní dvojice(jůůů heléé). Nemyslíte? Asi tak zbytečné jako do Můžu v černém cpát ženu.
Víc k tomu nemám co dodat.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2018-10-14 23:03:52 | 0 0
Hanko: Vždyť je to už dávno známá věc že jde v podstatě o restart/polorestart série.
Prosty ty 2 hlavní postavy z celé předchozí trilogie už budou v tomto filmu jednoduše nahrazení..
A co jsem pochopil, tak minulou hlavní dvojici má nahradit tato dvojice (Thor + Valkýrie)
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2018-10-14 22:42:29 | 0 0
Hano: No jo, ale jak jinak, než sarkasmem reagovat na to, že se ještě dneska najde někdo, kdo se bude zcela vážně podivovat nad tím, že v nějakém x-tém pokračování filmu jsou jiní herci, než v předešlých dílech? Jako jo, člověka to asi zaskočí a překvapí, ale ptát se stylem "proboha, co tam jako dělají a jak si je vůbec mohl někdo dovolit tam obsadit"... To snad ne. Jako jo beru, že existují osobní antipatie, ale ani ty nic nemění na tom, že to fakt není první podobná obměna obsazení v dějinách kinematografie. Chemie, nechemie (apropo, to je taky dost subjektivní záležitost)...

A pokud jde o tu ženu v MUŽÍCH v černém, tak mě zas přijde celkem jako hysterie v křeči se nad tím vůbec pozastavovat, když to je něco, co je tu s celou tou sérií už od prvního dílu a neustále se to přirozeně stupňuje. Tak trošku mi to zavání právě tím dnešním silně negativním postojem vůči ženským hrdinkám, protože před 21ti lety absolutně nikomu nebylo divný, že na konci prvního dílu nahradila jednoho z hlavních agentů ženská, před 16ti lety nikdo neměl problém dokonce s ženskou záporačkou (o řadě dam v MIB nemluvě) a před 6ti lety jsem nečetla ani řádek kritiky na téma agentky, která se nakonec dostala až do čela IMB. Ale teď je to, že dalším logickým krokem je jedna z hlavní rolí (ano je to JEDNA Z, nikoliv jediná, ani ta nejhlavnější) koukám najednou důvod k údivu a kritive ještě dřív, než se na trhu objeví jediný záběr z filmu. Jak by řekl Spock... Fascinující.
RadekCZ | Fandíme filmu
RadekCZ | 2018-10-14 22:40:20 | 0 0
Hano: Někde jsem četl, že původní dvojici (Jones, Smith) byly nabídnuty role, ale Jones odmítl kvůli stáří a Smitha odmítlo studio, protože chtěl moc peněz. Takže se studio nakonec rozhodlo o kompletní restart série. Co se týče Brolina o tom nikde nic nepadlo.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-14 21:03:15 | 0 0
No za mě Tessa není tak uplně nesympatická, ve Westworldu mi vůbec nevadila a v Thorovi také ne, za mě má i pěknou barvu hlasu, takže ji i rád poslouchám...co se týká MiB tak souhlasím, že Smith a Jones jsou prostě základní kámen serie, ovšem nic není věčný a klidně bych i skousl přeobsazení, za mě to není tak zásadní věc jako Smrtonosná zbran, Mizerové nebo Křižovatka smrti, Tessa at tam klidně hraje, však v předešlých dílech jsme mohli vidět Emmu Thomson který tomu šéfovala a hlavně třeba v jedničce udělali i agenta z té doktorky (už nevim jak se jmenovala) ale rozhodně bych Tessu nedával do hlavní role, to asi někoho jiného, ale zase at to nepůsobí jako remake, klidně Smith tam mohl mít cameo, nebo naopak šéfovat MiB ...

jinak prosím vás, co podle vás znamená X-men, vždyt tam je také Jean, Mystique, Storm a další....
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2018-10-14 20:36:11 | 0 0
Hano tvoj komentar ma totalne odjebal fakt top :D
Hano | Fandíme filmu
Hano | 2018-10-14 20:22:57 | 0 0
Emmo, že jsou to herci, tak hrají. Sarkasmus. Supr. Hold jsme češi, chápu. Nicméně psal jsem v ,,tomto" filmu a bylo tím myšleno, že Jones a Smith hráli zatím ve všech dílech, tak kde jsou? Jejich chemie je pilířem série a ve trojce skvěle doplňuje Brolin. Bez nich je to jak Lethal Weapon bez Gipsna a Glovera. No to tedy k obsazení.

Musím uznat, že Tessa je mi těžce nesympatická, takže když to hnusný koště kdekoli vidím, zak mám temno a neobjektivní úsudek. Její herecký um tudíž asi nikdy neocením. V Thorovi mi to moc nepomhlo na ní změnit názor. Její role arogantní drsnačky mi jí zhnusila totálně.

A k těm ženám. Ja s tím nemám problém a americké liberální, pokrokového myšlení, vzhledem k jejich historii zcela chápu nutnost genderové a rasové vyváženosti, ale ve filmu který se jmenuje Men In Black mi to přijde už taková hysterie lamaná v křeči cpát do hlavní role černošku, když jsme měli skvělé duo běloch/černoch=muži v černém a fungovalo to. Ghostbusters jsou jasným důkazem, že né vždy je to dobře.
No jsem na to zvědav na jejich chemii.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2018-10-14 18:20:00 | 0 0
Pbd: Zkušenosti s tím sice nemám, ale tak strniště doroste docela rychle ne? Za dva tři dny si myslím, že by nebylo třeba nic lepit, ani Thora holit dohladka (to by byl btw fakt horor :-)).

Hano: Co tam ti dva dělají? No já nevím, asi tam hrají, to se u herců a hereček stává. Kde je Brolin je jasné. Nikde, protože už dávno zestárnul a stal se z něj Jones. Kde je Jones? Vzhledem k tomu, že do důchodu bez potíží odešel už po jedničce, by o jedna dvacet let později ten důchodový věk okecával fakt ztuha. Kde je Smith? To těžko říct, ale matně tuším, že se to má v tomto filmu vzpomenout. A proč je tam Tessa? Patrně proto, že v útvaru MIB, ženy slouží již od prvního dílu (ve třetím jim dokonce jedna šéfovala).

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest