Komentáře 23

ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-10 13:11:20 | 0 0
"Spider-Man už z podstaty není hrdina, který by dokázal hnout celým MCU"
S tímhle si dovolím nesouhlasit. Stačí trochu nahlédnout do komiksů a hnedle zjistíš, že existuje spousta momentů, kdy Spidey byl docela stěžejní. Třeba zrovna v té komiksové Civil War.
Co dál píšeš je pak především podrobnější rozvedení, Spideyho jediné MCU role, kterou jsem popsal níže. Tj. "být Starkovým učedníkem". Samozřejmě, nelze popřít důležitost dané role, ale ve vyšším meta narativu moc neznamená, protože opravdu vše co Spidey zatím udělal mohli jasně udělat jiní. Jistě, absolutně stejné by to asi nebylo, ale když se na to zamyslíš z drošku většího nadhledu, výsledky by byli stejné. Tony měl prostě v civil war najít "někoho" (zde už třeba víme, že původní plán byl Ant-Man), Tonymu měl v Infinity War umřít v náručí "někdo blízký" (však on by Rhodey nějakou emocionální stopu zanechal, a pokud ne on tak co třeba Pepper?)
Prostě se zatím nestalo nic co by vzešlo čistě především z characteru samotného Spider-Mana. A co se sólovky týče, jasně, ukázala další kout MCU, ale to můžeme říct i o dalších hrdiných originech Fáze 3, a stejně každý nakonec dokázal zanechat stopu. Neříkám, že v Homecoming mělo zrovna jít o záchranu světa, ale prostě si nelze nevšimnout, jak v narativu chyběli veškeré prosperity Spidermanova denního života, které by ovlivňovali vyšší stav MCU (například kde je sakra nějaká zmínka o existenci Daily Bugle).
Každopádně, víc už to nemá rozebírat. I když minimalistická, Spider-Manova účast v Fázi 3 je uspokojující. Ale jen počkej na ten rozjezd jakmile se spustí Fáze 4 a budeme daleko od domova. XD

Jako jasně. Doom se může objevit, ale do fáze 5 bych nic vyššího od něj nečekal. Maximálně, jak jsem řekl se zaksichtí do kamery na Thanosův způsob. Ale opět jak jsem řekl, opravdu chce marvel vytahovat stejný trik podruhé?
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2018-10-10 11:19:52 | 0 0
ukulelembo: Tak ale Spider-Man už z podstaty není hrdina, který by dokázal hnout celým MCU - je to kluk z New Yorku a minimálně to ukazuje tehle pohled (a vlastně i sólovka). Ano nezanechalo to na MCU žádné patrné stopy, ale ukázalo to zase jiný kout MCU - obyčejné lidi, kterým jsou vlastně superhrdinové ukradení a řeší svoje problémy (škola, obchod atd.). A nesouhlasím, že by jeho úlohu mohl zastat někdo jiný, možná to nejde ruku v ruce s celým MCU, ale s postavou Tonyho Starka to jde docela hodně - Peter dost razantně souvisí s vývojem Tonyho charakteru jako "mentora", proto ta postava sama evidentně pomýšlí na "důchod" a předání otěží. A Rhodey nemohl mít na Tonyho takový emocionální dopad, protože ten by se rozhodl dobrovolně a Tony by za to nemohl (navíc si tuhle reakci vyplácali v Civil War), ale právě Spider-Mana si Tony vypiplal a jenom díky jejich vztahu mentor-žák Peter umřel. Takže souhlasím že v MCU Spider-Man zatím hraje spíš druhé housle, ale z hlediska Starka jako tahouna hraje roli hodně velkou.

A ono nejde o zapojení X-Menů a F4, ale o zapojení Dooma a Galactuse. K tomu není potřeba nějakého prostoru, jenom diváky připravit, že tohle budou další velké problémy v MCU. A pak je může klidně ve Fázi 5 ukázat ve velkém. Feige dokázal v Civil War představit jak Spider-Mana tak Black Panthera, takže bych se vůbec nebál.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-10 00:05:21 | 0 0
taky nechci aby to tam cpali nějak nuceně, prostě stačí když přijdou později, však jim nic neuteče, teda kromě toho že herci stárnou
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-09 22:46:32 | 0 0
martsebe: Když se nad tím krapánek zamyslíš, tak Spider-Manova účast v MCU, je zatím dost povrchní a je jasně cítit že byl do děje včleněn až dodatečně. V rámci vyššího narativu totiž jeho jedinou rolí zatím bylo pouze "být Tonyho učedníkem". A veškeré jeho ostatní akce byli zatím buď narativně pasivní, nebo šlo o akce, které mu byly přiřknuty na úkor postav jiných. Není totiž třeba těžké si představit, že jeho úlohu i "velkou scénu" z Infinity War mohl v původním plánu zastat třeba Rhodey. Ve výsledku tak Spidey v MCU sice je, ale velkou stopu v něm zatím moc nezanechal. Ostatně i jeho samotná sólova byla spíš vyplňovací záležitostí, než něčím co by celý filmový svět pohnulo kupředu.
Úplně stejnou pozici pak lze čekat i od Foxáckých postav, pokud se Marvel rozhodne je naroubovat už do fáze čtvrté.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2018-10-09 21:18:19 | 0 0
Obchod Disney/Fox bude dokončený v půlce příštího roku, takže nebude vůbec problém udělat zásahy do Fáze 4 (už Fázi 3 kvůli Spider-Manovi lehce překopávali). Já osobně věřim, že k tomu dojde - navíc Feige už má několik let plán, který počítá s Galactusem a vsadím se, že ho spustí hned jak to půjde.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-09 20:19:16 | 0 0
Martin: Vůbec nic. Film znikal, v době, kdy Marvel ještě ani neměl jasné, jestli se Disneymu akvizice Foxu podaří, takže těžko ho mohli do filmu nějak začlenit. A i kdyby mu tam teď v dotáčkách nějaké cameo přece jen protlačili, tak by to bylo narativně stejně dost zbytečné, protože dřív než ve fázi 5 se nějakého zásadnějšího vlivu stejně dočkat nemůže. Takže maximálně, že by se v potitulkové scéně zaksichtil do kamery podobně jako Thanos v prvních Avengers. Ale to nevěřím, že by se Marvel pokoušel o podobný fígl podruhé.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2018-10-09 18:14:41 | 0 0
Někde jsem četl, že v Avengers 4 by se měl objevit Doctor Doom, ale co je na tom pravdy nevím.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-09 16:15:41 | 0 0
Tak s Jamesonem je to především o tom, že J.K. Simmons nasadil laťku dost vysoko, a zatím nikdo neměl odvahu na něj aspoň navázat. Oba Amazing filmy se mu elegantně vyhli a v Homecoming bylo prostě brzo. Nemluvě o tom, že Homecoming se jako takové vyjma Parkera samotného a May se ostatním dřív zavedeným vedlejším postavám ze Spideyho filmů dost vyhýbalo. Doufám, že dvojka to napraví a nějaká známá tvář se konečně představí.
Propo Simmons má o roli pořád zájem. Dodal by si Marvel konečně odvahu obsadit nějakou postavu již jednou dřív zavedeným hercem? Zrovna tady by to nebylo na škodu.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-09 15:59:23 | 0 0
No na jamesona jsem hrozně zvědavý ale.myslim že toho od Raimiho prostě nepřekoná, ten má dokonce i výborný dabing...tak jasný Baxter to nebude jak píšu nebo píšeš...
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-09 15:46:02 | 0 0
S ohledem na situaci je vysoce nepravděpodobné, že by se v MCU objevil jakýkoliv element od Foxu, před fází pět. Takže se dá s jistotou říct, že Baxter Tower je ze hry. S ohledem na to, že tenhle fakt byl poprvé zmíněn právě v Homecoming, jeví se jako pravděpodobné, že daný fakt bude souviset s jeho linií. Kromě Oscorp Tower je pak ještě další variantou, že tím kupcem je Jameson a z Avengers Tower se stanou kanceláře Daily Bugle.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-09 15:30:43 | 0 0
Tak jasné že nikdo z Foxu, Fcu nečekám...jen je to takové přání...ale prodána A Tower osbornovi nezní špatně...jen aby to nebyla Baxter Tower...ale jasně že ne
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2018-10-09 15:21:59 | 0 0
Plně souhlasím s Tučňákem, že to sestavení týmu by bylo určitě výrazně jiné, než v komiksu. To ostatně zatím platilo o všech sestaveních v MCU. Ale pokud se nechtějí od předlohy drasticky odchylovat, tak minimálně Osborn je nezbytností, neboť Temní Avengeři jsou pouhým vyústěním celé Dark Rein dějové linky, která je především jednou velkou one-man show Osborna, který se dostane k moci. Je tak dost možné, že nadcházející Spideyho sóloka by mohla obsahovat jeho představení. Ostatně už ne dlouho se spekuluje, že ta mimoděk zmínka z Homecoming, o tom, že Avenger tower se prodala "někomu". Se týká právě Osborna, který by jí hned na začátku čtvrté fáze mohl předělat na Oscorp tower.
Fimi: Dooma, nebo kohokoliv od X-men v čtvrté fázi nečekej, na to je moc brzo. Ze Spideyho okolí by do celkového MCU dění mohl kromě Osborna pak promlouvat především Jameson, a Kingpin, který už je na Netflixu. Ostatní záporáci jsou nějak obecně nebezpeční jen když se schluknou do nějakého týmu (symbionty nepočítaje, protože s těmi se zatím vyditelně nepočítá). Celkově si pak myslím, že Marvel do Temných Avengerů narve něco ze Sinister Six, aby si taky nabalili z daných postav něco pro sebe, protože z šestky samotné bude určitě chtít těžit především Sony samotné.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-09 14:22:56 | 0 0
Tak na Rosse jsem úplně zapomněl, ten by teoreticky mohl Osborna v Dark Avengers podpořit jako politik i jako Rulk
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2018-10-09 14:06:32 | 0 0
Tak ty postavy by podle mě v tom týmu určitě nebyly stejné jako v komiksu. Bullseye momentálně bude v Daredevilovi, takže tam je to vyloučené. Scorpion by být mohl, ale musel by se Gargan nějak dostat do hlavnější role jako záporák, zatím je to spíš jen jméno pro fanoušky. Daken by tam mohl být skrze nově příchozí X-Meny pod Marvel, ale museli by nějak vysvětlit kde se vzal a na to by byl potřeba asi sólový Wolverine, který bůh ví kdy a jestli uvidíme. Ještě mě napadá, že kdyby tým nevedl Osborn tak je tam pořád ještě generál Ross, který by se konečně mohl stát Red Hulkem a zároveň ten tým vést, ale jinak momentálně není v MCU snad nikdo pořádně použitelný pro to.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-09 13:53:28 | 0 0
Ukulele přesně tak...to by se mi líbilo. Noví zaporaci v hlavních rolích mcu jako Victor Doom, Norman Osborn nebo Zemo, magneto nebo třeba trask, kdyby to klaplo...ale rád bych taky viděl v mcu doktora connorse, Octavia, Warrena než se z nich stanou lizard, octopus, jackal...jsem fakt zvědavý co Fiege potvrdí za filmy po A4 do nové éry MCU

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu