Komentáře 43

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2018-01-24 15:44:33 | 0 0
jukyn: Přesně tak. Pokud pro Logana další nominaci, rozhodně pro Stewarta za vedlejší roli. No a možná by neškodilo ocenit ani tu malou, protože to byla pro dítě sakra náročná role a to říkám jako někdo, koho ten film jako celek zas až tak moc neoslovil. Ale ona a Stewart byly bez pochyb skvělí.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-01-24 14:19:23 | 0 0
jukyn: hele to ti nemůžu potvrdit protože většinu z těch filmů jsem neviděl...ale to, co popisuješ by mi na Jackmana sedělo spíše v Prisoners, tam se totiž proměnil naprosto výborně...kdežto v Loganovi byl zlomený už od začátku filmu a takto mu to vydrželo...
jukyn | Fandíme filmu
jukyn | 2018-01-24 12:49:58 | 0 0
Emma: Děkuji za názor, Profesora X jsem chtěl také nejdříve zmínit, ale přišel mi v Loganovi jako docela okrajová postava. Já to na Loganovi viděl, ikdyž máš rpavdu,ž e depresivní byl více filmů, ale vždy tam krom jedné vyjímky hrálo v potaz to, že se léčil a byl neohrožený. Nyní i on sám pochopil, že nastává jeho konec a obětoval se pro něco vyššího ("dcera"). Rozhodně ale tvůj komentář respektuji a napadá mě nominace na herce vedlejší role pro Patricka :)
Semhoťuk | Fandíme filmu
Semhoťuk | 2018-01-24 12:47:05 | 0 0
Drž píču Emmo, vždyť ty ani postavu Wolverina nemáš ráda, tak se tu nesnaž plácat nějaké rádoby objektivní důvody proto, proč by neměl být nominovanej a zdrž se těch tvých keců.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2018-01-24 12:28:46 | 0 0
jukyn: Souhlasím s většinou toho, co jsi napsal, až na toho Logana. Ačkoliv, to cos napsal by mi v rámci toho filmu skvěle sedělo na postavu Xaviera, protože jeho pojetí se mi skutečně líbilo a bylo IMO na celém filmu nejlepší. Na něm byl ten tragický přerod z hrdiny, který si až na naprosté výjímky (DoFP) prakticky už od adolescentního věku vždycky věděl rady, měl moc a sílu s níž uměl zacházet, byl zásadový a dal se označit za skutečného hrdinu, ve smutnou, nesvéprávnou trosku, která se s věkem může stát z kohokoliv z nás, vidět perfektně a opravdu stál herecky i scénáristicky za to. U Logana samotného jsem ovšem tohle tak nějak postrádala, protože i když na tom v tohle snímku byl zdaleka nejhůř, v jeho případě to bylo IMO přesně naopak, než u Xaviéra. Logan se totiž, až na naprosté výjímky (opět DoFP) velmi podobně choval i v ostatních filmech. Neustále byl v depresi, otrávený životem, otrávený svou nesmrtelností, naštvaný na celý svět, zlomený, zdecimovaný atd. A nakonec se vždycky tak nějak zmátožil a šel bojovat za něco většího a důležitějšího, než byl on. Čili v tomhle ten natolik velký rozdíl, aby bylo třeba ho nějak konkrétně ocenit Oscarem, či jakoukoliv jinou cenou, moc nevidím. Ale samozřejmě respektuju, jestli ty jo. Jen jsem chtěla napsat svůj názor.
jukyn | Fandíme filmu
jukyn | 2018-01-24 10:51:47 | 0 0
Fimi.: Ano stojím si za tím a důvod je pro mě jednoduchý - přerod neohroženého superhrdiny do zlomeného starého člověka / mutanta, který řeší stejné problémy jako normální člověk (starost o blízkou osobu / otce, o dceru), je to neskutečně reálně ukázána fatalita života. Za mě ten film má hloubku a hlavně Hugh by si minimálně nominaci za tuto postavu a její jak psychologický tak fyzický přerod zasloužil.

Mohu se zeptat, co mají nominovaní herci v rámci těch rolí navíc, že oni si asi dle tebe nominací zaslouží (musíš potvrdit zda tot akto myslíš) a Hugh za roli Logana nikoliv?
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-01-24 10:07:46 | 0 0
Jukyn zapomněl jsi na Spidermana...a ten Logan jako vážně? Za co ješte by to měl dostat....ale jak říkám když to Leo dostane za plazení a prskání, proč by ne Hugh za kašlání a kulhání
jukyn | Fandíme filmu
jukyn | 2018-01-24 09:30:51 | 0 0
Trochu mi chybí v nominacích více Logana...kdyby Hugh neměl ve filmu vytahovací drápy, tak věřím, že bude mít nominací více. WW jsem rád, že tam není vůbec, za mě též nebyl důvod.

Marvel vs. DC - Marvel tento rok vytěžil ze svých filmů maximum. Jak Thor tak Strážci byli přesně tím, čím je fanoušci chtěli mít. Ohledně JL, za mě film nebyl špatný, jen tomu chyběla ta osudovost, bohužel Warner má tendenci vše uspěchat, moc hledí na zisky v kinech. Snad celé DC univerzum půjde nahoru.

CA: CW mě tolik nechytl jako druhý díl kapitána. Za mě právě druhý díl kapitána je ten nejosudovější film od Marvelu se skvělým namícháním akce a politiky. V rámci desetiletí to byl pro mě top v rámci technické stránky a scénáře.

Hodně málo očekávám od Black Panthera - klasický záporák se stejnými vlastnostmi, již okoukaný origin (snad krom toho, že by měli ukázat poslední chybějicí kámen nekonečna). Mnoho toho očekávám od Avengers, kde ve skrytu duše doufám, že Thanos bude ten osudový a skvělý zápaorák, kterého nám Marvel od představení Lokiho v žádném filmu již nedal (malinko se tomu blížila Hela z Thora).

Jen prosím, prestaňte s hádkami ohledne Marvel a DC, je to už trochu trapné, halvně od tebe Romane. Nech lidi rozhodnout, co mají radši a nepodsouvej jim agresivně jejich názor, který bohužel nemáš moc podchycen argumenty.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-01-24 06:24:47 | 0 0
Roman jen mi to upřesni. Kde humor měl být a kde byl a být neměl? Mne se zrovna zdá že zde byl humor v pořádku..třeba ke konci žádný nebyl
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-01-24 06:12:33 | 0 0
Roman že mel plán o 50 náhodach? Vždyť Luthor byl jak přes kopírák stejný s jeho plánem. A že bylo v komiksu víc hrdinu? To je pravda, na druhou stranu v BvS bylo zase až moc postav...koukám že u tebe je dvojí metr
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2018-01-24 00:24:32 | 0 0
Carnage vôbec mi nesadal uz CA 2 tym bratom fakt neverim co tocia a v civil war ma dorazil celkom zaporak baron prašil bol fakt traged cely jeho plan o 50 nahodach tak trapas sceny o prdeli klasicky ich humor tam kde nema byt je a tam kde by mal byt neni no vlastne oni ho maju vsade , trapas sceny smrtil rodicov Batmana-ironmana , civil war kde je 10 hrdinov v komikse 150 trosku sa pohrali na letisku fakt onicom ten film mal mat odost vecsie následky na ich marvel svet ale nic este som tochu dufal ze by sa general ross premenil na red hulka ale nie nic bohuzial tento film mam ako trn v oku
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2018-01-24 00:11:10 | 0 0
Fimi: Liga měla být spíš u Zlatých Malin, sice je to celkově ocenění o hovně ale myslim si že za efekty (konkrétně knírek by si zasloužili).
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-01-24 00:02:38 | 0 0
já se naopak divím, že v kategorii animovaných filmů není Liga Spravedlnosti, už jen za tu odvahu to pustit ven bych jim dal tu sošku
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2018-01-23 23:57:31 | 0 0
Osobně Interstellar taky považuju za masterpiece a je to prostě sci-fi který se drží při zemi (i v realných teoriích) a zároveň dokáže nabídnout strašně moc a je to něco co tu fakt moc chybělo.

Dunkirk mě moc nebavil to se shodnu asi s více lidma tady, prostě já nevim o tom filmu jsem skoro nic nevěděl a prostě jsem si řekl fajn zkouknu to (v kině jsem nebyl) a sice mi přišlo že to uteklo rychle ale taková linka Cilliana Murphyho byla úplně zbytečná a zároveň pak byla spojená právě s tim staříkem co jel zachránit vojáky. Ale jde o to že na to nahlížíme možná prostě špatně. Nolan nechtěl natočit válečnej film ale spíš válečný drama o tom jak to v realu asi bylo (až na ty šílenosti s letadlem bez paliva) a o tom jak tam ty mladý vojáci fakt spíš trpěli. Takže je jasný že když člověk čekal něco jako Inception a Interstellar (myslím tim boom v danym žánru) byl asi trochu zklamanej.

Civil War ani nevim proč se tu řeší když s Oscarama nemá co dělat, ale když je to nakousnutý tak si myslim že řemeslně je to hodně dobře zvládnutej film a to k němu mam osobně výtky ohledně některých CGI efetků (hlavně Iron Man bez helmy, od Civil War už nikdy nevěřim filmům že efekty budou lepší než v traileru). Postavy se chovali celkem racionálně, ale Stark byl samozřejmě za hajzla ale jen protože nechtěl vyslechnout Kapitána (navíc to byl třetí film Kapitána takže je jasný že on má být ten dobrej). Jinak si myslim že byl celkem v právu, vemte si to z realnýho hlediska: lidi obdařený superschopnostma působí prostě na vlastní pěst a dělají si co chtějí...ano zachrání svět a to neni malá oběť ale prostě neni tam žádná kontrola v jejich činech...scénář byl dobrej a režiséři si dali fakt práci. Ale jak už tu zaznělo a viděl sem to u hodně lidí co znám...ztrácí se v příběhu protože když nezkouknete min. Avengers, Avengers 2, dva první Kapitány tak prostě půlku postav neznáte a nechápete ty jejich motivace. A to že někdo řekne že se mu film nelíbil a rukopis režisérů prostě neni dobrej a má k tomu civilizovaný argumenty pochopim ale že místní fanatickej fanda DC filmů Roman napíše krátkozrace že to byl odpad MCU to je opravdu hodně zcestný...je to jen jeho názor který naštěstí nepřevažuje protože Marvel dal stejným lidem Infinity War a Avengers 4.

Válka o Planetu Opic: No tam je to takový rozporuplný, po technický stránce neni co vytknout a opice vypadají prostě luxusně a ne že ne, ale je to už po třetí co tohle vidíme (teď myslim tuhle trilogii). Celkem mě to bavilo ale souhlasim, že je to prostě slabší díl než ty předchozí...půlka filmu je o cestování za zlým generálem a pak dojde k uvěznění opic a druhá půlka až do konce se zabývá útěkem z toho vězení a přijde mi že tvůrci už prostě chtěli zakončení a jako kdyby byl nedostatek nápadů na další film. Nebylo to špatný ale na prdel jsem si z toho nesedl. Čekal jsem nějakej zvrat že vojáci na konci filmu budou ve skutečnosti opice ale to se nedostavilo a jak tu bylo už zmíněno tak byli zlikvidováni lavinou. Konec byl hořkosladký a opice se dostali do "ráje" a konec.

Jsem rád že Logan se v nominaci objevil a že Wonder Woman naopak ne, tam prostě neni za co dávat Oscara.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-01-23 23:42:03 | 0 0
někdo považuje Civil war za odpad a někdo zase BvS, tak to prostě je, to je život, tak to chodí...a není to nic špatného :-D

Roman: vidíš a celé dění a důvod Civil war zase rostl několik let, mnohem více než dva roky...proto se tam připomínají události z Avengers, Cap2 nebo Avengers 2 a řeší se tam fenomén hrdinů v MCU od počátku, kdy se Stark stal Iron manem, tedy od roku myslim 2008, takže tady to je trochu ve větším měřítku....

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Dunkerk

19.07.2017 | USA, Velká Británie, Francie, Nizozemsko
Akční, Drama, Historický, Thriller, Válečný
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest