Komentáře 23

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-12-30 15:21:30 | 0 0
pbd: No právě proto nějak nechápu, proč jsi do toho začal tahat řeči typu "nesnaž se hádat s někým, kdo lidský mozek a jeho procesy studuje." Já v tom totiž taky nevidím žádnou souvislost :-). A stejně tak nevidím souvislost mezi rozumností a sledováním pohádek, či dokonce mýtů. Pokud tedy nechceš tvrdit, že celé starověké národy a civilizace, jejichž mýty a bájem tvořily jádro jejich kultury, byly vlastně "nerozumní". Ale to jistě ne :-).
S čím ovšem na sto procent souhlasím je to, že někdo má radši Harryho Pottera a někdo Temného rytíře. To je svatá pravda a proto mi právě není dost dobře jasné, proč do Bradavic násilím dupat totéž, co do Gothamu a přát si, aby tyto dva odlišné žánry co nejvíce splynuly. Pak se ty vítané rozdíly, díky nimž si každý divák může zvolit, zda mu vyhovují spíše nadějeplné hrdinské happy endy, nebo drsný útrpný realismus, totiž tak nějak setřou...
.Banán | Fandíme filmu
.Banán | 2017-12-29 23:40:01 | 0 0
Ale už mi nikdy neříkej ***
.Banán | Fandíme filmu
.Banán | 2017-12-29 23:27:26 | 0 0
Pbd ano teď jsi popsal přesně obsesi :D. Pokud někdo potřebuje pro stimulaci a vzrušení vidět jak hrdina, pro něhož je právě definice hrdinství a dobro zabíjí jiného hrdinu tak se nejedná o normální stav. Obzvlášť když reaguješ podrážděně a zaměňuješ svoje preference s všeobecně uznávaným standartem a vydáváš to za moudro svého studia.
Každý máme svoje obsese a úchylky. Proč to bereš tak vážně? Nikdo není normální a natož pak tabulkový. A ano prosím, o lidském mozku a psychologii se prosím nedohadujme. Těžko se shodnou i dva odborníci z kterých jeden uznává mentalitu Kafky nebo Nitscheho s druhým co je Freudista. Natož abychom se intelektuálně přeli my dva. Ale už mi nikdy co vím, co nevím nebo v čem se neorientuju natož pak v čem mám nebo nemám vzdělání.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2017-12-29 23:12:05 | 0 0
Emma: Státnice z psychologie ale taky nemají nic společného s tím, že se nad něčím podivuješ. Jsou lidi a lidi a metat ze stolu názory nebo přání jiných a opírat se o nějaké rádoby psychologické znalosti je prostě k smíchu. Pokud vám to pomůže, můžete se konejšit tím, že někteří lidé nechtějí koukat na báje a mýty v televizi, protože jsou dostatečně rozumní na to, aby jim pohádky nestačily. Někdo chce koukat na Bradavice, někdo na Temného rytíře.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-12-29 21:04:00 | 0 0
No nevím, ale když už je tady o tom řeč (ačkoliv moc nevidím souvislost), tak já mám z psychologie státnice už mnoho let a nijak mi to nebrání se stejně, jako Banán, podivovat myšlenkovým pochodům diváků, kteří roky se zájmem přihlížejí odsudům nějakého klasického (super)hrdiny, fandí mu, zajímají se o něj, sledují ho napříč mnoha filmy a přitom si nepřejí nic jiného, než aby jeho cesta na plátně skončila smrtí. Zvláště, když těch žánrů a druhů postav, u kterých je "stimulace" smrtí, utrpením a špatnými konci IMO mnohem více na místě, než u komiksů (které btw v dnešní době podle mnoha současných psychologů suplují klasické hrdinské báje a mýty a jedním ze styčných bodů je mimojiné i to, že definitivní smrti aby v nich člověk pohledal) a hrdinských filmů obecně, existuje IMO víc, než dost. Horory, thrillery, dramata, životopisné filmy, historické filmy, psychologické snímky... to už je dle mého názoru celkem slušný výběr. Ale tak samozřejmě proti gustu, žádnej dišputát. Pokud to někomu i tak nestačí, může si přát vidět co chce :-)... Každopádně já v tomhle rozhodně patřím k těm, kteří se sice dokáží srovnat s tím, že jejich oblíbení hrdinové zemřou (pokud to tedy bude smrt smysluplná a ne jen na efekt a pro uspokojení krvelačného publika), ale přát si to nebo v to dokonce doufat jim přijde silně ujeté.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-12-29 20:31:33 | 0 0
pbd: tak jednička stále patří mezi mé oblíbené béčkové filmy...dnes dobré béčko co si na nic nehraje abys pohledal
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2017-12-29 20:24:54 | 0 0
Fimi: Nedávno jsem vychytal oba díly v telce, chtěl jsem na to koukat rád s nostalgií, ale místo toho jsem se občas styděl sám před sebou. Ale pořád někdy doufám v dobrý remake.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-12-29 20:12:03 | 0 0
Anonym: je to neskutečné klišé..nic horšího bych ani nečekal...
Anonnym | Fandíme filmu
Anonnym | 2017-12-29 19:58:27 | 0 0
Fimi : Jasný .. ale kdyby ten hrdina pod nadvladou Thanose někoho zabil nebo kdyby hrdinové byly nuceni zabít jineho hrdinu pod Thanosovou mocí to je zas uplně něco jiného :)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-12-29 19:53:49 | 0 0
pbd: ty hele, já když to psal, tak to bylo to jediné, co mě napadlo a měl jsem před očima...to mě také hodně překvapilo...ježiš já to tak žral a dnes bych se na to už nepodíval
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2017-12-29 19:50:34 | 0 0
Fimi: Souhlas. Napadá mě úvodní scéna z Mortal Kombat II, která mi tehdy vytřela zrak, ale strašně se mně to líbilo. :D
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-12-29 19:25:53 | 0 0
pbd: já bych naopak celkem bral takovou tu nehrdinskou smrt aby bylo vidět že smrt nepřichází v ten nejideálnější moment....jako v Thor 3 kde z čista jasna Hela zabila Warriors three, nikdo to nečekal, bylo to rychlé a bez keců a času na nějaký hrdinský činy....takhle bych bral kdyby prostě Thanos ukázkově a nemilosrdně někoho ukázkově zlikvidoval...ale je jasné že těch postav bude minimum protože mají ještě další filmy ve smlouvách, bohužel i ženský už spojlerují že by rádi nějakou týmovku takže je jasné že ty nejspíš umírat nebudou...
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2017-12-29 19:17:21 | 0 0
Banan: Já nemluvil o zabíjení hrdiny hrdinou, ale obecně. Postav jsou tisíce, očividně dokáží lidi přijmout a oblíbit si i Groota, o kterém předtím neslyšeli. Za mě není třeba koukat na desítky filmů s těmi samými.

Někdo chce vidět hrdiny umírat při autonehodě, protože to chce realistické a ne vždy musí každý umřít jako hrdina, někdo zase by rád, kdyby mu film zbořil naivní naděje o nezkorumpovatelnosti nebo nerozbitnému vnitřnímu dobru hrdiny. To nemá nic společného s obsesí a nemá to nic co dělat se "základními procesy mozku", každý má jiné představy o tom, co je vzrušující a dostatečně stimulující. To, že ty pro to nemáš pochopení ještě neznamená, že je tvůj náhled na věc ten jediný racionální. Nesnaž se znít chytře, když o tom víš kulový, nesnaž se hádat s někým, kdo lidský mozek a jeho procesy studuje.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-12-29 19:06:03 | 0 0
Anonym: promin ale tohle tu už bylo, at v Avengers 2, nebo v Civil war či Thor Ragnarok kde proti sobě bojovali hrdinové, takhle po deseti letech by to bylo klišé, ohrané a jiní, mentálně na nižší úrovni, by to mohli chápat jako kopírku Ligy...

Martin podle mě dostanou nejméně prostoru nové postavy které ještě nenaplnily trilogii protože jejich čas přijde, snad kromě Strange kterého připravují na náhradu za RDJ a možná Spidermana....jistě to rozvrhnou na dva filmy ty postavy, takže na koho se nedostane v A3 tak jistě bude mít více prostoru v A4....možná nejvíce prostoru dostanou Iron man a Cap protože se s nimi bud rozloučíme nebo alespon s jedním z nich...navíc to točí Russové, i v CW měl každý dost prostoru, nepochybuji že zde to bude jinak....
Banan | Fandíme filmu
Banan | 2017-12-29 18:29:27 | 0 0
Dobře, tak ať odejdou, ať s nimi udělají klidně scénáristickou kličku, ať je přeobsadí. Ale umírání? Od toho to jsou přece (super)hrdinové. A když už umírání, tak vážně rukou jiného hrdiny? Vám vážně uchází základní psychický procesy lidskýho mozku? K čemu jinýmu se má lidský mozek a lidská naději upínat?
Ano je to obsese chtít vidět dva majáky naděje jak se navzájem zabíjí. I proto finančně bouchli poslední Bayformers.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu