Komentáře 18

Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-09-16 11:05:13 | 0 0
Martsebe děkuju za vysvětlení ....no on Black změnil názor asi hned po tom co IM3 utržil přes mld..
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-09-16 11:00:59 | 0 0
Fanda: Hele, neber to špatně, fakt mě to zajímá (a už dlouho), ale jakou šablonu a v čem konkrétně vidíš třeba mezi filmy IM1, GotG, Antman a CW (nebo nějaké jiné)? Pořád někde čtu, jak jsou filmy MCU jak přes kopírák, jak jsou šablonovité, stejné, furt na jedno brdo, ale ať dělám co dělám, fakt to v těch filmech nevidím a ještě nikdo mi to nebyl schopen vysvětlit. Jediná podobnost, která mě napadá je to, že hrdina (hrdinové) bojují s padouchem (padouchy) a vyhrávají, ale ani to neplatí u všech filmů MCU pravidlem, a navíc je to tak nějak logické. Možná tak IM1 a Strange by se dali srovnat, ale to je záměrné kvůli podobnosti povah obou postav i budoucímu záměru udělat ze Strange leadera MCU namísto Starka.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2017-09-16 09:52:33 | 0 0
Ono by si to chtělo něco zjistit - on nikdy nebyl problém Feige, ale pověstná rada Marvelu a hlavně Ike Perlmutter. Feige pak radši všechny obešel a zařídil, že Marvel spadá čistě pod Disney, kdyby to udělal dřív, tak by Ant-Mana točil Wright, AoU by vypadalo jinak, Ronan by byl taky úplně jiný (Gunn nedávno přiznal, že mu ho rada celého přepsala). A Blacka bych rád viděl nějaký rozhovor, kde říká, že musel s Marvelem bojovat, protože jediné co mu přepsali byla Maya Hansen (a tady uřádoval pověstný šovinista Permuuter, který si myslí, že ženská hrdinka nebo záporačka nemůže lidi zajímat) - naopak nedávno v rozhovoru řekl, že je na film hrdý a nic by neměnil, ani ten kontroverzní twist.

A Fáze 1 směřování má a to v podobě Tesseractu, který v rámci fáze dostává čím dál větší prostor. Fáze 2 naopak směřování nemá a jenom připravuje šachovnici pro Fázi 3 a uvadí na scénu Infinity Stones a Fáze 3 dýchá takovou atmosférou velkého finále.

Ten zásadní rozdíl je právě Feige, který ač je producent, tak mu nejde o prachy, ale o vytvoření velkého Universa. Tohle v DCEU chybí a vedou ho producenti, který jde jenom o prachy a vyloženě se chytají stébel, která jim je vydělají a zbytek je vůbec nezajímá - rušení plánů každý týden podle toho, která postava je zrovna populární atd. A když se dělal průzkum o nejočekávanější film podzimu, tak to vyhrál Ragnarok a Liga byla až druhá - tady to mělo zkončit úplně naopak.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-09-16 09:18:59 | 0 0
Fimi, Kretén: Jo, asi je sice pravda, že u MCU se snaží dělat filmy tak, aby byl opravdu každý film samostatný a nemusel jste vidět filmy předchozí (což mě štve), ale stejně bych řekl, že to například u Civil War nevyšlo. (Dle mě jsem to tu už někdy zmínil)
Civil War, totiž, co vím, tak buď se lidem prostě líbil a nebo na druhou stranu prostě moc nelíbil.
Tím chci říct, že uz jsem slyšel dost řečí, že je Civil War jeden z nejhorších filmů MCU. Oni, totiž, ti co to říkají, tak prostě podle mě akorát neviděli ty všechny filmy předchozí, prostě neznají, jaký je Captain, či Iron Man. Co vím, tak hodně lidí prostě nepochopili ten souboj mezi nimi, a celé jim to přišlo tak nějak divné.
Kdyby ale znali a viděli všechny předešlé filmy, tak by na Civil War určitě hleděli jinak...
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-09-16 08:32:37 | 0 0
Souhlasím...nepatrné odkazy na jiné filmy tam jsou ..ale souhlasím...ovšem začítek spidermana by mohl zmást někoho kdp neviděl A. U dceu jsou také celkem pěkné provázanosti. Doufám že Nightwinga si střihne Joseph G Levit
Kretén | Fandíme filmu
Kretén | 2017-09-16 08:25:01 | 0 0
Fimi: Tak u MCU je to takové, že ačkoli jsou jednotlivé filmy zdánlivě propojené a vždy směřují k nějakému společnému cíli, tak skutečnost je taková, že člověk si může zvolit jakýkoli film namátkou, aniž by viděl předešlé a nebude ztracen v ději a podobně. Každý film sám o sobě funguje jako samostatný snímek bez nároku na znalost předešlých. Viz. 1. fáze, ze které lze zvolit jakýkoli film, bez nároku na posloupnost, ale i 2. fáze. Ant-man, Cpt. America 2, i samotné civil war, pokud se najde jakákoli potřeba znalosti děje z předchozích filmů v samotném snímku je to vysvětlené.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-09-16 08:02:01 | 0 0
U mcu měl velké problémy Shane Black který měl při IM3 dost svázané ruce taky řekl že už nikdy nechxe pro mcu nic točit a to nemluvím o Wrightovi. Ono je to těžký mít volnost když se všr musí podřídit vizi Fiegeho aby to směřovalo dle něj.ale dceu mi to přijde uplně stejné akorát s rozdílem že teprvr začínají a ten směr tam moc nevidím. Na obranu v mcu v první fázi nebýt potitulkových scén a Avengers tak ten směr také nešel vidět...
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2017-09-15 23:42:39 | 0 0
Martin: DC ma zas furt problemy s režiséry ( furt jim nekdo odchazi a prichazi) ale jestli jde o neakeho herce tak asi jared leto (joker)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-09-15 23:09:55 | 0 0
No pokud se nepletu tak Hugo Weawing měl problém s Marvelem a nechtěl už točit nikdy nic s nima (pak obrátil záhadně) a posledně psaly, že i s Nataliou Portman, byly problémy a nechtěla pokračovat v roli Jane do toho jeho ještě problémy s Edgarem Wrightem co chtěl točit Ant Mana a neschválily mu to možná na tom něco bude. U Dc nevím vyloženě o nikom, že by měl s nima problémy.
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2017-09-15 21:26:39 | 0 0
David007: :D ok beru tvuj nazor ale ja jsem napsal ze krome SS ( jako ze se moc nepovedl) a BvS sice podle me byl spatnej ale je tady hodne lidi co si mysli ze byl dobrej tak jsem ho nepocital a sice ma jiny zanry filmu ale porad se drží te stejne šablony.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-09-15 20:59:12 | 0 0
Fanda: No, tak ok. Musím ti hned zkraje říct, že meleš naprostou kravinu.
DC a větší volnost? Jako vážně?? BvS a SS ti jako připadají v pořádku??
A vůbec se nestalo to, že u BvS šlo do kin o půl hodinu kratší a mnohem víc kdejaké.. Ne, vůbec..
A vůbec na tom nemělo hlavní podíl studio. Ne, jak by mohlo.. Panebože..

A jinak s tou kreativitu u Marvelu. Tam bych řekl, že tak jak to je teď, tak to funguje. Neříkám ale, že by to nemohlo být ještě lepší. To ano, mohlo.
ale jako jeden z důvodů, proč to tak je, je ta PROPOJENÁ kontinuita mezi všemi filmy MCU.
To se podle mě minimálně teď u DC prostě nepovede.. Ono ani nemá jak.
A s tím, že je každý film u Marvelu jako přes "kopírák".. Taky jsem si to původně myslel, dokud jsme se o tom tady nebavili, a neprobrali to.
Pravdu totiž prostě nemáš, protože každý film Marvelu je trochu jiný žánr, a úplně jinak vypadá.
Captain je špionážní thriller, Guardians jsou nehorázná akční komedie, která dokáže hrát taky na city, Iron Man je dobrodružné Sci-fi, a např.: Doctor Strange je zase dost mysteriózní, a zatímco Thor byla dosud třeba dobrodružná fantasy..
Ono, říká se, že i proto ten film Avengers 2 tolik nefungoval, protože tam zkrátka bylo tolik postav, a ty se musely podřídit jednomu ucelenému stylu.
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2017-09-15 20:53:19 | 0 0
Tak hoši tak kdo by podle vas vyhrál nightwing vs red hood
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-09-15 19:55:00 | 0 0
RedSkull: přesně tak
Redskull | Fandíme filmu
Redskull | 2017-09-15 18:50:31 | 0 0
Vyvrátit ti to nemohu nemám takové znalosti jako ty ,ale nemyslím si že je lepší bojovník než batman.
Každý hold má svůj názor který se nikdy nedá na 100% vyvrátit ani potvrdit.
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2017-09-15 18:30:53 | 0 0
Mam stejnej nazor ze dc dava větší kreativitu režisérů ( az na sebevrazednej oddil ) sice je pravda ze ten zacatek byl takovej kostrbatej ze nevedeli jak pujdou dal ale to se podle me uz tak trochu vyřešilo a je to podle me dobre ze experimentují ikdyz se to nepovede aspon zkouší nový veci a z chyb se mohou pouči,t protoze kdyz se divam na film od DCEU tak proste vidim jinej film ale naproti marvelu u nich mam pocit ze se furt koukam na ten jeden a stejnej příběh pořád dokola jen s jinymy postavami. Tim tady nechcu urážet marvel to ne maj skvělý postavy který se mi líbí :D

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu