Komentáře 20

Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-06-27 08:41:26 | 0 0
ale stale zabúdate kolko vela este zarobia aj na veciach okolo toho co predavaju trika hracky a vela iných veci DVD prava do televizi
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2017-06-27 07:37:43 | 0 0
Musíte si uvedomiť, že to čo zarobia v kine, nejde všetko štúdiu. Štúdio berie cca 50% z USA, 40% z Európy a zvyšku sveta, 25% z Číny. Aj keď SW zarobilo v kinách vyše 2 miliárd, tak štúdiu išlo možno tak 800-850 miliónov. Z toho zaplatili tých 450-500 miliónov na rozpočet a reklamu. Ďalej podilely na zisku a boh vie čo ešte. Nečudoval by som sa, keby im zostalo menej ako 100
Spike | Fandíme filmu
Spike | 2017-06-27 03:54:57 | 0 0
No WB a další studia točí převážně na jistotu a většinou je docela nuda. Tento směr povede jen k vykastrování hollywoodu. Všechno v něm bude sterilní, neoriginální a stokrát převařené až jednou zkrachuje. :-)
Tony | Fandíme filmu
Tony | 2017-06-27 01:13:32 | 0 0
Danielll: Ve všem tom počítání ti nějak unikla celá pointa toho článku a sice "kouzlení s čísly" Tedy daňové přiznání pro tamější berňák, kdy se legálně odepisuze zisk pro menší výpočet daně. Zjednodušeně lze poslat každý ziskový film na papíře do mínusu, aby byla daň co nejmenší.
Klillker | Fandíme filmu
Klillker | 2017-06-27 00:44:16 | 0 0
Tohle ja taky dost zajímavé http://www.moviezone.cz/clanek… plus tohle taky http://www.moviezone.cz/clanek…

Takže bych viděl že SW7 vydělalo tak něco málo přes miliardu, plus si teda přičtěte 5 milionů prodaných blu-ray a merchandise to dává už slušný prachy.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-06-27 00:41:27 | 0 0
:DDD JS už je sice uvěřitelnější, ale pořád se mi to nezdá.. (článek si přečtu dnes, až se vyspím ;) )

Ale jinak SW 7 mělo dle mého minimálně 400-500 melounů navrh

Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-06-27 00:28:10 | 0 0
:-DD ok pánove, sem také jen lidská bytost, sem si to poplet.Nejedná se o SW, ale o Jurský svět http://www.moviezone.cz/clanek… ale nedivil bych se kdyby u SW 7 tomu bylo podobně. Jinak omluva, že jsem to zmrvil.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-06-27 00:17:20 | 0 0
Takže pro pořádek, SW 7 vydělalo 2,068 miliardy dolarů.

Vážně je to málo Danieli (těch 40 mil). To mi chceš jako říct, že kdyby SW 7 vydělalo "jen" 2,02 miliardy, tak se z něho stává prodělečný film?
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-06-27 00:14:00 | 0 0
Klillker: Je pravda, že sem nevzal v potaz, kdy byl psán ten článek, zda v danej době byla suma SW 7 v kinách přes 1.7 miliardy, anebo konečná, teda těch přes 2 miliardy. Když tak se ti bude chtít, na MZ, TedGeorge o tom psal, ale jako jsem koukal, opravdu ten kino zisk byl malej, dokonce si pamatuji, jak tam spomenul, že málem byly v mínuse z toho výdělku. Nakonec se teda muselo studio uspokojit s opravdu malou částkou.
Klillker | Fandíme filmu
Klillker | 2017-06-27 00:00:59 | 0 0
Daniell: Jo to máš pravdu, Jístá suma jde Lucasovi apod. ale těch 40 mega je přecejenom málo, O tom si zkusim něco najít ;) . A i kdyby tolik nevydělali tak nezapomeň na merchandise, které je u disneyho asi jeden z nejslijnějších zisků.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-06-26 23:42:37 | 0 0
David007: Neni to blbost, nepochopil si to.Konečný výdělek daného filmu, nemusí nuto znamenat, že studio získa přesně tolik co má. Jak jsem psal u SW 7, tomu opravdu tak bylo.Ten článek nebudu teď hledat, ale z te celkové částky co byl film v plusu, šla určitá suma společnosti Lucasfilm plus podíl s toho měl režisér George Lucas a samotnej J.J.Abrams si také přišel na hezkou sumičku, nakonec s toho ziskového koláče, studiu Disney, zustalo jen pár drobných.
filozof | Fandíme filmu
filozof | 2017-06-26 23:37:56 | 0 0
Určitě tohle rozhodnutí podporuji. Jsou sice filmy kde vizi režiséra zničila neochota studia riskovat, ale pořád to jsou jejich peníze a zasahovat si můžou jak chtějí. Hlavně jestli někdo hledá tvůrčí svobodu tak nemá točit velké blockbustery. Například skoro všechny Shyamalanovy propadáky byly velké filmy a to pak studio pořádně zabolí.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-06-26 23:19:15 | 0 0
Danielll: No, s většinou máš pravdu.. ALE o tom, že Disney mělo ze SW 7 jen 40 melounů, takto asi bych se mohl hádat snad hodinu, protože je to blbost.

Ten film vydělal něco málo přes 2 miliardy.. A pokud si pamatuji, tak Čína na tom zas tak velký podíl neměla.. (Z Číny, jak už asi víte, tak jde studiu opravdu málo pěněz..)
SW 7 mělo rozpočet 245 melounů, a s reklamou, marketingem, atd.. (i kdybych to přehnal, a to doslova opravdu přehnal), tak se dostaneme max na 450-500 milionů.. Tak si to spočítejte, že je to blbost.
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2017-06-26 22:44:30 | 0 0
Vzkaz pro jednoho mentálka :
DCEU se to (v článku zmíněné) dotknout nemá, stačí umět číst.

JInak Soudce stál těch milionů 50 (tržby celkem cca 85 mil.).a největší položkou tam asi opravdu byl Robert Downey. Nicméně se mi film líbil moc, na to že to bylo konverzační drama. :)
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-06-26 22:41:03 | 0 0

dcboy zas ta pustili z blazinca ? odporucam si to este raz precitat clanok

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu