Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer

Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu
Netflix
Zobrazit dalších 11 obrázků
Filmové zpracování válečné románové klasiky už brzy přinese Netflix. Dosavadní recenze jsou nadšené.

Zahraniční novináři už měli možnost vidět nové filmové zpracování románové klasiky Na západní frontě klid. Recenze jsou veskrze kladné, kdy na agregátoru recenzí Rotten Tomatoes svítí momentálně průměrná známka 8,3/10. Kritici snímek chválí za to, jak sugestivně dovede vykreslovat hrůzu a marnost války. Zfilmování Remarqeovy klasiky je označováno za bytostně aktuální a zároveň nadčasové.

Netflix německý snímek nabídne svým předplatitelům 28. října. Teď je tu nový trailer, který naznačuje, že se film opravdu soustředí na to, čím vynikala románová předloha, tedy na zachycení prožitku jednotlivého vojáka a i na širší vykreslení válečného zmaru. Mladí muži vstupují do armády s naivním nadšením, kdy si myslí, že je čeká dobrodružství a sláva. Namísto toho se musejí připravit na bolest, ztráty, strádání a strach. Upoutávka zachycuje malost jednotlivce ve válečné mašinerii, hnus krysami prolezlého bláta na frontě, ale i politická jednání, která z bezpečí honosných síní rozhodují o osudech lidí přímo na bojišti.

Snímek by měl být jedním z nejdražších filmů německé kinematografie. Natočil jej Edward Berger. V jednotlivých rolích vystupují Felix Kammerer, Albrecht Schuch, Moritz Klaus, Aaron Hilmer, Edin Hasanovic, Daniel Brühl, Adrian Grünewald, Devid Striesow, Andreas Döhler, Sebastian Hülk, Alexander Schuster, Luc Feit, Michael Wittenborn, Michael Stange, André Marcon, Tobias Langhoff nebo Anton von Luck. Čerstvě bude film uvedený na festivalu v Torontu, celosvětově bude film uvedený na Netflixu 28. října. Natáčelo se v Česku, na snímku se podíleli čeští profesionálové.

Na západní frontě klid je filmovou adaptací románu Ericha Marii Remarqua. Protagonistou je Paul, německý voják, který na západní frontě první světové války spolu se svými bratry ve zbrani na vlastní kůži zažije, jak se úvodní válečné nadšení rychle promění v zoufalství a strach, zatímco v zákopech bojují se strachem i jeden s druhým.

Podklady a foto: Netflix

Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu Na západní frontě klid: Skvěle hodnocené zfilmování má nový trailer | Fandíme filmu