Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu

Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu
Paramount Pictures
Zobrazit dalších 18 obrázků
Také už známe první ohlasy recenzentů, kteří snímek viděli.

Milovníci lekaček už si v kalendáři odškrtávají smajlíky, jak dětičky na Ježíška. Ve čtvrtek totiž do českých kin vstoupí horor Úsměv (Smile). Ten už se promítal na zámořském Fantastic Festu a recenzenti hlásí, že je film sice neoriginální, postavy by potřebovaly víc prokreslit a občas dovysvětlit svou motivaci, ale jako horor snímek prostě šlape. Strašení je skvěle řemeslně zvládnuté, některé lekačky si prý budeme ještě dlouho pamatovat a vyšetřování nebezpečné kletby a introspekce hrdinčina traumatu jsou poutavé. Úsměv se asi nezapíše do zlaté kroniky hororů o řetězových kletbách, kam patří třeba Kruh, ale zdá se, že svůj primární účel plní.

Pokud stále váháte, zda je právě tohle horor pro vás, můžete si pustit finální trailer, jenž se soustředí především právě na nejrůznější lekačky a lezavou práci se střihem. Jestli si tuhle ukázku pustíte sami potmě a ani na vteřinku neucítíte mrazení v zádech, pak vám náleží gratulace, máte nervy ze železa! Dole v galerii najdete nejnovější zveřejněné fotky.

Po tom, se je doktorka Rose Cotter (Sosie Bacon) svědkem traumatického incidentu se svojí pacientkou, začne prožívat zvláštní děsivé věci, které nelze racionálně vysvětlit. Její život začne pohlcovat všeobjímající hrůza. Pokud má Rose přežít svou děsivou současnost, musí se nejprve vypořádat se svojí problematickou minulostí. Dále hrají Jessie T. Usher, Kal Penn, Rob Morgan, Kyle Gallner, Caitlin Stasey a Judy Reyes. Snímek natočil a napal Parker Finn. Úsměv (Smile) uvidíme 29. září v českých kinech.

Podklady a foto: Paramount Pictures

Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu Úsměv: Ještě jeden trailer mrazivého hororu | Fandíme filmu