Strážci Galaxie 3 budou konec jedné éry, záporák potvrzen

Strážci Galaxie 3 budou konec jedné éry, záporák potvrzen | Fandíme filmu
Marvel Studios
Zobrazit další 1 obrázek
James Gunn se vrací k Marvelu a na Comic Conu v San Diegu oznámil spoustu novinek o třetím filmu se Strážci Galaxie.

Další poměrně širokou prezentaci měli na letošním Comic-Conu v San Diegu Strážci Galaxie 3, kteří budou mít premiéru 4. 5. 2023. Snímek představil režisér James Gunn a početné obsazení. Kromě stálic jako Chris Pratt, Karen Gillan nebo Sean Gunn se na pódiu objevili také nové tváře v podobě Willa Poultera, Marie Bakalove a Chukwudi Iwujiho. Poulter byl obsazený jako Adam Warlock a evidentně se na roli intenzivně připravoval, protože místy vypadal opravdu nabušeně. U zbylých dvou pak bylo oficiálně odhaleno, jaké role si ve filmu zahrají.

Iwuji byl potvrzen jako záporák High Evolutionary, jenž v komiksech stojí za zrodem Rocketa, a je to superinteligentní pozemšťan, jenž si libuje v genetice a genetických úpravách. Právě skrz tento fakt bude propojena jeho postava s příběhem filmu, jehož bude Rocketův origin důležitou a velkou součástí. Iwuji dokonce do sálu nakráčel přímo v kostýmu, a níže si tak můžete prohlédnout jeho oficiální vzhled. Maria Bakalova pak hraje vesmírného psa Cosma, což je v komiksech stálý člen Strážců, který oplývá telekinetickými schopnostmi. Cosmo byl vytvořen jako odkaz na psa Laiku, jehož Sovětský svaz poslal jako první živou bytost na oběžnou dráhu. Bakalova kromě toho, že charakteru propůjčí svůj hlas, byla také u natáčení všech scén s Cosmem.

To však není všechno. James Gunn se rozpovídal o tom, jak to bylo tento týden přesně 10 let, co začal poprvé pracovat se Strážci Galaxie. Zároveň se fanouškům omluvil a potvrdil, že třetím dílem končí aktuální sága Strážců, a s některými postavami se do budoucna už neuvidíme. Will Poulter následně děkoval za možnost zahrát si tak ikonickou roli v tak skvělém filmu, a potvrdil několik vizuálních detailů o své postavě: Adam Warlock bude mít zlatou kůži, zlatavé vlasy a černo-červený oblek.

A v neposlední řadě dostali návštěvníci Comic Conu možnost vidět první ukázky z filmu. Oficiálně nic zveřejněno nebylo, ovšem popis ukázek se klasicky dostal skrz Twitter na internet. Z ukázek jsme se dozvěděli, že se vrací Gamora (Zoe Saldana) jako vůdce Ravagerů, ovšem jakožto Gamora z paralelního vesmíru neprožila minulost se Strážci ani milostný vztah s Quillem, jenž je kvůli tomu značně rozhozený. Následně bylo z ukázek potvrzeno, že uvidíme Rocketův origin, a příběh celého filmu se bude této lince značně věnovat. Dokonce se objevil i malý Rocket, který hodně lidem zahraje na city. K vidění byl i větší a dospělejší a nabouchanější Groot, Adam Warlock bojující s Nebulou, a ukázka končí Star-Lordem vyznávajícím se Gamoře, zatímco si z něj Mantis a Drax dělají srandu. Krátké video z ukázky proniklo na internet a v tuto chvíli je k dispozici je níže (ale téměř určitě bude video brzy smazáno).

Bohužel nic nebylo odhaleno o Vánočním speciálu Strážců, který bude mít premiéru v prosinci na Disney+. V galerii si prohlédněte nové logo k filmu. Dejte nám vědět, jak vnímáte vy zakončení této úspěšné série.

Strážci Galaxie 3 navazují na Strážce Galaxie 2, Avengers: Endgame a Thora: Love and Thunder. Vrátí se v nich nesourodý tým vesmírných hrdinů, aby prožili svoje vrcholné společné dobrodružství. V hlavních rolích se vracejí Chris Pratt, Dave Bautista, Pom Klementieff, Bradley Cooper, Zoe Saldana, Sean Gunn, Karen Gillan, Vin Diesel a Sylvester Stallone. Nově je doplňují Will Poulter a Chukwudi Iwuji. Režíruje James Gunn. Snímek uvidíme 4. 5. 2023.

Titulní foto je ilustrační, Strážci Galaxie