Strážci Galaxie 3: Kdo bude záporákem

Strážci Galaxie 3: Kdo bude záporákem | Fandíme filmu
Marvel Studios
Také se podívejte na blonďatou kštici Adama Warlocka, nové výrazné Marvel postavy.

Strážci Galaxie 3 se začali natáčet zkraje listopadu. Hned jsme mohli vidět, kteří staří známí herci se vrátili a kdo je nově doplnil. Následně dokonce i Sylvester Stallone potvrdil, že vrací Stakar Ogord. Zatím ale nemáme žádné oficiální zprávy o tom, čemu by tentokrát měli „vesmírní blbečkové“ čelit.

Nezbývá tak, než se spolehnout na zákulisní šuškandu. Insider KC Walsh tvrdí, že antagonistou Strážců Galaxie 3 by měl být High Evolutionary. Ten by měl být zodpovědný také za stvoření Rocketa. Zvěsti o High Evolutionary se objevovaly už v minulosti, sám režisér James Gunn potvrdil alespoň to, že snímek skutečně bude výrazněji zaměřený na Rocketa. Obvykle také platí, že když se objeví o Strážcích Galaxie nějaká vyložená nepravda, tak ji Gunn na Twitteru s chutí rovnou sestřelí. Tak že by padouchem filmu opravdu byl High Evolutionary?

V komiksech jde o původně lidského vědce posedlého evolucí a vývojem, který sám sebe i organismy v okolí šlechtí k dokonalosti. Někdy se jen pokouší vytvořit utopii, jindy jeho ambice způsobují obrovské problémy. Dokázal kupříkladu vytvořit přesnou repliku Země a na jeho pokusných subjektech mu vůbec nezáleží. V komiksech byl také klíčovou figurou při vývoji Adama Warlocka, kterého ve filmu hraje Will Poulter (níže můžete vidět, jak si kvůli roli obarvil hlavu na blond).

Pokud se padouch skutečně objeví, tak jsme zvědaví, kdo by jej mohl ztvárnit. Teoreticky by to mohl být Chukwudi Iwuji, který se k obsazení Strážců Galaxie 3 přidal poté, co s Gunnem spolupracoval na seriálu Peacemaker. James neodhalil, jakou roli ve filmu Chukwudi dostal, avšak uvedl, že jde o úlohu, o níž stáli „skoro všichni výrazní herci Hollywoodu“.

Strážci Galaxie 3 navazují na Strážce Galaxie 2, Avengers: Endgame a Thora: Love and Thunder. Vrátí se v nich nesourodý tým vesmírných hrdinů, aby prožili svoje vrcholné společné dobrodružství. V hlavních rolích se vracejí Chris Pratt, Dave Bautista, Pom Klementieff, Bradley Cooper, Zoe Saldana, Sean Gunn, Karen Gillan, Vin Diesel a Sylvester Stallone. Nově je doplňují Will Poulter a Chukwudi Iwuji. Režíruje James Gunn. Snímek uvidíme 4. 5. 2023.

Foto je ilustrační - Strážci Galaxie 2