V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz – Finální trailer, před uvedením do českých kin

V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz – Finální trailer, před uvedením do českých kin | Fandíme filmu
Warner Bros.
Zobrazit další 2 obrázky
Zámořské recenze pokračování oblíbené hororové ságy vesměs chválí.

Česká kina pozvolna otevírají (ačkoliv zájem zatím nebyl valný), a tak bychom se 24. června měli u nás dočkat hororu V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz. Ještě než k nám film dorazí, je tu závěrečný trailer, jenž si můžete přehrát níže. Snímek v něm nevypadá zle. Začínáme stylovou scénou destrukce, pak je blíže představena zápletka filmu. Bojovníci s nadpřirozenem, manželé Warrenovi, se tentokrát zapletou do případu muže obviněného z vraždy, jenž u soudu tvrdí, že jej posedl démon. Nový trailer se hodně soustředí na obviněného, na soud a na samotné Warrenovi a jejich hlubokou sounáležitost. Osobně mi nesedí jen rámování traileru. Tvářit se, jako by skutečný případ nějak „prokazoval existenci ďábla“, je možná podle studia Warner Bros. dobrý marketing, nicméně přiživovat se důvěřivosti pověrčivých diváků není zrovna dvakrát etické.

Zatímco u nás zatím čekáme na premiéru, v zámoří už snímek viděli novináři. Průměrná známka na agregátoru recenzí Rotten Tomatoes činí v tuto chvíli 6,2 z 10. Kritici se vesměs shodují na tom, že nový film Michaela Chavese prostě není tak dobrý, jako předchozí dva díly od Jamese Wana. Trojka ani není tak strašidelná, jako spíš detektivní, což pro některé diváky určitě bude mínus. Část kritiků se domnívá, že série už začíná být poněkud vyšeptalá, jiní ocenili, že tvůrci zkusili dát větší důraz právě na vyšetřování, čímž se série posunula někam dál, ať už se nám to všem bude zamlouvat, nebo ne. A jakkoliv značná část recenzí uvádí, že je vyprávění poněkud nedopečené a přitažené za vlasy, pořád jsou tu manželé Warrenovi v podání Very Farmigy a Patricka Wilsona, díky kterým podle většiny kritiků snímek stojí za vidění.

Pod trailerem najdete ještě pár klipů.

The Conjuring: The Devil Made Me Do It odhaluje mrazivý příběh o děsu, vraždě a neznámém zlu, které šokovalo i tak zkušené vyšetřovatele paranormálních jevů, jako jsou Ed a Lorraine Warrenovi. Jeden z nejneuvěřitelnějších případů jejich kariéry začíná bojem o duši malého chlapce, ale pak je vezme daleko za všechno, co dosud viděli, když jsou svědky prvního případu v historii amerického soudnictví, kdy se obviněný z vraždy pokoušel hájit tvrzením, že jej posedl démon.

V hlavních rolích se vracejí Vera Farmiga a Patrick Wilson. Doplní je Ruairi O’Connor, Sarah Catherine Hook a Julian Hilliard. Režíruje Michael Chaves, zodpovědný za The Curse of La Llorona. Česká premiéra je stanovená na 24. 6. 2021.

V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz – Finální trailer, před uvedením do českých kin | Fandíme filmu V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz – Finální trailer, před uvedením do českých kin | Fandíme filmu V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz – Finální trailer, před uvedením do českých kin | Fandíme filmu