Captain America: První Avenger - První dojmy

Captain America: První Avenger - První dojmy | Fandíme filmu
Podrobná recenze je na cestě, ale už teď vám prozradíme, jestli se Kapitán povedl

Přípravy Kapitána Ameriky provázela řada obav. Režisér Joe Johnston měl pověst nudného rutinéra, Captain pověst ještě nudnějšího Mirka Dušína. Trailerové kampani se navíc nějak nedařilo předložit ten správný kulervoucí materiál, který by na vás křičel: "Tohle musíte vidět". Všechny obavy se ale ukázaly být liché! Captain America je dost možná nejlepším filmem studia Marvel. Steve Rogers je neuvěřitelný sympaťák a jeho představitel Chris Evans vám ho dokáže prodat tak, abyste z jeho čestné povahy neměli legraci, ale obdivovali ji. Ostatní herci jsou taky vybraní skvěle a navíc mají co hrát - scénář jim totiž dodává pevnou půdu pod nohama. Pokud vám vadilo, že Iron Man 2 funguje spíš jako reklama na Avengers, ucelený příběh Kapitána je pro vás to pravé.

Dobové reálie fungují výtečně a efekty se taky povedly. Až uvidíte hubeného Chrise Evanse, budete věřit, že je taková vyžle doopravdy. Také se nemusíte bát, že to je v oblasti efektů všechno. Akce je daleko víc, než předvádějí trailery a je opravdu povedená. To samé platí i o 3D, které pro jednou snad i stojí za ty peníze navíc. I ten dabing je podstatně snesitelnější než hrůzy, které předvádí Harry Potter. Zkrátka a dobře se nám do rukou dostává po všech stránkách vyvážené akční dobrodružství okořeněné špetkou romantiky a prošpikované řadou povedených vtipů, které vám připomene, že s hodnými hochy nemusí být vždycky nuda. Nečekejte nijak osudovou záležitost, ale jako do posledního šroubku doladěná letní zábava Captain America funguje znamenitě!

8/10

Captain America: První Avenger

22.07.2011 | USA