Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi

Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu
IFC Films
Zobrazit dalších 8 obrázků
Mrkněte na trailer k jedné z nejvychvalovanějších žánrovek letošního festivalu Sundance.

Letos v lednu si na filmovém festivalu Sundance odbyl premiéru hororový thriller Relic, který natočila jako svůj celovečerní debut režisérka Natalie Erika James, a nutno podotknout, že u kritiků si nevedl vůbec špatně, ba naopak. Vícegenerační příběh se točí kolem tří žen - babička, matka, dcera - které se potýkají s nevysvětlitelnými jevy spojenými s nejstarší z nich. Edna (Robyn Nevin), matka Kay (Emily Mortimer) a babička Sam (Bella Heathcote), se totiž náhle ztratí, což vede její potomstvo k tomu, že urychleně dorazí do jejího venkovského domu. Brzy po příjezdu jim docvakne, že Edna zřejmě začíná trpět stařeckou demencí. Ta se shodou okolností bez nějakého vysvětlení znovu vrátí, přičemž není ochotna/schopna říci, kde byla. A nejhorší na tom je, že její chování se postupem času začne vymykat všem standardům a kontrole. Otázkou zůstává, zda není v područí nějaké nadpřirozené síly.

Ohlasy z festivalu jsou nadšené. Na serveru RottenTomatoes má snímek 13 kladných a žádnou negativní recenzi při průměrné ratingu 8.5/10! Do sedačky vás prý zarazí zejména poslední akt, kdy rozuzlení údajně vážně stojí za to. Současně všichni hovoří o tom, že čím méně si toho o filmu zjistíte, tím lepší zážitek na vás čeká. Trailer je z hlediska spoilerů v pořádku a spíše jen dokládá, jak se tvůrcům povedlo vykreslit hutnou a napínavou atmosféru. Film produkují mimo jiné i bratři Russoovi a měl by být dostupný od 10. července 2020 skrze VOD a bude-li to možné, objeví se i ve vybraných kinech.

Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu Relic: Bratři Russoovi přinášejí duchařský horor s nadšenými recenzemi | Fandíme filmu