Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra

Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra | Fandíme filmu
Zobrazit další 4 obrázky
I když v tomhle případě nehrozí mňoukání nebo v kočičím kožíšku oděná Rebel Wilson, žádná hitparáda na vás v kině nečeká.
  2. Verdikt:

Ještě před pár dny jsem si opravdu myslel, že otřesný muzikál Cats bude minimálně pro první třetinu roku tím nejnudnějším a nejzbytečnějším filmem, který zkraje sezóny v českých kinech uvidím. Inu, není tomu tak, neboť hororový thriller Fantasy Island se stává dalším adeptem na titul "zpackaná zbytečnost úvodu sezóny". Vážně nerozumím přístupu studia Blumhouse k látce, jelikož koncept jako takový není úplně marný a z materiálu by se dalo při troše dobré vůle a dostatku fantazie vytřískat mnohem víc. Jenže to by režisér a scenárista Jeff Wadlow musel odvést lepší práci, mít k dispozici méně prkenný herecký ansámbl, nepodřizovat se ratingu PG-13 a obecně k celému rádoby děsivému dobrodružství na tajemném ostrově splněných přání a nočních můr přistoupit méně hloupě a sterilně.

Základní premisa je asi takováto. Do odlehlého ostrovního prázdninového komplexu dorazí partička výherců záhadné soutěže. Nejedou se však pouze rekreovat, ale bylo jim přislíbeno, že ostrov jim splní jedno přání (sen). Jedinou podmínkou je, že onu zhmotněnou tužbu musí prožít až do "přirozeného konce". Když se tedy "stroj" rozjede, nelze jej za žádných okolností přerušit. Rezortu a splněným přáním přitom šéfuje tajuplný pan Roarke, který moc dobře ví, kam tyhle hrátky zpravidla směřují.

Okej, nosná linka vcelku zajímavá a originální, přičemž je od první scény jasné, že na nové zákazníky nečeká nic pěkného. Jeden po druhém tak jsou uvedeni do svých snů/tužeb - mysteriózní princip nebudu prozrazovat - a po prvotním úžasu pomalu začínají zjišťovat, že to pravděpodobně nebude taková legrace, v jakou doufali. Logicky se všechno zvrtne a naši hrdinové musí bojovat o holý život, ponevadž jim jde po krku šílený chirurg, partička překupníků drog, nikdy nenarozená dcera, v případě jedné z dívek její "zlé já" a posléze i zombíci. Nikdo z nich si ovšem za celou dobu není schopen uvědomit, že všechno je malinko jinak, než se na první pohled zdá. Není totiž náhoda, že se na ostrově sešli zrovna v tomhle složení.

2/10

Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra | Fandíme filmu Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra | Fandíme filmu Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra | Fandíme filmu Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra | Fandíme filmu Recenze: Fantasy Island aneb divákova noční můra | Fandíme filmu