Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte

Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 8 obrázků
Paramount zveřejnil trojici klipů z filmu. A nutno podotknout, že mají celkem grády!

Očekávané akční sci-fi Blíženec (Gemini Man) režiséra Anga Lee vtrhne do českých kin už příští týden ve čtvrtek, tudíž propagační kampaň mohutně finišuje. Pakliže nás některé zveřejněné upoutávky malinko znervózňovaly, tak první reakce naopak vzbuzují dojem, že se dočkáme solidní akční jízdy, která se sice vykouří z hlavy relativně rychle, ale v kině hodně baví. Vyjma Willa Smithe a Mary Elizabeth Winstead byla chválena zejména technická stránka filmu (3D, 120 FPS), včetně omlazovacího efektu, a vyložené nadšení panovalo v souvislosti s akčními scénami, jež mají být dynamicky nasnímané, nápadité a obecně mají skvěle vypadat. Abychom to mohli alespoň trošku posoudit, k tomu by nám měla posloužit trojice klipů, kterou studio Paramount v posledních dnech uvolnilo. Takže se pohodlně usaďte a na tu krásu se mrkněte. Nezbývá než doufat, že údajně slabší scénář nepošle tuhle odvážnou jednohubku do kopru. Odhady amerických tržeb pro premiérový víkend se pohybují mezi 25-30 miliony dolarů, což není žádná extra sláva a snímek by neměl šanci ani na 100 mega z USA.

Will Smith byl naklonován a jeho mladší já mu jde nemilosrdně po krku. Sci-fi film Blíženec nabídne stále častěji využívanou technologii omlazování, ve které se v posledních letech vyžívá hlavně Marvel Cinematic Universe, ale mohli jsme ji vidět například i v Terminator: Genisys. Režie se ujal Ang Lee. V hlavních rolích uvidíte Willa Smithe, Cliva Owena a Mary Elizabeth Winstead.

Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu Blíženec: První recenze chválí akční scény, tak se na některé z nich podívejte | Fandíme filmu