Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry

Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 16 obrázků
Snímek se podíval na festival do Benátek a odnesl si skvělé ohlasy.

19. září dorazí do kin nový snímek od nekonvenčního režiséra Jamese Graye, který se protentokrát rozhodl zkusit štěstí v žánru sci-fi. Jeho očekávaná novinka Ad AstraBradem Pittem v roli astronauta s cílem najít otce ztraceného někde na okraji sluneční soustavy ale ještě před oficiální světovou premiérou zavítala na filmový festival v Benátkách a promítala se před celou řadou filmových kritiků z celého světa. Ti se samozřejmě mohli podělit o své první dojmy. Co tedy na film a jeho slibované "nejrealističtějším cestování vesmírnou prázdnotou" říkají?

Drtivá většina recenzentů se shoduje na tom, že Ad Astra rozhodně není film pro všechny. Mnoho diváků by svým unikátním zpracováním mohl snadno odradit a cílí spíše na náročnější publikum, které se nebojí sedět u pomalejších filmů a přemýšlet nad tím, co se vlastně nejednoznačnými obrazy tvůrci snaží sdělit. Pokud se ale řadíte do této kategorie, čeká vás prý neskutečný zážitek. Gray uchopil látku pevnýma rukama a jeho zpracování vesmírného cestování podle mnohých nemá obdoby a je až drsně realistické. Z vizuálního hlediska je film jednoduše dechberoucí. O to je tedy překvapivější, že za svou hlavní hnací sílu považuje Ad Astra ne promenádu efektů a akčních scén, ale emoce a vztahy mezi lidmi, které taktéž fungují na výbornou.

Příběh někteří z přítomných diváků označují spíše za psychologické drama zasazené doprostřed epické odyseje. Tomu samozřejmě napomohou hlavně herci. Pitt sklidil chválu ze všech možných směrů a objevuje se dokonce několik reakcí, které mluví o nejlepším výkonu celé jeho herecké dráhy. Velmi pozitivní odezvu vyvolal i Tommy Lee Jones, jenž ve filmu ztvárnil Pittova ztraceného otce.

Celkově prý máme čekat unikátní pohled na science fiction žánr napěchovaný precizně zrežírovanými sekvencemi i komorními momenty, na něž jen tak nezapomeneme. Pro nadšence se tedy jedná o absolutní jistotu, a pokud můžeme věřit kritikům, dost možná se tu díváme na potenciální budoucí klasiku a Grayův nejbližší film k mistrovskému dílu. Nyní na váš čeká trailer pro promítací formát IMAX a v galerii celá řada nových fotek.

Astronaut Roy McBride (Brad Pitt) odlétá na vnější okraj naší sluneční soustavy, aby se pokusil nalézt svého ztraceného otce (Tommy Lee Jones) a rozluštil záhadu, která ohrožuje přežití lidstva na Zemi. Na svojí misi odhalí tajemství, která zpochybňují samotnou podstatu lidské existence a naše místo v přirozeném řádu kosmu. Dále hrají Liv Tyler, Donald Sutherland nebo Ruth Negga. Snímek napsal a zrežíroval James Gray. Datum české a slovenské premiéry je stanovené na 19. 9. 2019.

Zdroje: AwardsCircuit, SyFy, CBM

Ad Astra

Sci-Fi, Thriller

Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu Ad Astra: První recenze mluví o vesmírné odyseji s nejlepším výkonem Pittovy kariéry | Fandíme filmu