Creed 2: Co říkají zahraniční recenze

Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 43 obrázků
Zámořští novináři promluvili. Bude druhý Creed taková pecka, jako ten první?

Zámořští novináři už viděli Creeda 2 a verdikt zní poměrně jednoznačně. Není to vůbec špatné, ale určitě jde o slabší film, než byl první Creed. Zatímco první film fungoval daleko víc sám o sobě, ten druhý prý působí daleko spíš jako pokračování Rockyho a daleko víc staví na tom, že divák zná předchozí díly (zvlášť Rockyho IV). Vedle úlitby fanouškům máme čekat také klasickou sequelovou výstavbu děje, kdy do jisté míry dostáváme více téhož, takže už to není tak silné a svým způsobem to působí repetitivně, a zároveň se snímek snaží ve všech ohledech přitlačit na pilu. Také se dost píše o tom, že Steven Caple Jr. není tak zručný režisér jako Ryan Coogler, takže máme očekávat vizuálně méně silný zážitek a méně nuancí ve vyprávění.

Stále jde prý ale o poctivé a zábavné sportovní drama, které nedělá sérii ostudu, má srdíčko a dokáže se opřít o silné herce a jejich postavy. Michael B. Jordan opět táhne film spolehlivě kupředu, Sylvester Stallone zdatně sekunduje, Tessa Thompson dostala daleko více prostoru a ani antagonisté nejsou černobílé, skrz naskrz prohnilé figurky, ale někdo, s kým lze soucítit. Na agregátoru recenzí Rotten Tomatoes je prozatím 33 hodnocení, z nich je 73% kladných a průměrná bodová známka je 7 z deseti. Tak to nevypadá zle, co říkáte?

Další videa na další straně. Dole v galerii najdete porci nejnovějších fotek.

Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu