Fimi | 2017-03-13 16:28:04 | 0 0
https://www.youtube.com/watch?… kolik tam asi má na tu mrtvolu
GeraltzRivie | Fandíme filmu
GeraltzRivie | 2017-03-12 11:50:00 | 0 0
Fimi: Ten komentář na Edně je naprosto stupidní.

Samozřejmě, že Charlese drží v poušti, když nezvládá své záchvaty a je nebezpečný pro své okolí.
Jak přišel na to, že ti caparti nikdy neviděli slunce netuším, naučit se řídit mohli klidně potom co utekli z laborky, jak jinak by se asi dostali tak daleko. Jinak komentář řeší děsný prkotiny, jakože Wolverin všechny masakruje, ikdyž je v hrozným stavu, jako by šlo od toho filmu snad čekat něco jinýho. Nebo genderová a rasová vyváženost, která je zcela logická. Mnohem hůř by vypadalo, kdyby všechny děti byly skupina 10 letých árijských chlapců vypadajících naprosto stejně.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2017-03-12 11:02:05 | 0 0
Tak jsem v pátek film konečně viděl, jindy nebyl čas, a jsem velmi spokojený. Určitě je to nejlepší Wolverinovský film, tam tedy nemá moc konkurenci, a asi můj druhý nejoblíbenější X-Men film. Hugh Jackman i Patrick Stewart jsou oba skvělí, X-23 je super, škoda, že už ji asi víc neuvidíme a brutalita akčních scén filmu opravdu přidávala na realismu i napětí a dopadu na diváka. Také je to zdaleka nejemocionálnější film z celého X-menovského vesmíru, hlavně konec. !!!! ODTUD SPOILERY!!!! Film pro mě jen mírně kazí Loganův klon X-24, ten tam podle mě nemusel být, filmu to velmi ubralo na realismu a když už potřebovali někoho, proti komu se bude muset Wolverine ve finále postavit a kdo ho zabije, mohli použít třeba Dakena, Wolverinova komiksového syny. Ten má tři drápy také, mohl být vytvořen z jeho DNA jako X-23 a nemusel vypadat úplně stejně jako Logan. To mi v takhle realistickém filmu přišlo mírně jako pěst na oko. Svému účelu ale ve finále posloužil a pár jeho scén bylo dobrých, hlavně vražda Charlese. Film jako celek dolů příliš netáhl. Pro mě byl závěr velmi emocionální, a když X-23 převrátila kříž na X, už jsem pár slz neudržel. Skvělý závěr skvělé postavě, která si něco podobného zasluhovala. 8,5/10
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2017-03-12 10:56:11 | 0 0
Když jsem to viděl, uvědomil jsem si o co nás tvůrci připravili v jeho minulých výstupech a mám na mysli krev, tohle byl pravý Wolverine, takový jaký být vždy měl.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-06 19:21:20 | 0 0
líbí se mi jeden komentář na Edně

tak tedy: Připadne vám normální, držet starého invalidního pána ve staré převrácené plechové vodárně uprostřed mexické pouště… dokážete si představit, jaké musí být uvnitř té rozpálené kisny klima? Ten Logan je hrozná svině :-D A klidně si to rozeberte políčko po políčku, takových nelogičností je tam spousta. Ale filmu to kupodivu nevadí, budete si užívat postapo atmosféru ve světě, který vlastně vůbec není postapo. Všechny tam masakruje troska, co se se sotva drží na nohou. V supertajném výzkumáku vyrostou děti, které sice nikdy neviděly slunce, ale řízení auta mají zřejmě vrozené. Všechny podstupují tvrdý výcvik, ale to jim nezabrání aby byly neskutečně obézní, důležité je, že jsou genderově a rasově vyvážené. Ale v konečném důsledku si tyto hlouposti ani neuvědomíte.

když se nad tím zamyslím, má pravdu :-D
FantomasMan | Fandíme filmu
FantomasMan | 2017-03-06 07:57:40 | 0 0
Ja+syn sme s kina odchádzali silno sklamaný. Film je strašne dlhý dej sa dá popísať do jedne vety a od 1:30 som si už len prial nech tam konečne zomrú tí ktorý majú a nech film skončí.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-03-05 20:12:27 | 0 0
Tady oficiálně, kdyby někdo chtěl.. (Jak dopadl víkend a atd...)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-05 19:33:44 | 0 0
tak víkend 85 milionů to je hodně dobrý

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-04 22:31:47 | 0 0
SaS když chvilku počkáš tak to koupíš i přes net za chvíli....starší čísla se dají pořád koupit včetně příloh
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2017-03-04 22:21:24 | 0 0
Ak na to niekde narazím, tak kúpim.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-04 22:18:16 | 0 0
jedná s o časopis pevnost, je tam několik stran o postavě, filmu, historii postavy a tak
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2017-03-04 22:05:53 | 0 0
Fimi: Odkaz nefunguje. Ak chceš vidieť Stana Leeho, tak musíš do USA. Medzi reklamami a filmom by tam mala byť scéna, ako sa rozpráva s Deadpoolom. Čiže také nepriame cameo. V Brne vo Velkom Špalíčku to nebolo. Namiesto toho tesne pred filmom pre istotu premietli znova trailer na Logana.

K filmu, osobne by som ho zaradil na prvé miesto medzi x-men filmami a celkovo medzi najlepšie komiksové filmy. Nesnažili sa o humor nasilu ako Marvel a aj tak tam boli scény, kde sa smiala takmer polovica ľudí v sále. Akcia výborná, Patrick Stewart a Dafne Keen tiež. Možno to trochu preháňam, ale minimálne nomináciu na Oscara by si zaslúžili. Ako sa kamera približovala na Wolverinov hrob, tak som čakal, kedy sa tie kamene pohnú. Ale našťastie nestalo. Na vzťahu Logana a Laury si mohli dať záležať. Ku koncu sa mi to zdalo moc nanútené.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2017-03-04 21:26:20 | 0 0
Řekl bych, že nebyl.