Komentáře 24

David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-31 12:48:11 | 0 0
Odpuzovalo*
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-31 12:47:45 | 0 0
A právě to, že to je horor (nevim, do jaké míry) mně silně odsuzovalo.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-31 12:46:23 | 0 0
Deny33: Tak jasně, ani jsem to nehodnotil, já jen, že mě to nikdy netáhlo se na to někdy podívat..
Ale tak ano, někdy se na to budu muset podívat z povinnosti (Sci-fi, Fantasy, akční mám rád)
Ale nemám rád moc horory.
Deny33 | Fandíme filmu
Deny33 | 2017-01-31 10:24:41 | 0 0
David007: Tak pokud si neviděl vetřelce, tak nemůžeš přeci hodnotit. Ba naopak, pokud máš rád sci-fi, tak věřím, že pokud by ses podíval na Scottovu jedničku a pak Cameronovu dvojku tak by si změnil názor :-)
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-30 23:51:29 | 0 0
Nějak si říkám, že ani jsem toho Vetřelce nikdy neviděl. Ani jeden díl.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-30 23:48:08 | 0 0
Fimi: No, já to bral spíše z pohledu, co ty filmy daly do budoucna, nebo že ukázaly něco převratného.

A abych pravdu řekl, tak Avatar taky mezi mými 1. Oblíbenými filmy Camerona, ale je asi 3-4.

Ale Stejně na mojem 1. Místě od Camerona je Titanic, na 2. je Terminátor..
Vetřelce moc nemusím, nevím, proč.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-30 23:42:16 | 0 0
Ne, to by nepomohlo podle mě.
Stejně by si lezli do zelí.

To samé bylo i třeba v případě posledního Hunger Games, kdy prostě tržby filmu ovlivnila Bondovka Spectra (myslím, že to bylo po 2 nebo 3 týdnech)

A navíc, SW má určitě premiéru nějak akorát na Vánoce, takže, by prostě Avatar musel být někdy 20. Listopadu alespoň a nebo kajsik až 20. Ledna
Danielll' | Fandíme filmu
Danielll' | 2017-01-30 22:35:58 | 0 0
Anebo o tři tídny po SW (jsem zapoměl napsat) i tak se dá,třeba.A vlastně by vidělal jak SW,tak i Avatar a nemuseli by se v kinech tlačit společně.
Danielll' | Fandíme filmu
Danielll' | 2017-01-30 22:31:49 | 0 0
No Cameron by Avatar 2 nějak vyhradně nemusel posouvat.Třeba by mohl premieru posunout o tři týdny před SW a to je myslím dost na to aby za tu dobu film utržíl dost,než začne premiera SW a navíc diváci již budou vědet,že jde o pokračováni filmu,kterej před cca 9ti lety neměl až takovej vikendovej rozběh,tak tentokrát sem přesvědčen,že vídělky otviraku budou opravdu vysoké.
Danielll' | Fandíme filmu
Danielll' | 2017-01-30 22:21:32 | 0 0
Anonym a ještě abych nezapoměl,tak vlastně paradox je i to,že v době uvedení Avatara do kin,hodně diváku nebyla na světe anebo někomu byl rok,jinému dva roky a teda je zřejmé,že ten film nemohli sledovat na velkém plátně.Až půjde druhej díl do kin,tak již je na něj mohu rodiče vzít.A navíc je si třeba uvědomit,že Cameronové filmy,pokuď si je chce divák užít,jsou výhradně točené pro velké plátno.Leda že by si měl doma plazmu o velikosti 6x9 m přiklad :-)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-30 22:19:40 | 0 0
David: mně taky PR vůbec nelákají, byl to stupidní seriál pro děcka který jsme všichni žrali...

jinak nesouhlasím s tím Avatar a Titanic, pro mě když se řekne Cameron, tak si vždycky jako první představím Aliens, Terminator 2 a Pravdivé lži a to jen proto, že ten film mám opravdu hrozně rád + samozřejmě The Abyss což je pro mě naprosto výborná scifi...Avatar a Titanic mám až někde vzadu, to ale neznamená že jsou to pro mě špatné filmy....
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-30 22:11:45 | 0 0
Sakra, sorry, že jsem se tak rozepsal, a doufám, že to má alespoň hlavu a patu :D :D

A ještě něco: Ohledně toho posunu, no ono by to timpádem mohlo být o těch 11 let, to už je dost. Ale ano, odstup by neměl vadit.

Ale Fimi: Taky jsem sledoval Power Rangers, ale teď mě to fakt do kina neláká.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-01-30 22:07:44 | 0 0
:D Fajná to diskuse tady..
No, každopádně souhlasím s vesměs všema krom Anonyma (Sorry, ale s některými věcmi prostě.. ).
Je totiž fakt, že Avatar můžeš srovnávat se Star Wars, a že na něho lidi nezanevřou.
Ale zase na druhou stranu je otázkou, jak moc lidi na Avatara uslyší.
Dle mého názoru by se dal počítat úspěch tržeb typu 1,5 miliardy.. Ale zase podle někoho by byl úspěch překonání Avatara 1 nebo jeho přiblížení.

A teď se ukáže ta síla značky.
Je totiž pravdou, že Avatar mněl zatím jen 1 film, takže přirovnávat třeba ke SW by teoreticky šlo až při díle 2. Ale to je zase každého volba.
Já osobně preferuji tu první (Srovnávat už se dá i s jedním dílem)

A ANO, naprosto souhlasím. James Cameron je neskutečně talentovaný, takže by to mněl umět zvládnou prodat a dát nám to, co chcem.
Jeho asi 4 nejznámější filmy všichni znají, ale řekl bych, že vůbec nejvýznamnější jsou filmy 2.
A to Titanic a Avatar.
Myslete si co chcete, ale tyto filmy přinesli ve světě filmů skutečně něco, něco nového a neskutečného.

Ano, James Cameron dal nový dech a nově plně podpořil 3D technologii.
A myslím, že v Avatarovi 2 to bude chtít posunout zase o kousek dál...

Teď je jen otázka premiéry, protože zase nechci aby s tím Cameron nějak spěchal, a nevím teda jestli to do těch Vánoc 2018 stihne.
Jenže problém je, že poté už volný termín úplně nebude. Řekl bych totiž, že film se hodí přesně na Vánoce a že ho prostě tlačí čas. Protože jak víte, tak pokud by nestíhal, tak premiéru posune o rok a bude bitva se SW 9, nebo rovnou o 2 roky.. Bohužel. Nebo ať SW uhne. TAKY VOLBA!!!



Danielll' | Fandíme filmu
Danielll' | 2017-01-30 21:45:41 | 0 0
No ja si teda (pokuď se dožiju) nenechám ujít žádnej s těch čtyř dílu.Anonnym:V jedné věci by si možná mohl mít částečne pravdu a to,že po tej dobe cca 9 let,se nektěrím lidem změní pohled na filmy,čiže co měli rádi před 9ti,10ti lety,nemusí nutno znamenat,že podobnou filmovou zábavu vyhledávají i teď.Ale musíš si třeba uvědomit,že když byl v kinech promítám Avatar,tak spousta lidí celosvětovo nebyla ještě dospělá,dá se říct,že značná část těch lidí,si onu Cameronovu 3D parádu nemohlo užít,ale od té doby,je věčšina lidí soběstačních,má práci,nebo brigádu a tak není pro ně problém dát určitou sumu za lístek a nespolíhat se na vreckové od rodiču.
yyy | Fandíme filmu
yyy | 2017-01-30 21:19:45 | 0 0
technologie mozna znama, ale aspon dle meho nazoru mel Avatar nejlepsi zpracovani 3D a od tech dob se zadny jiny film moc nepredvedl. Cameron je hracicka, tak doufam, ze to posune zase dal a kdyz uz tak dlouho pracoval na scenari(ch), tak snad ten film bude lepsi i po strance dejove, pac prvni dil byl, slusne receno, shitka

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest