těch šest je stejných v každém vesmíru marvelu ale sedmý je jen jeden v celém multivesmíru
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2016-11-06 22:23:42 | 0 0
To je i sedmý jo? Co se jeden nedoví:D.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-06 21:53:21 | 0 0
no klidně to můžou vzít cestou Osborna a Thunderbolts, ale další by klidně mohli být Korvac, uvidíme co se stane s Kameny, protože jestli do hry přijdou Tribunal a TOAA tak si myslim že jako hlavní padouch bude Nemesis a téma fáze čtyři bude sedmý Kámen nekonečna Ego gem, popřípadě kdyby MCU dostalo od Foxu Kanga, Galactuse nebo Dooma.....taky je možnost Skrullů kteří se vrátili k MCU, klidně by se mohli objevit Celestiáni a ještě naví jsou v MCU Elders of Universe (Collector, Grandmaster)....je hodně padouchů ale já si nemyslim že Thanos zemře, pokud bude v MCU v Thorovi 3 Smrt a jestli alespon trochu to bude podle komiksů tak Thanos je avatar Smrti, takže on jen tak zemřít nemůže, ona ho vždy někde respawne, takže je možnost že se zase vrátí
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2016-11-06 20:55:54 | 0 0
No to teda jo xD. Ale jsem zvědavý co přijde po Thanosovi.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-06 18:54:47 | 0 0
Schonecek: tak to už by se pouštěli do velkých vod kdyby tam ukázali LT a TOAA
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-11-06 17:29:39 | 0 0
Před pár dny jsem viděl Strange znovu a svou známkou 8/10 jsem si teď úplně jistý, film se mi napodruhé hodně líbil. A mimochodem, zapomněl jsem to tu napsat prvně, ale všiml jsem si, že Mordova hůl se jmenuje The Staff of the Living Tribunal. To tedy znamená, že Living Tribunal někde v MCU existuje. Zajímalo by mě, jestli někdy zmíní the One Above All. Tohle byl můj asi nejoblíbenější easter egg v celém filmu.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-06 15:19:17 | 0 0
Guleh: asi neznáš okolnosti okolo tohoto komiksu a co následovalo v Marvelu po tom, nebo ano? autor se omlouval všem co mohl, protože ze všech postav co tam Hulk zbil udělal hlupáky, chovali se jako idioti a poté to museli vysvětlovat v dalších komiksech proč tomu tak bylo, jak je možné že Hulk porazil Strange a proč se Strange choval jako hlupák, to samé Reed, jak je možné že Hulk porazil Black Bolta když ho nikdy před tím neporazil, Sentry tam celou dobu mluví o tom jak ho porazí a potom nepoužije ani polovinu své síly a bojuje jak hlupák.......ten komiks je uměle napsanej a nasměrovanej ve prospěch Hulka ale vzhledem k tomu co dokázali všechny ostatní postavy před tím, by je porazit vůbec neměl....tedy kromě Iron mana
Guleh | Fandíme filmu
Guleh | 2016-11-06 13:36:46 | 0 1
Fimi: Hulk proti světu je vynikající komix, kterej spilnil svůj účel a já od něho dostal přesně to co jsem čekal, nic víc nic míň. Oproti Hulkovi od doby co ho hraje Ruffalo je to rozhodně skvost. Nynější hulk je tak směšnej, slabej, animace otřesná, chová se a pohybuje se jako nějaká opice. Od komixu jsem čekal, že tam všichni dostanou přes držku a to splnil.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-06 13:00:10 | 0 0
Dinotaur: no ještě pořádně nevíme jak moc bude mít Strange velkou moc, Cpt. Marvel bude nejmocnější nejspíše silou a mocí ale ne magií ona není magická postava.......a kdo by mohl porazit Strange? no v komiksech to jen tak někdo není, dokonce ani Scarlet With.....z postav v MCU? Ghost Rider, ale Johny Blaze a z filmů? asi zatím nikdo, když vezmu komiksy (neberu Hulka proti světu, to byla kravina) možná Collector s nějakým mocným artefaktem, třeba Aetherem, jinak fakt nevím v MCU jsou ty postavy hrozně pozměněný
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2016-11-06 09:56:24 | 0 0
Tak já jsem byl mile překvapen, ani jsem nedoufal že se mi to bude tolik líbit. Pamatuju na casting zprávy, jak jsem byl zklamaný, že roli nebude hrát Joaquin Phoenix a teď? :) Za nic bych neměnil, jak recenze říká pro roli se narodil Ben. Líbil se mi hodně kostým "Pana Doktora" :D. A podoba Dormammu mě potěšila, jakožto neznalec komiksu, jsem si postavu matně pamatoval z animovaného seriálu Spider-man (1994) kde vypadal dost podobně. Bavilo mě to, dosti jiná Marvelovka a těším se až se potká s týmem.
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2016-11-06 00:43:36 | 0 0
Podle toho co ukazali si nedovedu představit že Ms. Marvel by měla byt mocnější než Strange tenhle film se posunul do top 5 mých nejoblibenějších filmu a už se těším jakým stylem se setká s Avengery všichni někde stojí a najednou se tam ukaže Thor společně se Strangem protože Thor jediný oněm ví,

Bude taky zajímavé sledovat jak se naněj bude vstahovat smlouva z CW i když u něj to už platí jako u Thora ne? Je už trochu víc než obyčejní lidé a momentální členové Avengers. Jen tak pro mou zvědavost kdo by se mohl z Avengeru postavit a porazit Strange nebo kdo by sním vedl vyrovnaný souboj. Mě napadl asi jen Thor nebo Scarlet možná i Vision, ale tím si nejsem jistý.
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-11-04 00:49:00 | 0 0
Martin: Zmínka o "War Machinovi" v Doctoru Strangeovi mě potěšila, ale jak se nakonec ukázalo, nejednalo se o War Machina, ale o nějakého neznámého plukovníka, který nejspíš testoval oblek obdobný tomu Starkovýmu. Že tím plukovníkem nebyl Rhodey, potvrdil sám režisér.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-29 21:28:46 | 0 0
Martin: tak mě napadl War Machine....no je pravda že Strange ještě pořádně nic neuměl a už porazil Madse......v komiksech jsou mnohem mocnější démoni a bohové než Dormammu kteří prostě do Marvel multiverza nemohou prorazit nebo se dostat.... Dormammu je mocnej ale ne tak aby se dostal mimo svou dimenzi