Red Hood 9 : Ano, to je pravda, ale jak je zmrazili ? Bylo vidět, že si dovedou lehce poradit s ochrankou, takže nevím.
Red Hood 9 | Fandíme filmu
Red Hood 9 | 2016-05-30 23:45:26 | 0 0
Byli zmrazeni, protože se jim nedalo, tak snadno "vymít mozky" jako Buckymu.;) Prostě byli nekontrolovatelní.:)
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-05-30 18:26:13 | 0 0
Teď si tak procházím různá videa z Civil War a vzpomněl jsem si na jednu otázku, kterou jsem tu chtěl napsat už u premiéry filmu, ale zapomněl jsem na to. Víte, jak je přibližně v půlce filmu flashback na program s Wintery Soldiery ? Pokud ano, nemůžete mi, prosím, někdo vysvětlit, co se tam vlastně stalo ? Ti další Winter Soldierové prostě najednou začnou mlátit všechny okolo, Bucky s tím chlapem zdrhne a nechá je tam. Na konci filmu jsou ale všichni znovu zmrazeni bez jakéhokoliv vysvětlení. Nevím, jestli je to pouze chyba, nebo jestli je to nějak ve filmu vysvětleno. Viděl jsem ho 2x a ani jednou jsem to nezaregistroval. Nevíte, prosím, někdo ?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-05-29 19:03:29 | 0 0
Carnage: ve všem souhlasím, to blití medu Mystique na konci mi taky hodně vadilo, čekal jsem že zemře nebo odejde s Magnetem, doufám že v dalším filmu už Magneto založí Genoshu

no jedinej kdo by mohl Archangela oživit je Sinister na kterého odkazuje potitulková scéna, ale nevim no, myslim že ho neoživí
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2016-05-29 18:45:54 | 0 0
Film mě příjemně překvapil. Ani nevím čim začít asi tim dobrým. Mystique měla ve filmu menší roli než sem čekal a to mě potěšilo. Brutalita, surovost a krev mě taky příjemně překvapila. Pietrovo scéna se mi líbila, ale souhlasim že byla vložená tak trochu divně mezi ty situace ve filmu, hlavně to z něj dělá strašně OP postavu, která je OP jen v ten danej moment a později tolik ne. Cyclops a Jean mě taky mile překvapily Nighcrawler mohl teda mít víc dialogů byl v x-mansion tak půl dne a už bojoval s Apocalypsem, ale to Scott taky. Co mi vadilo byli horsemani, Magneto byl super, proměna Angela byla hodně dobrá ale jinak byla jeho postava docela na nic (může mi někdo říct jestli je možnost že film přežil?). Psylocke taky skoro žádný dialogy a Storm nevím, docela fajn ale zkrátka podle mě nevyužitej potenciál celkově. Apocalypse vypadá jak starej děda celej film ale fanda jeho vizuálu sem nebyl už od začátku. Wolverinovo "cameo" se mi líbilo, originální přístroje z komiksu a hlavně docela dost krve na to že film je snad rating 13? 16? i ty žebra u Angela. Každopádně tvůrci si dost poradili se všema věcma který mi nesedli v trailerech, Loganovo nezapojení do bitvy dávalo celkem smysl, proč měli ty hadry při bitvě nám taky vysvětlili. Mystique nakonec nebyla zas tak otravná, ale co mi vadí je zakončení. Právě zas ta Mystique, K tomu, že herčce vadí makeup už se vracet nebudu, to je stejný jako proč z Beasta udělali modrýho Hulka. Každopádně k tomu konci, promluva Mystique před týmem mi vadila úplně stejně jako v traileru opravdu jen proto,že ji hraje Lawrence z ní dělaj takovou "šéfku" a mě to vadí mnohem radši bych byl kdyby odešla s Magnetem a dali by nám nějak najevo že prostě Eric chce vytvořit svoje bratrstvo mutantů a ona mu pomůže. Bohužel zase happy end, Magneto i Xavier zase velký kamarádi jako chápu Michael si toho Magneta prostě dává a byla by škoda z něj udělat někoho kdo se nám znelíbí, ale i záporák může vydržet do více filmů a být přitom super viz. Loki. Každopádně sem byl s filmem víceméně spokojenej.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-05-29 12:52:39 | 0 0
Schonecek: mně se nelíbila protože tam byla uměle vložena na základě úspěchu té minulé z minulého filmu, Singer si řekl, minule to mělo úspěch a tak to tam dám znovu a ještě mnohem delší a bude to víc cool, proto se mi to nelíbí protože ted už si jsem na 90% jistej že něco podobného uvidíme v každém budoucím X-menovském filmu kde bude QS
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-05-29 12:32:29 | 0 0
Fimi : SPOILERY !!!!! Ano, ten výlet do Strykerovy základny je tam opravdu jen pro Wolverina a nijak příběh dopředu neposune. Kvůli tomu jsem si Wolverinovo cameo neužil naplno. A ta Quicksilverova scéna pro mě taky není tak dobrá jako minule, protože přišla úplně z nenadání a narušila atmosféru. Až do té doby byl film velmi vážný, Apocalypse právě vypouštěl do vzduchu atomovky, unesl Xaviera a najednou začne hrát ,, Sweet dreams " , Quicksilver vpochoduje na scénu a všechno je znenadání sranda. A potom film naruší atmosféru znovu, když ze zpomalené scény plné vtipných momentů přeskočí hned na Hovokovu smrt, takže to není až tak emocionální. Přesto ale upřednostňuju, že scéna ve filmu je, protože je to pro mě jeden z nejlepších momentů. Jenom škoda, že ji tam nezakomponovali trochu víc organicky. Proč se scéna vlastně nelíbila tobě ? Omlouvám se, že nepíšu ze svého účtu a nejde mi se přihlásit. Nevíte někdo, jak to spravit ? Prostě napíšu přihlašovací údaje ale nepřihlásí mě to. A nepíšu je špatně, zkoušel jsem to víckrát.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-05-29 09:17:21 | 0 0
Schonecek: vidíš a za mě je zrovna scéna s QS jedna z nejhorších částí filmu a třeba ten výlet do hor je takovej uměle vytvořenej jen pro cameo Wolverina a jde se zpátky na Apocalypse....
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-05-29 08:48:43 | 0 0
Já jsem film viděl v úterý a za mě je to teda zklamání. Po DoFP jsem byl rád, že Singer natočí i další X-men film, ale moc se mu to nepovedlo. První polovina ještě byla celkem dobrá, postupné představování postav spojené s pozvolným tempem se mi líbilo. Jakmile byl ale do filmu uveden Apocalypse, začalo to jít z kopce velice rychle. Pro mě prostě nefungoval. Jediné, co se mi na něm líbilo byl koncept přesouvání vědomí a získávání nových schopností. Jinak hrůza. Jeho schopnosti byly úplně náhodné, prostě uměl cokoliv co scénáristé zrovna potřebovali a Oscar Issac se tvářil pořád stejně ! Co mu tedy ještě musím přiznat je, že byl poměrně strašidelný a byla z něho cítit hrozba. Jeho jezdci taky nic moc, až na Magneta. Mladí X-meni byli fajn, četl jsem hodně negativity ohledně Sophie Turner, ale ta mi z přeobsazených mutantů sedla asi nejvíc. Naopak se mi moc nelíbil Nightcrawler, většina z těch jeho vtipů byly fakt trapné. Nejlepší byl jako minule Quicksilver, jeho zpomalená scéna je téměř stejně dobrá jako posledně. Wolverine byl taky fajn, jen tam vůbec nepatřil, ale je super zase vidět Hugh Jackmana brutálně bojovat s drápy. Opravdu super pro mě byla asi už jen finální scéna s novým X-menovským týmem, asi nejkomiksovější moment ze všech dosavadních X-men filmů. Abych to shrnul, po DoFP, která je jeden z mých nej komiksových filmů jsem čekal něco lepšího. K propadáku to má ale stejně daleko jako k dokonalosti. 5/10
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-05-29 01:01:20 | 0 0
Anonym:Hele běž už spát,máš v sobě dostatečné množství alkoholu a pak kecáš nezmysli.Jen pro tvoji informaci,Unicorn a Primus jsou vesmírne entity a je úplnej šumák kterou pozemskou věc ovládnou a využijí k transformaci.Ponorka,Letadlo,anebo třeba tá letadlová loď,každopádne psal jsem jen jak bych si takovej souboj přectavoval a rozhodně nemám takovou fantas přectavu jako ty Anonyme? Nikdy by mě nenapadlo natočit fight planety s planetou.Tohle můžeš vymyslet opravdu jen ty.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2016-05-29 00:34:33 | 0 0
Danielll: Unicron se transformuje do planety ne do titanicu
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-05-29 00:17:00 | 0 0
Ja jsem hlavně zvědav (pokuď se to potvrdí) jak to tvůrci zvládnou ohledně Unicorna a Primuse.Oba dva jsou božské subjekty,jeden na špatné strane,ten druhej na tej dobrej.Nevím jen hádam,ale pokuď by mělo dojít k souboji,mezi něma,tak si myslím,že ona bitva,bude podobná tej,když se mlátili Optimus a Sentinel,akurát rozdíl bude v tom,že oba Unicorn a Primus,se transformují do opravdu obřích rozměru.Viděl bych to na letadlové lodě,nebo obří nákladní letadla.Kdyby to tak opravdu bylo,tak po vizuálně trikové stránce,by to byla rozhodne neskutečná paráda :-)